Afvallen; Is het nog mogelijk?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Pillow, 27 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Haha geweldig huggybird dat je rolletjes weg zijn! Hier nog niet helemaal, maar daar wordt aan gewerkt ;)

Ben blij met de 9 kilo, maar wordt tijd dat het weer wat meer wordt. Blijf maar hangen rond die gewicht. Maar ik hou gewoon vol! Mijn man is ook weer begonnen met afvallen, in 2 dagen 2,5 kilo kwijt. Maar dat kan je niet vergelijken met iemand die al langer bezig is natuurlijk en ik ben er lekker al 9 kwijt :p. En ik ben sowieso trots op mezelf dat het gewoon goed gaat, ook al laat mijn gewicht het iets minder zien ;). Gister weer een half uurtje krachttraining gedaan :)

Marloes, fijn dat het bij jou ook goed gaat. Lijkt me inderdaad erg leuk om je leerlingen aan het werk te zien, daar doe je het toch uiteindelijk voor!

JJ1991, mijn man zegt wel dat hij ziet dat ik afgevallen ben. En mijn oudste ook en kinderen zijn altijd zo lekker eerlijk dus dan zal het wel echt zo zijn :p. Al wordt ze ook ouder en bewust van hoe je je sociaal correct moet gedragen ;)
    Fijn dat het al opschiet in huis. Tja stucwerk, hier en daar zitten er ons ook wel wat butsen in, dat hou je toch ;). Wij moeten ons huis weer even opfrissen na de zomer, eerst de nieuwe keuken.
    Spannend dat de kinderen gaan logeren! Maar zeker als ze zo klein zijn is het gewoon echt niet altijd handig om ze erbij te hebben. Hopelijk kan je zonder kinderen goed opschieten!

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Yes onder de 88! Woog vanochtend 87,7 :)
    En alweer bijna weekend, zo de kinderen halen, naar de tandarts, koken en eten, en dan de kinderen weer sporten, kan ik even boodschappen doen. Morgen tekenen bij de notaris voor de nieuwe hypotheek, niet zo spectaculair maar wat we vanaf januari gaan betalen een stuk beter dan nu :). Mijn man heeft morgen vrij genomen, wilde 's ochtends eigenlijk krachttraining gaan doen, maar heb zo'n spierpijn dat ik dat nog een niet ga doen ;). Ik verwacht een pakket morgen dus wilde eigenlijk thuis blijven daardoor, maar als mijn man er toch is kan ik wel gaan hardlopen :). Moet ook nog wat dingen halen bij de action enzo dus even kijken of het lukt qua tijd.

3. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    jaaaa goed zo snoopy!!!
    lekker druk zo te horen.:)

Ik ben niet helemaal fit..... gerommel mijn buik, verkouden en futloos....
    moet nog van alles doen maar heb geen zin.... wel al met de hond gelopen(ze kan weer mee naar het bos) en gezogen en gedweild. "moet" nu nog even langs de hema maar heb geen zin.....;)
    eerst maar even een bakkie thee.

4. JJ1991

JJ1991 Actief lid

5 feb 2012
    370
    37
    28
    NULL
    NULL
    Nou het was best wel een gat ;) dus dat heb ik vanmorgen maar even geplamuurd voor zover mogelijk.

Fijn zeg onder de 88! Dat duurt hier nog wel even.

Vandaag stond hier eigenlijk ook weer sporten op het programma, maar stond vanmorgen op met oorpijn/hoofdpijn/keelpijn. En een aantal paracetamol verder is het nog steeds niet beter. Bovendien ben ik echt doodop dus vandaag maar even niet sporten. Vanavond moet ik de tassen voor de kids inpakken, want morgenavond brengen we ze weg ivm het logeren. Eerst morgenmiddag nog een gesprek over onze verzekeringen bij de adviseur. Vanaf zaterdag de grote kasten/meubels verhuizen, dus dan beweeg ik genoeg ;)

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ja even rustig aan doen als je je niet fit voelt!
    Ik voel me ondanks mijn hoesten en af en toe gerommel in mijn buik verder wel goed gelukkig.
    Gelukkig gaat het met de hond wat beter!

