Super gaaf om dat verschil zo te zien, mama van Marlinda!! Die 10 kilo gaat je ook lukken! Snoopy, goed bezig!! Fijn dat je weer verschil ziet op de weegschaal, nog even en dan zit je onder de 85kg
Hey meiden, Ook mijn weegmomentje gehad, ben totaal deze week 0.9 kilo afgevallen, zit nu op 104.0, opweg naar de eerste mijlpaal de 💯. Nog 9.7 kilo te gaan voor mijn behandeling #huggyburd, ik ook 0.9 eraf - Nu mezelf klaar maken voor me werk, fijne zaterdag meiden X Mariska
Snoopy, vroeger deed ik aan carnaval, maar nu niet meer! Trekt op de een of andere manier niet echt, en daarbij het leeft hier niet echt.
Goed hoor!! altijd fijn als er iets af is zeg ik altijd, al is het maar 100 gram....(900 is fijner hoor, dat wel)
wel lekker genieten van het wokken hoor, je hoeft je echt niet klem te eten om te genieten dus kies extra lekkere dingetjes en geniet daar volop van zou ik zeggen. wij doen niet aan carnaval, dat wil zeggen, ik moet wel op mijn werk maar daar beleef ik niet echt lol voor mezelf aan. Ik geniet er wel van dat de kinderen plezier hebben natuurlijk.
goede tip van die vriendin Ik was gisteren op de verjaardag van mijn broer en nichtje en kreeg weer van alle kanten complimenten en de vraag hoe ik het afvallen doe. En vanmorgen was er een scholen dienst in de kerk (komen wij eigenlijk nooit) waar de school van onze dochter een grote rol in had en daar waren de juffen en meesters ook, en kwamen er 3 juffen van andere groepen op me af "wat zie je er goed uit en hoe doe je dat, het staat je zo goed!!!" Echt zo leuk om te horen en lief dat ze dat zeggen.
Goed bezig dames! Hier niet zo goed bezig geweest, na het wokken (was heerlijk!) weer een beetje de mist in gegaan. Zondag wel 2 uur flink gezwommen, maar wel teveel gesnoept. Gister was ik ziek, ging 's avonds weer beter en ook weer gesnoept. Maar was vanochtend wel opeens een halve kilo kwijt . Vanaf vandaag weer goed bezig . Gister alleen op bed en op de bank gelegen, vandaag in totaal een uur fietsen en een half uur wandelen . Streven is over een weekje onder de 85! Carnaval doen wij dus ook niet echt aan, behalve de optocht en op zondag misschien kindercarnaval, heb wel een leuk nonnenpak nu. En mijn man had al een monnikenpak, dus we passen goed bij elkaar . De kinderen zijn een piratenmeisje en een lieveheersbeestje Huggybird, wat leuk die complimenten weer! Doet een mens goed Collages maak ik niet, maar ik maak af en toe wel foto's en zet die in een apart mapje. Leuk om als ik nog meer afgevallen ben naast elkaar te leggen. Misschien tegen die tijd een collage
Hier ook geen collages, maar wel een verschrikkelijke pasfoto die aan het begin van het schooljaar gemaakt is... iedereen moest verplicht op de foto.. dus ik maak nu af en toe wel eens een selfie (Haha) en plak ze naast elkaar en word dan wel heel blij
Oooh die pasfoto's heb ik ook van mijn werk. Ik was laatst de ladekast aan het opruimen en toen kwam ik al die pasfoto's tegen van de afgelopen jaren Ik kijk uit naar de foto van dit jaar
Hoe gaat het met jullie? Zijn er ook nog meelezers trouwens? Hier goed, weeg 85 kilo! Schreef 2 dagen geleden dat mijn streven was over een weekje onder de 85. Hoop nu ietsjes eerder Gister met de fiets naar mijn werk geweest, was nog best te doen met de wind. Vandaag maar even de auto gepakt . Om 18:00 moet mijn oudste turnen, gaan altijd met de fiets (5 minuutjes), nu even kijken wat we gaan doen, is zo tegen mijn principes in om met de auto te gaan, maar misschien wel veiliger...
