De beste wensen voor iedereen! Dat er maar vele kilo's mogen verdwijnen in 2017 😀 Hier heeft het in december stil gestaan maar ga nu weer goed aan de slag! Wil echt naar de 75 kg toe en dan moet er echt nog 7 kg af! Maar dat moet me wel lukken!
Beste wensen voor iedereen! Dat iedereen dit jaar op haar streefgewicht zit! En ik hoop dat Suus en Sidmick zich nu ook aan gaan sluiten en dat het ze dit jaar gaat lukken Hier de afgelopen week nergens op gelet . Denk dat ik 3 kilo ben aangekomen maar verwacht die er dan wel over een paar weken weer af te hebben. Ik ga er weer voor! Ga vandaag of morgen nog even op jullie reageren!
Jullie ook de beste wensen voor 2017 Hier gisteren genoten van een 3 gangen diner, was lekker. ( kipcocktail, hertenbiefstuk met madeira saus, en chocolademousse met bitterkoekjes en amaretto). Verder ook nog twee oviebollen gehad (deze zijn veel kleiner dan normale oliebollen) en komen dus uit de oven. Ze zijn merkbaar minder vet. Verder me wel ingehouden 1 wijntje en 1 glas champagne. Morgen weer op de weegschaal in de sportschool.. ben beniewd
Zo even achter de pc, is wat makkelijk na zoveel berichten Ah wat leuk huggybird hoe jij je man hebt ontmoet! En dat het dan toevallig ook gewoon meteen klikt! Spannend weer onderzoek voor je man. Zal altijd spannend blijven. Na 5 jaar geen onderzoeken meer toch en officieel genezen verklaard toch? Wat goed dat je bent afgevallen! Nu heb je nog 4 weken voor 800 gram Dat schamen herken ik wel, laatste dagen ook wel last van gehad, en gister toch ook nog. Maar vanaf vandaag niet meer! Ben ook weer lekker met de fiets vandaag, morgen niet omdat ik de kinderen dan naar mijn ouders breng, maar rest van de week dan weer wel, volgens mij blijft het droog. Marloes, lijkt me ook de beste oplossing dat je man de warming up in het water doet Oh grijze haren, die heb ik gelukkig nog niet. Gelukkig, want ik houd helemaal niet van haren verven. Maar ga het wel doen als het zover is... Mijn oudste is net 9 jaar en heeft maat 35. Is jouw zoon net 9 of al bijna 10? Ik heb zelf maat 39, mijn man 45, maar denk dat mijn oudste ook rond 38-39 blijft hangen. Elk jaar een maatje erbij, over een jaar of 3 de puberteit, dan nog beetje doorgroeien, komt ze uit op 39 . Jongens groeien nog wat langer door geloof ik Ik heb een nicht(je) van 13, die is ongeveer 1.80 en heeft maat 44 geloof ik . Maar die is zo goed als uitgegroeid nu, begon met net 11 jaar met de puberteit. JJ1991, ja het is wat als kinderen gaan sporten . Oudste sport 4 keer per week, jongste nu 3 keer maar na zondag als het goed is nog maar 2 keer, dan heeft ze haar C diploma . Ze wil héél graag op paardrijden, dus daar gaan we denk ik voor kijken rond haar verjaardag eind maart, dan wordt ze 7. Maar ik vind haar nog zo klein.... dus misschien eerst iets van ponyrijden ofzo. Even kijken wat er hier in de buurt te doen is. En of het uitkomt, want we werken allebei 4 dagen. Mijn man sport in het seizoen ook 2 keer per week, maar dat is als de kinderen al op bed liggen en op zondag, als ik toch thuis ben. Ik houd het maar bij thuis sporten Fijn dat je je weer helemaal beter voelt en dat het sporten goed ging. Spannend wegen na zo'n lekker diner, hopelijk valt het mee! Maar dan nog, nu weer er tegenaan en dan die kilo's er weer lekker af!
Ik verheug me al op al het geregel ! En aan de andere kant, het is ook wel fijn dat je kids het leuk vinden om te sporten Ik zie het om me heen ook wel eens anders; sommige kids zijn niet weg te slaan bij de tv of spelcomputer. Hopelijk gaan mijn kids ook lekker sporten en buiten spelen. Vanmorgen voor de eerste keer dit jaar wezen sporten! Het ging me eigenlijk verbazingwekkend goed af. Had alleen helemaal geen zin om te gaan vanmorgen. Ik kijk naar buiten en zie sneeuw; in combinatie met fietsen.. dat gaat niet altijd goed bij mij De weegschaal was, desondanks al het lekkere eten, heeel lief voor me . Hij gaf 89.2 aan! Dus - 0.80 gram .
