Afvallen; Is het nog mogelijk?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Pillow, 27 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Huggybird, wat vervelend dat het nog niet helemaal goed gaat met de hond. Aan de lijn is wel het beste even, dan maakt ze geen rare abrupte bewegingen. Wel sneu, maar hopelijk snel helemaal over.
    Veel plezier vanavond, klinkt erg leuk! Uit eten gaan ook erg leuk, ik vind dat altijd wel een beetje lastig, vind alles zo lekker en moet me dan echt inhouden. Zal zo blij zijn als ik op gewicht ben en gewoon op mijn gemak uit eten kan zo af en toe zonder heel erg op te 'moeten' letten. Als ik op mijn streefgewicht zit is het niet zo erg om een halve kilo aan te komen. Nu wel ;)

Marloes, lekker zin rustig dagje! Hier zaterdag altijd druk met sporten van de kinderen en zondag soms ook. Maar ja hoort erbij, doordeweeks hebben we niet zoveel.

Ik heb wat fietsen betreft geluk dat mijn dochters in een andere wijk sport hebben en dat mijn werk op 6,5 km zit ;). En het is prima fietsweer dus dan gaan we fietsen :). En nu aan de wandel nu de jongste dansles heeft. Ben dan de rest van de dag ook wel klaar met bewegen ;). Bijna 2 uur gefietst straks en 3 kwartier gewandeld.
    Straks nog even een kerstboom halen en optuigen en dan is de dag weer ver voorbij. Morgenochtend naar de bioscoop en dan niets lekkers nemen ;)
    Klopt wel dat ik het telkens weer oppak en ik kom er ook wel, het gaat meestal ook goed. En ik laat me niet meer zo gaan als voorheen. Voorheen als ik echt een vreetbui had kon ik het niet aanzien/bijhouden in myfitnesspal en wiste ik gewoon alles van die dag :)

2. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Dat lijkt iets kleins snoopy, maar stiekem is dat een hele grote verandering hoor!!! goed bezig dus!!!:D

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Naar welke film zijn jullie geweest, Snoopy?

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ja is eigenlijk ook zo huggybird!
    Hoe was her gisteravond?

Marloes, we zijn naar Vaiana geweest. Leuke film vond ik, maar ik vind al dat soort films wel leuk ;). Jongste vond het soms wel iets te eng (dat vindt ze al snel), dus die heeft de 3d bril niet veel op gehad.
    Over ruim een uurtje naar het zwembad voor proef afzwemmen van de jongste. Daarna eten we even bij de Mac. Ik ga denk ik voor een kleine friet met een beetje fritessaus en een halve cheeseburger en dan thuis wat rauwkost. Of ik neem een salade. Ik kijk straks waar ik zin in heb maar ik ga me inhouden! In de bioscoop een beetje popcorn en 10 m&m's op.

5. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    het was super gezellig gisteravond snoopy,

Eerst lekker spareribs gegeten en daarna naar Los muziektheater.
    Dit zijn vier vrouwen van begin 30 die alle vier "iets" hebben, de ene heeft pas een kindje, de andere gaat binnenkort trouwen, de volgende heeft overgewicht en de vierde is nog vrij gezel. Deze onderwerpen komen steeds terug en verpakken ze geweldig leuk met zelfspot, humor een grappige en prachtige liedjes.
    Zeker een aanrader om eens heen te gaan, ze spelen door het hele land ongeveer.

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Klinkt leuk huggybird!

Ik ga nu hardlopen :$;)

7. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Succes!!!!:)

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dank je, ging best goed! 3,5 km in 30 minuten, heb tussendoor gewandeld uiteraard. Maar viel niet tegen. Ik heb rondjes door de straat gelopen, straat is 600 meter lang ongeveer en loopt dus rond, ideaal ;). Durf niet ergens anders te lopen in het donker :)

9. JJ1991

JJ1991 Actief lid

5 feb 2012
    370
    37
    28
    NULL
    NULL
    Allemaal goed bezig hoor :)

Snoopy; dat valt zeker niet tegen als je net weer begint. Hier zal hardlopen er voorlopig of gewoon niet meer in zitten. Door bekkeninstabiliteit/hypermobiliteit krijg ik steeds last van mijn heupen en bekken. Wie weet over een hele tijd...