6. JJ1991

JJ1991 Actief lid

5 feb 2012
    370
    37
    28
    NULL
    NULL

Hier dus hetzelfde :( en ik moet ook nog zoveel. Vooral aan mijn scriptie werken want ik moet mijn voorstel volgende week eigenlijk afhebben. Maar dat zal wel niet lukken. Zo nog maar een bakje koffie ;)

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Haha oeps ;). Sowieso wil je het helemaal netjes hebben als je erin gaat!

Jij dus ook niet helemaal lekker, zijn er veel momenteel. Jij ook even rustig aan doen en zaterdag hopelijk er weer tegenaan in huis!

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Wat studeer je, JJ? Voel je je al weer iets beter? Al vast veel succes dit weekend,

Snoopy, onder de 88!!!! en minder betalen is altijd fijn!! Kun je van wat je bespaart allemaal nieuwe, kleinere kleren kopen.

Huggy, ook al niet fit? Hopelijk voel je je morgen weer een stuk beter.

Mijn weekend is weer begonnen. Straks even naar de kerstmarkt op de school van de jongste 2. Alles voor serious request natuurlijk. Morgen is Mees een dagje vrij, altijd gezellig. En vandaag -14 op de weegschaal!!

9. JJ1991

JJ1991 Actief lid

5 feb 2012
    370
    37
    28
    NULL
    NULL
    Nee helaas niet, meer last van mijn keel en druk op mij oren. Ik ben bezig met de master business administration. Mijn scriptie is het laatste wat ik moet, maar met twee kids en twee keer verhuizen tussendoor valt dat nog niet mee

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Dat geloof ik!! Ik heb vorig jaar een Post Hbo management opleiding gevolgd en was af en toe ook best pittig. De lessen vielen wel mee, maar als er weer iets ingeleverd moest worden, Haha...
    Nu misschien in februari met een nieuwe studie beginnen en anders een master in het nieuwe schooljaar.

Ai en nog steeds niet helemaal opgeknapt. Komt vast goed als je straks klaar bent met verhuizen en weer wat rust kan pakken.

11. JJ1991

JJ1991 Actief lid

5 feb 2012
    370
    37
    28
    NULL
    NULL
    Lessen en tentamens vond ik ook niet zo erg, dat vind ik met kinderen goed te combineren. Maar die scriptie en de planning daarvan... pff... Zodra mijn oudste me achter mijn laptop ziet zitten wilt ze meteen op mijn laptop om liedjes te kijken (via youtube).

Ja dat komt ook wel goed zodra de verhuizing voorbij is en mijn voorstel in ieder geval verzonden is :). We hopen met de kerst in het huis te zitten. Dat er nog vele dozen uitgepakt moeten worden daarna nemen we maar voor lief. Dat komt wel weer als we het wat rustiger hebben. Nu alleen het hoognodige :)

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wat goed Marloes, 14 kilo! Fijne dag gehad?

JJ1991, balen dat je je nog niet beter voelt! Lijkt me pittig, studeren als je kinderen hebt en dan ook nog 2 keer verhuizen. Hopelijk voel je je morgen wel wat beter!

Huggybird hoe voel jij je?

Hier een lekker dagje gehad, mijn man was vrij omdat we de akte voor de hypotheek moesten tekenen bij de notaris (was pas om 14:30, maar hij vond het wel lekker een vrije dag ;)), dus gezellig samen naar de Action geweest (nog wat dingen voor de oudste gekocht, ze is eind deze maand jarig) en boodschappen gedaan. Vanmiddag met de jongste de stad in geweest en daarna bij de notaris. Man is nu met de oudste naar dansles en ik heb net met de jongste een half uurtje gefietst. Ze is niet zo'n held op de fiets en ik nam dus de 'veilige' wegen, waren ook hele donkere fietspaden (en ze is nogal snel bang), maar het ging heel goed!

13. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ik voel me beter dan gisteren gelukkig, gisteravond kreeg ik keelpijn en dacht neeeeee!!!! Ik wil niet ziek worden!!!! Er zijn al zo veel collega's ziek zwak en misselijk momenteel....
    Maar, vanmorgen was het weer over👍💪

Marloes, goed bezig!!!!! :)

Studeren en kinderen lijktbmij ook pittig hoor, en ik snap dat een verhuizing niet echt mee helpt....

