Afvallen; Is het nog mogelijk?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Pillow, 27 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JJ1991

JJ1991 Actief lid

5 feb 2012
    370
    37
    28
    NULL
    NULL

Dan is het overall resultaat toch nog goed :)

Ik ben uiteindelijk om half 5 toch maar naar bed gegaan. Moest vandaag (eigenlijk al weer gisteren inmiddels) eerst alle boodschappen doen voor komende week. Met alle sneeuw en ijs was dat nog niet zo 1,2,3 gebeurd. Geloof dat het half 4 was voordat ik alles had opgeruimd en aan mijn lunch zat ;) Daarnaast zijn ook beide kids nog eens ziek. De oudste heeft al 3 dagen koorts, diarree en hoest veel. En ook de jongste heeft sinds vandaag koorts en hoest enorm veel.. zoveel dat ze rond 11 uur zelfs haar hele bed en haar muur ondergespuugd had. Al met al heb ik nog een paar uurtjes vanavond aan mijn voorstel gezeten. Heb het rond half 1 vannacht verstuurd ;). Nu vanaf morgen dus eindelijk even de tijd om een paar dozen (nog van de verhuizing) uit te pakken en een beetje te poetsen (als de kinderen het toelaten tenminste).

Nou ik kan je vertellen dat ik de laatste 6 maanden ook wel eens heb gedacht dat ik ermee ging stoppen. Maar inderdaad dat zou ik echt veel te zonde vinden, zeker omdat ik het wel kan.. maar de drukte eromheen zorgt er gewoon even voor dat het te veel wordt.

Nu op naar bed! :) morgen weer een nieuwe dag.

2. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    overall een prima resultaat! en ben ook zeer tevreden. Nog meer nu ik vandaag voor weinig een niet afzakkende broek wilde scoren bij c&a en bleek dat ik maat 44 paste:D niet qua lengte hoor, dat was ernstig hoog water, maar ik paste de broek verder prima, echt zo leuk!!
    1 broek kunnen vinden die ik ook qua lengte paste maar dat was maat 46, die was maar 9,90 dus dat is wat ik zocht want ik ben van plan hem snel in te moeten nemen of weer een andere te moeten kopen dus ze moeten niet te duur zijn.....;)

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Mooi, Huggybird!!! Ga jij die broek snel innemen

4. Fleurtje12

26 dec 2016
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Afvallen is zo iets moeilijks. Het enige wat bij hielp was EGA NEDERLAND Google maar eens. Dat is geen dieet dus ook geen honger maar wel een andere eetpatroon.
    Je gaat 1x pw wegen kost 7.50 en.je krijgt leuke gesprekken en recepten echt een aanrader. Ik ben toen 25 kilo afgevallen in 7 maanden.

Succes

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Hoe is het dames? Vandaag weer even gewogen en nu -16. Toch fijn na de feestdagen

6. JJ1991

JJ1991 Actief lid

5 feb 2012
    370
    37
    28
    NULL
    NULL
    Gaat goed ;)

Hier wat aangekomen afgelopen maandag (+0.4). Maar dat was sowieso thuis op de weegschaal en dat kan wat afwijken van die in de sportschool. Maar het zou ook wel verklaarbaar zijn; paar nachtjes doorgehaald om mijn voorstel af te krijgen en dan grijp je toch naar wat ongezondere dingen (ik tenminste).

Verder was mijn oudste dochter ziek vanaf vrijdag, mijn jongste begon zaterdag en ik ben sinds gisteren ook ziek (koorts boven de 39 graden). Dus qua beweging is het ook even 0,0. De jongste zijn we gisteren nog mee naar de arts geweest, ze heeft bronchitis. Dus we rommelen nog wat door.

7. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Hier gaat het qua eten en lopen prima, wat dat betreft is die regelmaat van werken enzo wel weer lekker hoor.
    Of dit terug te zien is op de weegschaal weet ik niet..... dat zien we zaterdag.

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik vind die regelmaat ook weer wel fijn...

Willen jullie trouwens stemmen op Mees. Hij kan brildrager van het jaar worden. Zal hij niet worden, want verschil is nog al groot...maar top 10 is ook leuk.
    STEMMEN - Vingino

9. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ik heb gestemd marloes, wat een heerlijk vrolijk koppie heeft mees 😍

10. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    zo mijn warkout voor vandaag gehad, 55 min door de sneeuw sjouwen met de hond:D heb er gloeiwangen van en had het bloedheet met een dikke winterjas aan.:)
    nu mijn dochter ophalen en meteen even langs de apotheek lopen, daarna hoef ik er niet meer uit!

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Goed bezig, Huggybird!!

Ik loop niet graag in de sneeuw. Vandaag met Mees naar Mees Kees langs de lijn geweest. De hele zaal voor ons twee.