JJ1991, wat goed dat je bent afgevallen! Zo fijn! Ja sneeuw is niet fijn als je de weg op moet. Maar de wereld ziet er dan altijd zo magisch uit . Ik zeg altijd: het mag sneeuwen van zaterdag op zondag als we niet weg hoeven en dan op maandagochtend moet alles weer weg zijn Ja lekker actieve kinderen hebben is fijn! Maar ze kunnen ook wel bankhangen hoor . Ik hoop dat ze nooit de gewichtsproblemen krijgen die ik heb doordat ze van sport houden. Huggybird, fijn dat die tijd voorbij vliegt! Nog maar een paar keer controles en dan zijn jullie er helemaal vanaf! En ik herken het dat je iemand nooit kwijt wil. Mijn man had niets direct levensbedreigend maar was wel goed ziek (ontsteking in zijn rug) en moest 6 weken plat liggen in het ziekenhuis. Dan besef je pas hoe erg je iemand mist als hij er niet is. Nu is alles weer gewoon maar ik weet nog wel hoe bijzonder ik het vond, de eerste weken dat hij weer thuis was. Hij kon nog niet veel, maar hij was er in ieder geval weer en dat was zo fijn! Heb vandaag een goede dag gehad, eindelijk weer eens . Ook lekker bewogen; kinderen naar de bso gebracht, naar mijn werk gefietst, daar met een collega 20 minuten op een flink tempo gelopen, en later weer naar huis gefietst. Ik zou morgen eigenlijk met de auto moeten maar ik heb de jongste al naar opa en oma gebracht dus morgen kan ik de oudste brengen op de fiets (achterop). En mijn man kan ze dan na zijn werk weer halen. Maar moet het morgenochtend niet glad zijn, dan pak ik wel de auto.
Hoe gaat het met jullie? Hier goed, maar nog wel even te gaan tot weer de 86,3. Was aangekomen tot 88,9 en weeg nu 87,7, maar ik kom er wel weer . Gister vanwege de gladheid niet met de fiets gegaan, nu weer wel . Loop wel met collega's elke 1 of 2 rondjes (is dan 900m of 1.8 km )
hier gaat het goed, dat wil zeggen, ik voel me prima maar heb geen idee hoe het met afvallen gaat na mijn etentje van gisteren Heb wel weer heerlijk gegeten en bij gekletst wat wel erg nodig was. We hebben bij 't zusje gegeten, misschien wel bekend want ze hebben geloof ik 18 restaurants door heel Nederland. Ze hebben een heel fijn concept en je kan er heerlijk op je gemakje tapas eten. vandaag maar een balans dagje......
Oh ja 't zusje, hier wel bekend . Vind het er heerlijk en erg gezellig, wij gaan altijd naar Oudenbosch, leuke sfeer daar. De kinderen vinden het er ook erg leuk en we kunnen zo gerust 2,5 uur tafelen Ben al een paar dagen aan het balansen , maar zorg wel dat ik genoeg eet. Normaal snoep ik wat meer tussendoor maar dat doe ik nu wat minder.
ik was er voor het eerst, maar het is mij ook erg goed bevallen moet ik zeggen, denk dat mijn dochter het ook wel leuk zou vinden ja ik heb vandaag alleen nog maar een schaaltje yoghurt met een halve appel en wat honing en water op, ik heb ook gewoon geen trek.....
misschien voor mij ook een goed plan nu.... ik merk dat ik de structuur die ik heb als we geen vakantie hebben ook wel een beetje mis, langer in bed, later eten en daardoor mis ik vaak een tussendoortje.
Huggybird, je eet zo'n avond al snel best veel dus niet gek dat je vandaag niet zo'n honger hebt . Wel uitkijken dat je niet te weinig eet waardoor je vanavond ineens erg honger krijgt! Ja hier dus ook vakantie en ben ook helemaal uit mijn ritme. Vorige week donderdag en vrijdag vrij en de kinderen dus thuis, deze week weer. Normaal fiets ik wat meer, nu pas ik me aan aan wat de kinderen willen . Maar ook wel lekker, weekje wat minder gehaast. Onze kinderen gaan altijd wel redelijk laat naar bed (rond 20:30), maar maandag moesten we op tijd naar de bso en de dagen ervoor waren ze nog veel later naar bed, ze lagen zondag al om 19:30 in bed. Dat was lekker zeg, zo'n lange avond nog met z'n tweetjes!
