Afvallen; Is het nog mogelijk?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Pillow, 27 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.413
    21.801
    113
    Oh en ik weeg voordat ik ongesteld moet worden idd ook ineens meer. Dat is dus ook de reden dat ik me heb voorgenomen mezelf niet meer te gaan wegen vlak voor de menstruatie, omdat het anders toch alleen maar frustraties en eventueel zwakke momenten oplevert.

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Je blijdschap en gevoel van trots spat gewoon van het scherm!!!

Zo onwijs goed van je!!

MiaMaria en droomwens79 vinden dit leuk.
  3. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Meiden mijn 8 weken durende hardloop cursus zit er na vandaag op, ik ga straks om 11:00 voor het eerst 3 km achter elkaar hardlopen en ben best een beetje zenuwachtig..... :oops:
    Het gaat me lukken hoor, in mijn eigen tempo komt het goed. Het voelt wel als een mijlpaal achting iets, niet alleen als kroon op 8 weken hardlooptraining maar ook op mijn afval reisje, ook al ben ik er wat dat betreft nog niet helemaal.
    Nog 2,1 kilo voor een bmi van 24,9, heb nu 25,6 dus kom in de buurt.
    En na een week vol complimenten gaat die drie kilometer en die laatste kilo's lukken!!
    Na die twee kilo wil ik er nog 4 kwijt hoor dus "moet" er nog 6.
    Maar mijn oorspronkelijke doel 'in 1 jaar naar een gezond bmi' is met 2,1 kilo gelukt.

MiaMaria vindt dit leuk.
  4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Ontzettend knap, @huggybird!!! En dat stuk hardlopen ga je ook halen!!! Een topper ben je!

5. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.154
    3.034
    113
    Nederland
    hoi dames,

tijdje geleden gepost dat ik de draad weer ging oppakken. heb nog niet erg actief mee geschreven maar ben wel weer goed bezig met eten en sporten. vanmorgen stond de weegschaal op -15,5 kilo!:) heb een foto gemaakt en zie echt zoveel verschil ben echt trots op mezelf :D wil nog een kleine 4 kilo kwijt (of 4 vet%) en dan ben ik helemaal tevreden:)

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Wat goed @melaniie!!! Mooie platte buik al!!

7. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Joehoeoeoe!!!! Ik heb de 3 km gehaald!!! Voor mijn doen belachelijk hard gelopen:oops: in 18 min en 15 sec.
    Sloeg nergens op want op het laatst moest ik steeds boeren en op het aller laatst zat mijn ontbijtje wel heel hoog dus eigenlijk te hard gegaan. Maar goed, gehaald en mega trots. Ik was de derde die binnen kwam, de eerste vrouw.
    De eerste had 15 min 10 en de laatste 29 min 35. Tussen de eerste en mij zat nog 1 man en na mij kwamen nog 3 vrouwen en 1 man.

droomwens79 vindt dit leuk.
  8. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Melaniie wat zie je er goed uit!!!!!
    Ik denk niet dat ik ooit een platte buik ga krijgen.....

9. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.154
    3.034
    113
    Nederland
    wat goed van je! ben je al lang bezig met hardlopen? ik heb van januari tot april getraind met een hardloop groep en heb toen de cadcaderun (8km) gelopen. dat was 9 april en ben sindsdien niet meer wezen hardlopen.. zo stom. 1 juli ga ik meedoen aan een mud run van 8 km dus moet het wel weer gaan oppakken. hoeveel km wil je uiteindelijk kunnen rennen?

10. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.154
    3.034
    113
    Nederland
    lief dankjewel:oops: hij is niet plat plat hoor, flubbert nog wel wat:p heb nu een vetpercentage van +/- 25% en wil rond de 21 a 22 uitkomen. maar ben nu wel op mijn slankst sinds 7 jaar:) waarom denk je dat het je niet lukken gaat? zo strak als al die modellen zal ik ook nooit halen maar dat hoeft van mij ook niet. mag nog wel een beetje aanzitten haha

11. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.154
    3.034
    113
    Nederland
    dankjewel:):oops:

12. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ik ben nu 8 weken bezig, dit was de beginnerscursus en die sluit je hier af met 3 km hardlopen naar een restaurant in het bos.
    Ik ga in september mee doen met de kika run in Nijmegen (5 km) voor een jeugdlid van de atletiek/ loopclub hier, hij heeft leukemie en zit bij mijn dochter in de atletiek groep dus we kennen hem goed.
    Ik ga dus door om dat in ieder geval te kunnen halen en dan kijken naar een nieuw doel anders zit de klad er zo in ben ik bang;)

13. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Omdat ik denk dat het nooit meer strak zal worden haha maar ik ga straks wel mijn buikspieren trainen dus wie weet wat het nog zal worden:D

14. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

15. droomwens79

Hey meiden,

Gisteren mijn wekelijkse weegmoment gehad:D totaal 1.5 kilo era yeaaah
    Nog 0.9 kilo tot aan het juiste gewicht voor de start van een behandeling:)

Daarna opweg naar de laatste 15 / 10 kilo om uit te komen rond de 80/85 kilo:D:D dus ik blijf nog wel lang in de gezellige motiverende topic hangen:p

Fijne zondag meiden, ik ga me straks klaar maken voor een drukke koopzondag om te werken:D

huggybird vindt dit leuk.
  16. droomwens79

Super goed bezig meis -:) om trots op te zijn idd:)

17. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    @huggybird , goed gedaan hoor!!! Ik heb echt een haat liefde verhouding met hardlopen... wie weet pak ik het nog wel op over een tijdje ;). Vanavond eerst maar even beginnen met de avondvierdaagse ;)

@melaniie , wow wat een verschil zeg! :eek::) Goed gedaan hoor!

@mama-van-marlinda , nog even en je bent op je eerst streefgewicht, super hoor!

Hier gaat het goed, wilde gister sporten maar had echt heel erg (soort menstruatie) buikpijn. Ook wat spotting dus toch een soort menstruatie misschien (heb een mirena spiraal). Heb soms wel meer last van mijn buik, al ging het de laatste maand beter. Anders toch maar eens een echo laten maken, met een spiraal heb je meer kans op cystes en die kunnen de klachten geven die ik heb/had.
    De keuken is er nu uit, hebben nu een soort buiten keuken met stromend (koud) water, echt wel heel fijn! Maar wat een rommel in huis zo in dozen en ben telkens van alles kwijt of vergeten. Voordeel is wel dat ik gister zo'n 10000 stappen heb gezet en dat bijna allemaal in huis :p. Meestal met een dagje thuis kom ik net aan de 3000 ;). De komende dagen dus de avondvierdaagse, ik fiets ook naar mijn werk en ga in mijn pauze wandelen. Misschien ook nog wat krachttraining 's avonds, even kijken of ik daar nog puf voor heb ;)

18. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.783
    7.372
    113
    Wat onwijs knap Mama van Marlinde!

Heb jij een stappenteller Snoopy? Dat lijkt me ook nog wel eens handig.

Vandaag heb ik een autoloze dag. Ik pak heel vaak even snel de auto. Mijn kinderen zitten 6,5 km verderop op school, en soms fietsen we terug wel (heen fietsen in de auto), maar echt niet heen en terug.
    Maar vandaag een dagje fietsen. Dus heen en weer naar school geweest, en naar de winkel 2 x (eerste keer was ik mijn portemonnee vergeten :D ) dus ik heb er nu 20 km op zitten. Dan straks weer naar school en terug en vanmiddag naar zwemles, sporten van de oudste en naar mijn ouders fietsen, dat zijn er nog zo'n 22.
    Misschien moet ik maar eens autoloze weken in gaan stellen :D

19. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    @riean haha dat schiet wel op inderdaad met km's met die afstanden! Mijn werk is op 6,5 km en dat fiets ik dus wel en weer terug, maar jij gaat tussen de middag ook nog heen en weer? En de kinderen moeten dan natuurlijk zelf fietsen, prima natuurlijk maar hier zouden ze er niet zo heel blij mee zijn geloof ik ;)
    Ik pak juist maar heel weinig de auto, baal ervan als het moet. Nou ja moet, als het hard regent pak ik liever de auto, maar dan baal ik wel. Het is handig een auto maar ook een onding vind ik ;)

Ik heb een stappenteller inderdaad, een fitbit charge 2.

20. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    He snoopy, hier ook avondvierdaagse:D
    Hoe veel km lopen jullie? wij lopen de 5 km.

Heb vandaag gehoord dat ik na de Pinksteren mee ga op groep 8 kamp naar Ameland!!! heb er zo'n zin in!!!
    Wel heel rot voor de collega die eigenlijk mee zou gaan maar ze heeft belachelijk heftige menstruaties en die valt zeer waarschijnlijk precies in die week en dat is niet te doen met de pijn en de hevigheid van de bloeding... dan wil je echt niet Ameland over fietsen met een berg pubers....
    Ze had er slapeloze nachten van en nu toch de knoop maar doorgehakt dat ze niet mee gaat, het scheelt haar ook een berg stress vooraf omdat ze nu al drie maanden zit te rekenen en tellen hoe het uit zou komen, en prompt begint het opeens drie dagen eerder dan verwacht enz. enz.
    Knoop doorgehakt, ik ga mee!

Deel Deze Pagina