Afvallen; Is het nog mogelijk?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Pillow, 27 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Hahaha mogelijkheden genoeg, ik ben denk ik niet inventief genoeg. (Misschien gelukkig maar in dit geval😉)

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Mede door jouw woorden ga ik er weer de volle 100% voor! Heb vanochtend japanse mix gehaald en verder niets lekkers ;). Hopelijk houd ik het vanavond ook goed vol, dat vind ik altijd zo lastig!

3. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Bewaar de japanse mix lekker voor vanavond, als beloning voor je sterke wil en goede dag.
    Fijn dat mijn woorden je hebben geholpen:)

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ja dat was ik ook van plan :). Tot nu toe alles volgens plan gegaan, straks nog wat worteltjes en Japanse mix :)

5. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Super snoopy :D ik ga zo ook Japanse mix nemen. 40 gram, is best veel hoor.

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Had 200 gram worteltjes en 25 gram Japanse mix :) (neem van chips ook altijd 25 gram).
    Vandaag weer naar het werk gefietst en zowaar zonder regen. Komende dagen gaat het ook meevallen geloof ik.

7. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    ik heb met dit koude weer meer moeite met koude tussendoortjes als komkommertomaat en worteltjes merk ik.... ik heb het zelf trouwens ook veel kouder dan anders... herkennen jullie dat of niet?

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ja dat herken ik zeker, heb ook moeite met koud water, is gewoon te koud. Dus dan maar wat meer thee. Of het water even laten staan zodat het kan opwarmen.

Met die worteltjes geen moeite, maar heb 's avonds wel een fleecevest aan of de verwarming hoog ;)

9. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    haha ik zit elke avond met een extra dik vest aan, onder een dekentje op de bank en dan nog vindt ik het soms koud.
    Heb zelfs het donsdekbed van mijn man gejat en ga woensdag bij de aldi een wollen 4 seizoenen dekbed scoren.
    Ik ben het helemaal niet gewend om het zo koud te hebben, ik had het eigenlijk altijd snel warm en 's nachts lag ik te zweten....:$

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Gelukkig is het deze dagen weer iets warmer, maar het zal wel weer kouder worden, brrrr.
    Vanochtend dacht ik dat het meeviel met de regen, niet dus, dus zit nog half nat op mijn werk nu ;)
    Mijn gewicht blijft hangen, terwijl ik erg op mijn eten let nu. Tja, gewoon maar doorzetten, het moet toch uiteindelijk omlaag aan, maar wel heel irritant. Zit ook te denken om een week niet te wegen, maar als ik dan niet ben afgevallen komt het echt hard aan, nu heb ik elke dag nog hoop dat er iets af is, al is het maar 100 gram ;)
    Verder synchroniseert myfitnesspal nu met mijn fitbit, snel opgelost door myfitnesspal gelukkig :)

Heb nog steeds zo'n zin om te snoepen, maar probeer het echt maar bij een paar dropjes en 1 after eightje te houden. Ik neem trouwens als tussendoortje vaak een reep van biowise (te koop bij de action), eat natural of justnuts, gezond maar wel erg lekker. Vindt die protein reep van eat naturel, de bbq van justnuts en de pinda-amandelreep kaneel van biowise erg lekker. En als ik echt zin heb in snoep neem ik een dropje, een werthers of een dropkogel. Verder geen witte chocola meer in huis, dat maakt het een stuk makkelijker.

Eind december een high tea, ga daar wel echt van genieten, maar hoop dan toch wel redelijk ruim onder de 90 te zitten, is nog 6 weken. Hoop dan zeker wel 86 te wegen, maar heb er nu een beetje een hard hoofd in :(

11. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    balen zeg, nat regenen als je naar je werk toe gaat... maar... wel op de fiets!:)

Hier gaat het qua eten prima, maar heb het gevoel dat er niets gebeurd, ik weeg 1 keer per week dus het is daar niet op gebaseerd, maar het voelt of er niets meer veranderd aan mijn lijf of zo..... klinkt lekker vaag, en dat is het ook hahaha maar ik ga stug door, dan komt het vast ergens wel goed...

