Afvallen; Is het nog mogelijk?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Pillow, 27 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik ben ook geen echte hypochonder maar kan zo mijn buien hebben ;). Twee bekenden overleden aan darm/maagkanker op relatief jonge leeftijd helpt ook niet mee :(

Ik denk wel dat het mijn baarmoeder is, omdat mijn baarmoedermond echt een stuk lager zit dan normaal. Maar ga denk ik eerst maar naar de huisarts als die weer terug is van vakantie.

2. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Zou ik ook doen snoopy, even langs de huisarts en die zal je zo nodig doorsturen.
    Irritant om met je hoofd bij zoiets te zitten.... wanneer is je huisarts terug?
    Maar laat je niet kisten in de tussentijd hoor!!! Het gaat vandaag goed dus houden zo en dat is weer een goede dag mee gepikt!

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Bedankt voor je bemoedigende woorden huggybird! De huisarts is pas de 9e terug, maar ik kan altijd naar een vervanger als ik wil maar ik kijk het nu even aan. Ja vandaag een goede dag en dat ga ik zo houden!

4. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    #644 huggybird, 28 dec 2016
    Laatst bewerkt: 28 dec 2016
    Ik zou ook bij mijn eigen huisarts willen denk ik, en als de klachten te doen zijn lekker wachten tot hij/zij terug is.

Ik kwam er gisteren om 22.30 achter dat mijn man en ik 12 jaar bij elkaar zijn:D dat wil zeggen.... 12 jaar geleden hebben wij via de mail het eerste contact gelegd, echt zo grappig!:D

we hebben eens terug gekeken op de afgelopen 12 jaar en hebben aardig wat mee gemaakt, natuurlijk leuke dingen als elkaar leren kennen, in die periode kreeg mijn vader een herseninfarct, we zijn naar Egypte geweest ,en besloten een huis te kopen samen, een prachtige dochter mogen krijgen....
    vervolgens ging het bedrijf waar mijn man werkte failliet, zaten we met zijn ouderlijk huis dat maar niet verkocht wilde worden....
    eventjes een poosje rust gehad en toen werd ik ziek, ziek en zieker,en er kwam maar geen tweede zwangerschap, toen kreeg mijn man teelbalkanker en werd geopereerd, vlak daar na werd ik geopereerd. gelukkig was bij mijn man een operatie voldoende, bij mij werd ernstige endometriose geconstateerd en een tweede kindje zat er niet meer in....
    We hebben de liefste pup van de wereld in huis genomen en zijn we getrouwd, we wilden van 2014 toch nog iets moois maken, en dat is gelukt.
    nu al weer een poosje rust in huis en dat is zalig! We hebben het goed samen en hebben afgesproken vol voor de volgende 12 jaar te gaan:)

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    zo, huggybird, dat is nog al wat allemaal bij elkaar... op naar de volgende 12 jaar!!!

snoopy, ik zou, denk ik, ook wachten op je eigen huisarts. hopelijk is er met therapie het e.e.a. te verhelpen. Het lijkt me wel heel erg vervelend.
    welke dierentuin ben je geweest?

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Mooie woorden huggybird, gefeliciteerd! Jullie hebben een hoop meegemaakt. Wat fijn dat jullie nu rust hebben. Ik heb mijn man bijna 18 jaar geleden ontmoet via de mail ;). 17 januari 1999 voor het eerst gemaild en 17 februari voor het eerst ontmoet en sindsdien onafscheidelijk :)

Ik ga morgen de fysio bellen (zit nu op mijn werk) en dan na de vakantie de huisarts misschien nog, even kijken of het dan nog nodig is of dat de fysio kan helpen.

We zijn naar dierenrijk geweest. Iets van 3 jaar terug ook al geweest en vonden we toen erg leuk. Kleine dierentuin, maar wel erg leuk vind ik en voor de kinderen ook leuke speeltuinen. Hadden nog munten van de jumbo dus konden er met 20 euro korting naartoe :)

7. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ah! Jullie ook via de mail :D het ging bij ons zo grappig allemaal.... Als ik daar aan terug denk zit ik meteen te grijnzen, echt zoo heerlijk die verse verliefdheid en elkaar leren kennen :)

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Grappig, wij hebben elkaar ook online leren kennen. Via ICQ of zoiets... voorloper van msn.

Net bericht gehad dat de jongste met zwemles kan starten, maar dat wordt nog een hele operatie.
    T zit van 16.00-17.45 op de kunstklas en dan van 18.15-19.15 op athletiek.
    S moet voetballen van 18.00-19.00
    Mijn man loopt van 19.15-20.45
    En de zwemles is van 18.30-19.15, waarvan een van ons de eerste 14 lessen mee mogen/moeten zwemmen...
    Pfff maar eens goed nadenken over de planning.

9. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    :$ allemaal op de zelfde dag dus..... Dat is even puzzelen ja.... Misschien afspreken met andere ouders om om de beurt te halen en brengen oid?
    Is het allemaal wel een beetje bij elkaar in de buurt?

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Haha inderdaad! En hoeveel ouder en wijzer we nu zijn geworden samen :)

11. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Haha ICQ ken ik ook nog wel. Ik heb mijn man leren kennen via een nieuwsgroep van hetnet. Ik had er iets geschreven van, dat er nooit iets gebeurde hier. Daar reageerde mijn man op, met een buitenlandse gebruikersnaam. Ik twijfelde nog of ik moest reageren. Gelukkig wel gedaan :)

Oei dat is een lastige... ik zou zeggen je man wat later gaan lopen (loopt hij in een groep?), of S met andere ouders mee of dat die met hem even wachten totdat jij er bent. En T zelf even wachten. Geen idee hoe oud ze zijn hoor en of dat kan ;)
    Of een andere dag zwemmen? Waarschijnlijk een wachtlijst dus moet hij nog een paar maandjes extra wachten op zwemles?

12. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Wij hebben elkaar via vrienden leren kennen, ik zei tegen een stel vriendinnen " is er nou niemand van jullie met een leuke vent in de vrienden groep of familie!?!?!?" En toen kwam er een met een oud collega van haar man de proppen en ik zei " nou vraag maar of ik hem mag mailen!":) En dat vond hij goed :D dus we zijn gaan mailen met elkaar, en toen msn-en en bellen tot diep in de nacht, en zo bleken we heel veel gemeen te hebben en over veel dingen het zelfde te denken.
    Toen een date gehad en oeh wat was hij zenuwachtig, echt schattig :)
    Hij haalde me op en bracht me keurig tot de voordeur:D helemaal goed en netjes. Na de tweede date was ik verkocht! En binnen een jaar kochten we ons huis.

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Ze zijn 9-7-5 jaar oud. Mijn man loopt idd in een groep, maar gaat nog even vragen of hij 15 min later in kan stappen. De warming-Up heeft hij dan al in het zwembad gehad ;)

14. JJ1991

JJ1991 Actief lid

5 feb 2012
    370
    37
    28
    NULL
    NULL

Topdrukte dus! :) die tijden gaan wij nog tegenmoet over een paar jaar ;).

Vanmorgen weer wezen sporten, ging me goed af eigenlijk. Verder nog veel met mijn scriptie bezig, maar heb wel zin in oudjaar in ons nieuwe huisje. Mijn broer en zijn vriendin vieren het bij ons en blijven logeren. Het wordt een driegangenmenu, dus komende week goed op mijn eten letten en niet te veel snoepen tussendoor zaterdag ;) maar ik neem wel een oliebol hoor:). Fijne jaarwisseling alvast allemaal!

15. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    wat een gepuzzel marloes....

JJ goed bezig met sporten!!!

Ik ben vroeg op voor een vakantiedag, mijn man heeft vandaag een scan met contrastvloeistof en dan ga ik altijd met hem mee. Mijn nichtje van 13 is hier komen logeren zodat onze dochter niet mee hoeft. De meiden slapen nog lekker.
    19 januari krijgen we de uitslag, blijft toch altijd, ook na 3 jaar een beetje spannend....:)

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Lijkt me ook heel spannend, Huggybird. Is die controle jaarlijks of vaker? Uitslag duurt nog best lang...

JJ gezellig oud en nieuw in jullie nieuwe huisje! En geniet van je oliebol hè :D . Ik vind ze 'gelukkig' niet lekker.

Vandaag mijn haar weer laten verven.. weg met de grijze haren. Nieuwe schoenen voor de oudste gekocht. 9 jaar en maat 37, pfff dat wordt nog wat. Mijn man en ik hebben beide maat 41, maar daar gaat hij wel voorbij, denk ik.

17. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Marloes, mijn dochter heeft met haar 8 jaar ook al maat35....
    Ik heb ook maat 41 en mijn man 42.

De controles waren de eerste twee jaar elke drie maanden met de ene keer een scan en de andere keer longfoto's.
    Vanaf vorig jaar is het controle elk half jaar.
    Naar mate de tijd verstrijkt is het risico dat het terug komt kleiner daarom eerst elke drie maanden. Dat is heel dubbel want in het begin wil je wel elke week controle bij wijze van spreken, maar op een gegeven moment wordt het belastend omdat je het niet los kan laten, tegen de tijd dat je het even vergeet zijn de drie maanden om en moet je weer in spanning zitten.
    Ik merk ook aan onze dochter dat ze het los heeft kunnen laten het afgelopen half jaar, dat is fijn want voorv mijn gevoel moet ze hier niet mee bezig zijn als kind zijnde....

18. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ondanks de kerstdagen er toch 800 gram af!!! ben echt heel blij, ik zit nu op 17,8 kilo en weeg 90,7 dus om mijn doel te behalen (30 jan. onder de 90 ) moet er nog eens 800 gram af, dat gaat lukken:)
    Vanavond een lekkere oliebol van de bakker!! donderdag heeft mijn moeder ze gebakken en heb ik er 1 genomen, en twee appelflapjes maar ik moet zeggen dat ik er de rest van de dag een beetje last van heb gehad, zon vettig gevoel in de mond en het leek ook wel dat mijn maag er niet zo goed tegen kan ofzo.
    ik heb een schaal staan maar heb helemaal niet de behoefte er iets van te pakken terwijl ik eerder bijna zo'n schaal in mijn eentje leeg at....vond het altijd heeeeerlijk!:)
    Ik begin me inmiddels een beetje te schamen voor wat ik at nu ik merk dat het echt heel veel was en heeeeel ongezond.... dat schamen moet ik misschien maar zien als "het onder ogen zien", dat is vast niet verkeerd;)
    en voorkomt wellicht een terugval.....

Volgende week met mijn beste vriendin uit eten, eindelijk weer eens bij kletsen onder het genot van heerlijke tapas, ik heb er heel veel zin in en ga wederom heel erg genieten.:)

Fijne jaarwisseling meiden! En een heel, heel liefdevol en gezond 2017 met veel gezonde en slimme keuzes.
    Bedankt voor de afgelopen tijd en alle steun.

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Gelukkig nieuwjaar, meiden!!! Dat 2017 ons jaar mag worden!!!

20. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    yeah marloes, "2017 mager, en gezond!!!!":D

Deel Deze Pagina