Ja klopt en ik blijf het ook lekker zo doen . Nog 300 gram en dan zit ik op het gewicht dat ik vlak voor kerst had...eindelijk. Hopelijk ga ik nu niet meer de fout in! Mijn man was moe en is al naar bed, normaal denk ik dan meteen oh lekker nog wat lekkers pakken! Maar ik had al wat genomen en ik ga nu helemaal niets meer nemen. Heb de neiging ook niet eens. Behalve een suikervrij kauwgompje dan . Morgen mijn vrije dag en wil een lekker broodje gaan halen (zelf broodje brie gezond ofzo maken), maar verder gewoon zoals normaal. Hopelijk lukt het
Natuurlijk lukt je dat!!! Gewoon tegen jezelf zeggen "dat ga ik doen!" Sterke woorden helpen mij naar sterke daden.
Ik ben best laat gaan slapen, maar heb niets genomen! Zo trots op mezelf!!! En ik ben helemaal blij, mijn banner klopt weer! Hopelijk mag ik hem snel weer aanpassen
wij hadden vandaag studiedag, eerst bij een andere school wezen kijken bij de onderwijsassistente daar en daarna een lekkere lunch (mosterd soep en twee sneetjes brood met wat sla en zalmmmmmmmm) Ik kreeg allemaal complimenten van de collega van de andere locatie dat ik zo veel ben afgevallen, allemaal ooh en aah, ga eens staan! wat goed! en hoe heb je dat gedaaaaaannnn, helemaal zelf???? wat knap!!!!
Hier vandaag een beetje een off dagje, oudste is ziek en hing de hele tijd beneden en de jongste had een vriendinnetje te spelen. Mis dus een beetje mijn beweging, want oudste ging vanmiddag niet naar school en beneden wat doen werd 'm dus ook niet. Maar heb gewoon netjes gegeten dus dat zit wel goed. Maar ben het even niet gewend zoveel rust en zo weinig beweging .
irritant is dat dan he, ik mis het ook als ik niet lekker met de hond heb gelopen, vandaag heeft mijn moeder haar uitgelaten en dan mis ik dat idd ook. ben er dan een beetje "onrustig" van lijkt wel....
Ja dat onrustig voel ik me inderdaad . Maar ga zometeen nog zombietje spelen en dat is nog best actief. De zombie krijgt een blinddoek op, we maken de slaapkamer van oudste halfdonker en de zombie moet de anderen proberen te pakken. Is vaak heel hilarisch
Wij lagen ook weer regelmatig in een deuk . Ik ben nogal lomp dus loop overal tegenaan. Wel handig dat de anderen dat dan weer grappig vinden, want dan moeten ze lachen en hoor je waar ze zijn
Dat is voor het eerst toch huggybird? Op naar volgende week weer maar inderdaad eerst lekker uit eten leuk hoor! Hier valt mijn beweging van vandaag in de soep geloof ik. Het is waarschijnlijk glad dus ga dan niet fietsen en de dansles is uitgevallen dus dat wordt ook niet wandelen. Is namelijk kijkles met turnen dus kan dan ook niet wandelen. Misschien maar naar het bos straks ofzo
Dat ga jij zeker halen, Huggybird Ben je het bos nog in geweest, Snoopy? De sneeuw was hier zo weg. Wij hadden vandaag open dag op school, was druk. Stond in een lokaal cakejes te versieren. Roken heerlijk maar niks op.
Komt vast, omdat de (koolhydraatarme) dingen, die ik mag ook echt lekker zijn. Vandaag weer een brood gebakken. Straks nog crackers en wat andere dingen. Vandaag weinig op het programma...moest evaluaties van de opp's (handelingsplannen) maken. Morgen leerlingbespreking...lange dag. Jullie vandaag nog iets leuks gedaan?