Hoe is het met de andere dames?

12. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    lopen in de sneeuwig is voor mij prima, met ijzel heb ik er een hekel aan.
    De sneeuw is niet glad en ik heb mijn waterdichte wandelschoenen aan dus nattigheid is ook prima.
    net naar de apotheek geweest en het paadje in de voortuin en de stoep even schoon gemaakt.
    mees kees is leuk he? mijn dochter wil er ook heel graag naar toe.

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Ja, hij was echt weer leuk! Moest wel even wennen aan de nieuwe cast. Alleen Dreus en de moeder van Mees Kees zijn nog dezelfde.

14. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Altijd even wennen een andere cast, de kinderen op mijn werk hadden het er ook al over dat de andere mees kees leuker was.

Hier 300 gram er af, niet veel(ben meer gewend) maar toch iets en in ieder geval niets er bij.....:) 90,6 nu dus nog 700 gram voor 30 januari.... 17,9 kwijt.

15. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier even een megadip gehad, maar vanaf vandaag ga ik er weer voor, het voelt weer goed, het gaat me weer lukken! Voel me vanaf vanmiddag alleen niet helemaal lekker, hoop niet dat het doorzet. Ineens heel warm/gloeiend gevoel (maar heb geen koorts geloof ik) en lamlendig.

Ben de afgelopen weken wel blijven bewegen, en vandaag 1,5 uur gelopen en 1,5 uur gefietst. Eten was vandaag ook weer normaal ;)

Wij gaan half maart een weekend weg, streven is om dan minder dan 82 te wegen. Dat is 7 kilo eraf in 8 weken, en de eerste dagen weer gezond eten gaan altijd best snel, dus moet lukken.
    Zo te lezen gaan jullie wel goed, wat fijn!

16. JJ1991

JJ1991 Actief lid

5 feb 2012
    370
    37
    28
    NULL
    NULL
    Het is stil hier!

Zet m op snoopy! Het is helemaal niet erg om af en toe een dip te hebben; belangrijker is dat je het weer oppakt! Niet ziek geworden? 7 kilo in 8 weken is haalbaar, maar gemiddeld val je 0.5 kilo per week af.

Hier gisteravond weer wezen sporten, voor t eerst in twee weken. Dat viel wel even tegen, maar wel gelukt uiteindelijk. Hier eindelijk weer beter (na 4 dagen koorts tegen de 40 graden aan). Nog wel wat verkouden, maarja als dat alles is.

Gisteravond ook weer gewogen in de sportschool (normaal gesproken weeg ik s'morgens, dus het klopt niet helemaal). De weegschaal gaf 88.4 aan. Dus dat is gekeken naar dat ik hier thuis iets was aangekomen (89.6), -1.2 kilo. Maar dat is dus met ziek zijn ed erbij.

Nu weer wat meer gaan eten en bewegen en dan zullen we zien wat de weegschaal volgende week zegt :)

Succes allemaal!

17. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Hè dames, het was idd even stil hier, ik heb mijn ritme weer lekker te pakken en hoop dat dat op de weegschaal te zien is zaterdag;)
    Vandaag is mijn man jarig, ik eind januari , zaterdag vieren we onze verjaardagen, gelukkig weeg ik me zaterdag ochtend :D
    Nee, ik ga me netjes gedragen zaterdag 👍

18. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ah! helemaal blij!!! de uitslagen van de scan, het bloed en het lichamelijk onderzoek van mijn man waren weer goed.:) We hebben er na drie jaar zeker wel weer vertrouwen in maar het is toch steeds weer een opluchting:) nu over een half jaar bloed prikken, dan een half jaar later bloed prikken en long foto's daarna weer alleen bloedprikken en als afsluiter bloed prikken en scan. Dan zijn we, vanaf nu, weer twee jaar verder en stoppen de controles.
    Zaten we all you need is love te kijken zaterdag, komt daar een jonge knul in die teelbalkanker heeft gehad en na vijf jaar, bij de laatste scan ontdekte ze dat hij weer ziek was.....:$:( wij keken elkaar aan.... en hebben afgesproken dat dit niet bij ons gaat gebeuren....
    De broer van die jongen is uit Australië over gekomen en heeft zijn stamcellen gedoneerd, dat is zijn redding geweest.

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Super nieuws, Huggybird!!!!

20. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Joehoeoeoeoe nog voor mijn verjaardag mijn doel gehaald!!! vanmorgen 89,7!!!! Ik zit onder de 90!!!!!! ik sta nu op -18,8, de -20 komt in zicht!!!
    Deze week 900 gram afgevallen.
    Vandaag vieren we onze verjaardagen dus dubbel feest:D

Deel Deze Pagina