Wij zijn het hele weekend aan het verven geweest, nu pijn in mijn hele lijf. Maar morgen wachten de weegschaal en sportschool gewoon weer op me ;)

Heb me qua eten goed ingehouden.. eerder te weinig dan teveel. Gisteren aten de klussers frietjes, maar ik ben thuis met mijn kinderen gaan eten. Dat was een stuk gezonder haha. Gisteren en vandaag wel gewoon bruine broodjes/croissantjes gegeten met kipkerrie en eiersalade.. maar met verhuizen heb je nu eenmaal niet alles voorhanden en met al dat traplopen mag het ook wel ;) Vanavond pasta met een salade gemaakt :) Ben benieuwd wat de weegschaal morgen zegt... :$

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Super goed van jou!!!
    Begin gemaakt, nu opbouwen!

11. JJ1991

JJ1991 Actief lid

5 feb 2012
    370
    37
    28
    NULL
    NULL
    Vanmorgen wezen sporten; nieuw schema en het hele weekend geverfd.. mijn lijf is even op ;)

De weegschaal stond op 92.4, dus weer 0.8 kg minder. Nog meer hier die zich hebben gewogen?

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    JJ1991, is lastig als het sporten niet gaat met je lichaam. Ik kreeg ook wel wat pijntjes maar dan even rustig aan en mijn lichaam even laten herstellen ;)
    Lastig hè eten met klussen en verhuizen. Je verbrandt wel meer als je klust en verhuist maar een beetje gezond eten is wel fijn.
    Mooi dat je weer bent afgevallen! Nu even rustig aan, beetje tot rust komen, je kan niet alles tegelijk, dat gaat je opbreken.

Ik weeg dus elke dag en was gister weer 88,2, laagste tot nu toe dus ik dacht, nu gaan we weer verder naar beneden, maar nee, woog vanochtend 88,6. Nou ja, de komende dagen dan maar hopelijk een keer onder de 88. Ik blijf gewoon volhouden ;)

13. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Goed bezig met sporten meiden!!! hardlopen is niet echt mijn ding geloof ik.... al zal het met 15kilo minder vast makkelijker gaan dan met die kilo's er bij......
    Ik ben 2 jaar geleden eens begonnen samen met mijn man, we dachten, mooi goedkoop, en onze dochter kan lekker mee op haar fiets. nou , geen zak aan! mijn man loopt namelijk heel makkelijk en ik niet dus ik kon hem niet bijhouden (niet echt motiverend) en hij moest steeds op mij wachten (schiet voor hem ook niet op).
    kortom.... geen succeservaring....;)
    De sportschool heb ik ook al een paar keer geprobeerd..... dat vind ik dan een half jaar leuk en dan is de lol er af.... dan betaal ik nog een half jaar terwijl ik niet ga :)en dan zeg ik toch maar op want het is zonde geld.....

Ik ga nog eens diep nadenken over iets wat me wel leuk lijkt want er moet toch iets zijn wat ik zo leuk vind dat ik het wel vol kan houden.....;)

14. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik vind hardlopen ook niet echt geweldig ofzo, maar wel een manier om goed calorieën te verbranden en je kan jezelf uitdagen. De uitdaging voor nu is om het een half uur vol te houden (wel met wandelen tussendoor), straks wordt de uitdaging om in een half uur meer dan 5 km te lopen. Maar dat is over ongeveer 20 kilo :p
    En ik loop hard in mijn eentje, want je moet inderdaad je eigen tempo aanhouden. Toen ik nog jong en fit was :p wel met mijn man hardgelopen toen we nog geen kinderen hadden, dat ging wel goed. En vroeger met mijn vader en de buurman ;)

Verder zoek ik wat betreft krachttraining filmpjes op op youtube en kies ik telkens iets anders, anders vind ik het saai worden. Er is heel veel op youtube te vinden, misschien ook wel iets dat jij leuk vindt?

Verder is echt op een sport gaan misschien wel leuk, maar ik wil zelf nergens aan vast zitten.