ja snoopy, ze zeggen dat het flink gaat stormen vanavond... Wat goed 85!!!!! ik denk dat je je doel wel gaat halen hoor!! Ik weeg zaterdag pas weer dus voor nu nog even spannend. het gaat wel goed met netjes eten dus wat dat betreft geen zorgen. En net lekker 45 min stevig door gelopen met de hond, stiekem is dit best lekker weer om te lopen hoor, het regent niet zo hard dat je doorweekt thuis komt, en het waait lekker, soms houd ik hier wel van. Vanavond dat wel uit eten met mijn werk dus..... nah ja, we zien het zaterdag wel!
Hoi meiden Hier alles goed, morgen mijn weegmomentje weer Heb een drukke werk week achter de rug, was een collega ziek. Vandaag heerlijk vrij, en straks komt mijn nichtje, daar pas ik altijd op op vrijdag, heerlijk even samen genieten, alhet weer het toelaat even heerlijk naar het strand en daarbij als ze slaapt, uurtje sporten. Dan is mijn dag ook weer gevuld Fijne vrijdag meiden Liefs, Mariska
Yes, 84,7 vanochtend! Nu aftellen naar onder de 80, daar zou ik zó blij mee zijn, eindelijk! Nu gewoon volhouden zoals ik nu doe Gister uiteindelijk nog 1,5 uur gewandeld in totaal, ook tussen 18:00 en 19:00, waaide wel heel hard! Heb wel veilige stukken uitgekozen om te wandelen, zonder grote bomen. Gisteravond was er een boom omgevallen op een fietspad waar we altijd fietsen... Huggybird, lekker gegeten? Vandaag even balansen? Hoop dat je morgen weer bent afgevallen! Hoe is het met P nu? Ben wel benieuwd maar snap ook dat je het oude topic nu even laat voor wat het is. Hoop dat het gewoon lekker loopt nu. Mariska, hoop voor jou ook dat je bent afgevallen! Week vliegt voorbij hè als je het druk hebt. Gelukkig vandaag vrij (ik ook, heerlijk ) en lekker spelen met je nichtje. Leuk zeg zo'n kleintje nog in de familie. Mis ik wel hoor, hier zijn ze allemaal al zo groot . Woon je dicht bij het strand? Leuk hoor, wij niet helaas, wonen wel dicht bij een bos, ook leuk Ik ga even aan de slag hier opruimen en was ophangen, afgelopen week niets gewassen dus moet nu echt wel . Straks op tijd weg richting school, even een extra groot rondje fietsen. En hopelijk wilde jongste ergens afspreken, dan is het hier vanmiddag ook lekker rustig . Afgelopen weken is er telkens iemand hier komen spelen, ook leuk hoor maar mag nu wel eens een keertje ergens anders.
Snoopy, wat goed onder de 85!! Opweg naar de 80 We wonen 3 minuutjes lopen van het strand, woon op Noordwijk aan Zee En altijd als ik vrij ben heerlijk wandelen over het strand, en mijn nichtje nu 22 maanden gaat ook graag mee Ze is nu nog de jongste, want begin oktober krijg ik er een neefje of nichtje bij. Wat voor sport doen jullie allemaal? Ik op maandagavond aqauyoga, woensdag en vrijdag fitniss, en daarbij wandel ik veel
Dat is lekker zo dicht bij het strand! Hier toch wel 10 minuten fietsen naar het bos Leuk een klein neefje of nichtje erbij! Ik sportte wel eens thuis met filmpjes van youtube, maar even geen zin in momenteel. Ik fiets en wandel veel . Vandaag een uurtje gefietst en een half uurtje gewandeld.j Jongste is bij iemand gaan spelen en de oudste zat op school, lekker even rust thuis . Nu vakantie maar ik werk gewoon mijn dagen, dus voor mij niets bijzonders, behalve uitslapen aanstaande vrijdag
Goedenmorgen meiden, Even snel mijn weegmomentje Deze week 1.5 kilo eraf❤ Totaal nu -39.5🎉 Nu snel naar me werk, schrijf vanavond verder😘