Hiet gaat het ook wel oke En ja het zusje is hier ook bekend hoor Ik vind het ook erg gezellig en lekker, maar ik eet er altijd te veel.. komt omdat ik gewoon alle lekkere dingen wil proberen . Afgelopen twee dagen spaghetti gegeten (met een salade en wel volkoren met veel groenten), maar door pasta's kan ik ook zomaar een kilo meer wegen. Verder moet ik op advies van mijn trainer meer eiwitten eten, ivm dat ik afval (maar niet alleen vet, ook in spiermassa). Dus meer vlees, eitjes, kwark ed. Ik zal zien wat het volgende week doet op de weegschaal. Verder qua beweging doe ik even heel weinig. Heb enorme rugpijn en verder zit ik de komende twee dagen zoveel mogelijk achter mijn laptop gekluisterd omdat ik aan mijn scriptie moet werken.
He hallo allemaal, Hoe gaat het hier? hebben jullie het ook kouder dan eerst? ik lijk het veel sneller koud te hebben dan toen ik zwaarder was..... Gisteren met mijn dochter en haar beste vriend en zijn moeder en zus een dagje naar het Nederlands openluchtmuseum geweest. Het was super leuk, maar op het laatst zo koud brrrrr De kinderen hebben geschaatst en zijn met grote banden van de "ijs" glijbaan geweest en ze hebben stokbroodjes gebakken aan een stok. En de moeders lekker gekletst, we hebben lekker erwtensoep gegeten en ik had een grote kan thee mee genomen, dat leek voor we gingen een beetje overdreven maar het was heerlijk, al wandelend een warm kopje thee naar binnen lurken. De kinderen rennen en spelen, die bleven wel warm maar wij hadden de thee wel nodig En schaatsen durf ik niet meer sinds ik 4 jaar geleden mijn schouder kop uit de kom, en gebroken heb gehad. Dit was niet eens met schaatsen ofzo, maar ik ben zo bang weer mijn schouder te breken, heb zo'n verschrikkelijke pijn gehad en ben er een half jaar mee onder de pannen geweest, doordat ik na drie maanden toch nog geopereerd en drie maanden daarna weer, en die hele revalidatie die nog niet eens alles heeft opgelost........ brrr dat wil ik noooooit meer.... Mijn bevalling was een feestje in vergelijking met dit.....
Oh ja, Huggybird, ik heb het ook zo ontzettend koud. Heb mijn dekentje op de bank al ingeruild voor een dekbed. Leuk dagje gehad en lekker hoor, thee om lekker warm te blijven. Ik mis het ritme van de gewone weken trouwens ook. Heerlijk hoor, die vakantie, maar gewoon structuur is ook weer wel fijn. Ben je ver gekomen met je scriptie, JJ? Hoe is het met je rug? 't Zusje, al wel eens naar toe willen gaan, maar was toen helemaal vol. Maar wel een aanrader dus! Ik ben deze week heerlijk sushi gaan eten. Eerst met mijn zus naar de film en daarna dus sushi (doen we altijd samen). Gisteren op pad geweest voor nieuwe meubels. De jongens naar oma gebracht, dat kijkt toch een stuk rustiger. Nu wachten, week of 12, tot het geleverd wordt.
Je moet inderdaad op tijd reserveren bij het Zusje En ja winkelen zonder de kinderen is rustiger en gaat vaak ook wat sneller. Alhoewel ik het ook heel gezellig vind om met mijn kids te gaan winkelen hoor. Mijn scriptie.. pff ik had mijn voorstel al zo'n twee weken geleden ingeleverd moeten hebben (maar door een heftige tijd in de persoonlijke sfeer, en het vele ziek zijn van mijn kinderen of ikzelf, plus twee verhuizingen), dat is dus niet gelukt. As we speak, ben ik nu nog bezig om het af te maken.. moet nog een deel van het hoofdstuk over hoe ik mijn data denk te gaan verzamelen en dan nog wat kleine dingen.. Ik heb mezelf voorgenomen om het vannacht af te maken.. dus het kan zomaar zijn dat ik pas om 6 uur in bed lig. Voor nu moet ik heel even over mijn moeheid heen zien te komen!
Ach jj, is het gelukt? Ik hoop het voor je.... Mijn schoonzus was destijds bezig met haar scriptie en is toen afgehaakt, zo zonde..... goed dat je er zo voor gaat meid! Hier een iets mindere week, 200 gram aangekomen jammer maar is niet anders. volgende week weer lekker regelmaat en geen vreterij als oliebollen, krentenbrood en etentjes twee keer in de week. komt goed. al met al ben ik de afgelopen 3 weken evengoed 1,4 kilo afgevallen dus mag ik eigenlijk helemaal niet klagen zo met de feestdagen.