Lekker snoopy zo'n dagje, een soort extra dagje weekend :)

Vandaag heeft mijn dochter haar spreekbeurt over atletiek gehouden, het was wel sjouwen met een speer,,twee kogels, een discus een startblokken en een horde en ook nog al haar kleding :D maar ze had het heel goed gedaan zei de juf. Vanmiddag zijn we met haar klas naar de atletiekbaan gegaan en heeft haar trainer een loop training gegeven, zo leuk dat hij dat wilde doen! Mijn dochter heeft zo genoten :) en de andere kinderen vonden het een zware training maar wel heel leuk, voor mijn dochter was dit een milde training maar dat was prima want ze moest vanavond weer.

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Wat gaaf, zo'n spreekbeurt Huggybird!! Tof van de trainer. En jij hebt je training ook wel gehad dus, met het sjouwen van al die spullen.

15. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Haha nou marloes, ik kreeg de spullen van de trainer in een boodschappen kratje, loodzwaar!!! Ik heb het gisteravond over gepakt in zo'n (zoals mijn dochter het noemt) "oude oma boodschappen karretje" , zo'n trolley.
    Heb dat ding gekocht toen ik in 2011 mijn schouder had gebroken,zo kon ik lopend naar de winkel voor boodschappen, ideaal als je een half jaar bijna niets kan/mag....
    Dus het tillen viel reuze mee :D

De juf van groep 3 zag ons binnen komen met de spullen en vroeg wat mijn dochter allemaal van plan was, toen ze vertelde van haar spreekbeurt en de training riep ze meteen "waarom heb je dat niet bij mij in groep 3 gedaan???" :D ik heb de trainer gevraagd of hij groep 3 ook een training wilde geven en dat wilde hij wel, dus maandagmiddag gaan we er met groep 3 naar toe en dan mag mijn dochter s'morgens haar spreekbeurt ook nog in groep 3 doen. Ze neemt dan wel haar beste vriend mee, want alleen vond ze wel spannend;)

16. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Vandaag broden gebakken met mijn moeder, 8 grote en 5 kleintjes.
    Ik heb een plakje geproefd en ze zijn weer goed gelukt!!
    Ga straks met mijn man even overleggen welke maat wij mee zullen nemen, we hebben een grote en kleine zonder spijs gebakken dus we hebben keus. (Onze dochter is niet dol op spijs)
    Nu gaat het grote inhouden dus beginnen.....

17. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wat leuk huggybird die spreekbeurt en training! Leuk dat de school daar aan meewerkt ook en ook voor groep 3 :)
    Oh en lekker brood gebakken, ja dat wordt inhouden nu... ik gelukkig pas met kerst ;). Weet niet of er op mijn werk nog iets wordt georganiseerd maar denk het niet.

Ben weer een halve kilo kwijt dus zit bijna op de -10 kilo! Kan me goed inhouden met lekkers eten maar neem elke dag wel wat lekkers. Vandaag de oudste op de fiets weggebracht naar turnen (is maar zo'n 10 minuten fietsen maar toch) en daarna 3 kwartier met de jongste gefietst. Ze wilde kijken of het haar zou lukken om naar haar turnen te fietsen, en dat ging dus prima en ook in dezelfde tijd dat ik er over fiets. Hebben daar lekker een oliebol op :)

18. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hoe gaat het trouwens met je JJ1991? Hopelijk knap je een beetje op!

19. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ik heb me gisteren gewogen en was 600 gram kwijt.

20. JJ1991

JJ1991 Actief lid

5 feb 2012
    370
    37
    28
    NULL
    NULL
    Hoi, ik ben gesloopt eerlijk gezegd. Wel veel gedaan gekregen in het huisje, maar door weinig rust ben ik eigenlijk alleen maar zieker geworden. Dus morgen maar niet sporten en donderdag kan ik ook al niet. Komende week weer flink aan mijn scriptie proberen te werken en beetje uitzieken. Dan kunnen we volgend weekend met de kinderen over naar het andere huis.

Wegen wordt dus ook volgende week pas. Weeg me alleen op de sportschool namelijk. Anders blijf ik me thuis iedere dag wegen.

Jullie gaan wel lekker ;)

Dit jaar vieren wij geen kerst dus ik hoef in ieder geval niet veel lekkers te laten staan. Dus voor mij begint het opletten pas met oudjaarsavond :)

Deel Deze Pagina