15. JJ1991

JJ1991 Actief lid

5 feb 2012
    370
    37
    28
    NULL
    NULL

Afwisseling is het sleutelwoord bij mij. Momenteel sport ik onder begeleiding in de sportschool en krijg ik regelmatig nieuwe schema's. Voor mij blijft het dan leuk. Zo heb ik nu veel supersetjes (2 oefeningen afwisselen achter elkaar en pas na 3 setjes rust) en als cardio heb ik nu bijvoorbeeld boksen. Persoonlijk doe ik liever krachttraining dan cardio. Ik heb nu dus ook 12 krachtoefeningen in mijn schema staan, waarbij veel gewoon zonder aparaten is maar met halters en gewichten.
    Spinning vind ik zelf ook erg leuk; alleen mag ik dat (nog) niet van de bekkenfysio. Groepslessen zijn ook leuk voor de afwisseling.

Ik vond hardlopen ook niet leuk. Alhoewel het echt leuker wordt naarmate je er beter in wordt ;) Ik rende ook samen met mijn vriend en onze hond. Mijn vriend had de hond in de hand en liep veel harder dan mij. Onze hond stopte op een gegeven moment en bleef staan wachten tot ik er weer was. Met andere woorden; mijn vriend ging voortaan maar alleen... Wat ik zelf ook leuk vind om te doen is zwemmen; maar hier is maar 1 zwembad en dat is zo duur... 12 ritten voor 60 euro... nou als je 2/3 keer in de week gaat is dat nog veel duurder dan de sportschool waar een sauna en kinderspeelparadijs bij zit (de kids mogen gratis spelen daar als je lid bent van de sportschool).

16. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Yes, precies 9 kilo kwijt! Hopelijk nu snel onder de 88!

17. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    ik ben er nog niet uit wat sporten betreft..... eerst in de kerstvakantie 30 days shred maar eens gaan beginnen.

Vanmorgen wel weer iets leuks ontdekt trouwens, ik stond voor de spiegel en keek over mijn schouder naar mijn rug/zij :$ de rolletjes op mijn rug,(zeg maar ter hoogte van mijn BH) zijn weg!!!!!!:$) ik heb me in allerlei bochten gewrongen maar kon ze niet vinden!!! ook niet als ik mijn schouders liet hangen of een holle rug maakte :D
    ben snel naar de slaapkamer gerend en heb mijn man gevraagd of ik ze echt niet meer heb (misschien komt het omdat ik over mijn schouder keek, je weet maar nooit!!) en hij zei ook dat ze weg zijn:D:D:D

18. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    oh joh snoopy, ik zie het nu pas!!! 9 kilo!! BAM!

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Wat goed, Huggybird!!!! En fijn dat niet alleen jij het ziet. Volhouden topper!!

Snoopy, 9 kg minder!! Goed!! Op naar de 10 kg!!

JJ,hoe gaat de verhuizing?

Hier alles goed. Nu lekker vrij. Deze weken zijn mijn leerlingen op stage, dus de rest van de week veel op pad. Leuk om ze eens aan het werk te zien.

20. JJ1991

JJ1991 Actief lid

5 feb 2012
    370
    37
    28
    NULL
    NULL
    Huggybird, fijn is dat ja als anderen het ook kunnen zien :) Ik vraag het mijn vriend regelmatig, maar hij komt altijd met het antwoord dat hij het niet ziet omdat hij me dagelijks ziet en er niet zo op let.. volgens mij is hij bang om iets verkeerds te zeggen ;)

@marloes, op zich wel redelijk. Alles is nu geverfd en een deel gepoetst. Gisteravond de eerste kasten erin gezet. Alleen toen stootte mijn vriend met de trapladder een stuk stucwerk ergens uit, dus dat moet nu weer even geplamuurd worden en geverfd ;) zo blijf je bezig. Dit weekend gaan de kinderen voor het eerst uit logeren bij mijn schoonzussen (spannend voor mama en voor de kids dus). Maar dan hopen we iets meer gedaan te krijgen, want de oudste stribbelt nogal tegen op het moment dat wij spullen gaan verplaatsen en zij in de buurt is.

Deel Deze Pagina