Ik heb die behoefte aan snoep eigenlijk helemaal niet meer, ik snoep ook al vanaf 19 augustus helemaal niet meer dus ik ben er misschien nu aan gewend en heb die behoefte ook niet meer.
    Ik weet wel dat ik de eerste drie weken ongeveer echt moest afkicken en wel enorm de behoefte aan zoetigheid had, dat heb ik toen opgelost door dadels te nemen omdat die ook zoet zijn. maar ik heb zelfs geen behoefte meer om dadels te nemen, niet zoals in het begin. in het begin keek ik de hele dag uit naar die drie dadels bij de thee s'avonds en daar zat ik dan op te sabbelen om er zo lang mogelijk van te kunnen genieten:):)
    Echt bizar nu ik daar zo over na denk..... zo verslavend....
    Jij houdt niet van dadels toch?

Die repen ken ik niet, hoe veel Kcal zitten er in 1 reep?

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Hi meiden, ga vrijdag weer even bijlezen en weer aanhaken...

13. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Druk marloes? Oudergesprekken en zo?

14. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Haha ja wel op de fiets!!!

Jij dus het idee dat je ook stilstaat. Ja gewoon maar volhouden dan moet het goed komen. Ik heb vandaag juist wat meer op, zat de laatste dagen aardig in de min bij myfitnesspal, nu iets minder in de min. Misschien at ik wel te weinig.

Dat zin in snoepen heb ik altijd gehad en ben ook eerder afgevallen met elke dag wat lekkers dus dat moet (ik) gewoon kunnen. Dadels zo los vind ik niet lekker nee, wel ergens doorheen met bakken. Maar net 40g Japanse mix op en 1 after eight. Dat ik het daarbij kan houden lukt me ook zowaar. Zometeen nog even een kauwgompje voor de smaak.

Die repen, even opzoeken in myfitnesspal:

Bbq bandit justnuts 30g 169
    Pinda amandelreep kaneel biowise 25g 137
    Protein packed eat natural 45g 215

Vanmiddag langs de lidl gereden waar ze van die lekkere witte chocolade mousse reepjes hebben maar heb niets gehaald :)

15. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Marloes hopelijk haak je snel weer aan en hopelijk is het qua afvallen ook een beetje goed gegaan!

16. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Yes woog vanochtend precies 91! Dus eindelijk weer een wat eraf, 200 gram :). Hopelijk zet het nu een beetje zo door, een kilo per week hoeft niet maar 600-700-800 gram zou toch wel fijn zijn, heb nog 21 kilo te gaan ;)

17. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ik blijf stug doorgaan!

Goed bezig hoor!!! knap dat je de reepjes hebt weerstaan, soms moet je streng zijn voor jezelf:D

18. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113

WOW wat goed zeg!!! ik kijk zoooo uit naar de 91! elke 100 gram is er 1 zeg ik maar, maar meer is stiekem wel fijn ja....;)

19. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Jij gaat daar over een paar maanden ook gewoon komen :)

Heb al veel gefietst vandaag (droog, wel veel wind!), maar ga straks nog even sporten als mijn man gaat hockeyen (als dat doorgaat).
    Kwam er vanavond achter dat ik nog Tony chocola had liggen (lag er al een tijdje ;)) en heb een klein blokje op. Verder gewoon netjes gegeten, die Japanse mix is ook echt een goede vervanging van chips. Heb ook 2 zakjes snack a jacks gehaald, is ook niet zo slecht geloof ik.
    Zaterdag een verjaardag, maar zijn daar pas rond 15:00, neem dan net als vorige keer een stuk taart en een paar chipjes en verder niets. Ja avondeten maar daar ook niet teveel van (nog geen idee wat we voorgeschoteld krijgen, meestal wel iets gezonds).

20. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Snack-à-jacks heb ik ook ja, ook lekker voor eens tussendoor idd, en die smaken voor mij als chips. Lekker voor de variatie.

Succes op de verjaardag, blijft lastig.

Deel Deze Pagina