Afvallen; Is het nog mogelijk?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Pillow, 27 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier is het 3, 6 of 10 km. Wij lopen de 6. Jongste liep vorig jaar voor het eerst, de 3. Nu dus meteen de 6, ben benieuwd hoe ze het gaat vinden! Lopen wel met vriendinnetjes van haar dus dat komt wel goed denk ik. Oudste liep vorig jaar al de 6. Is een mieperd maar niet met haar vriendinnen erbij ;). Hoop wel dat we het droog houden, het leek erop droog te blijven maar nu ging mijn buienalarm toch af :confused:

Leuk dat je mee mag naar Ameland! Inderdaad rot voor die collega, maar is niets inderdaad als je dan zo heftig ongesteld bent...

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Wat leuk dat je mee mag, @huggybird , maar wat een ellende voor je collega... pfff en dat elke maand

3. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.783
    7.372
    113
    Nee hoor, gelukkig tussen de middag niet, dan ben ik alleen maar aan het fietsen :D Maar de winkel zit ook zeker 2 km verderop, zwemmen, sporten en mijn ouders is ook aardig wat kilometers.
    Mijn kinderen fietsen wel allebei zelf als we alleen terug op de fiets gaan, maar voor dochter vind ik heen én terug een beetje teveel, zeker als ze nog moet zwemmen. Dus die is achterop gegaan, maar naar zwemmen wel zelf. Het voelt heerlijk voldaan :)

4. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Hier de keus tussen de 5 of 10 km en groep 7-8 moet de 10
    Vandaag ging het goed in ieder geval

5. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Heel leuk dat ik mee mag ja, maar voor mijn collega heel rot, ze had mij in vertrouwen genomen omdat ik met mijn endometriose weet hoe het is om heftig te menstrueren en veel pijn te hebben.
    Gelukkig werkt bij mij het doorslikken van de pil heel erg goed.
    Haar huisarts wil haar niet doorsturen naar de gyn, ik kan daar echt niet bij!! Alsof het normaal is zo veel pijn te hebben:eek::mad:

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    @riean oh gelukkig dat scheelt, tussen de middag niet ;). Maar wel lekker hè zoveel fietsen? Ik houd van fietsen :)
    Nu een beetje gaar na 6 km in 2 uur. Veel geslenter en gemiep, vooral van andere kinderen ;). Maar ja hoort erbij. Jongste van 7 vond het wel pittig, morgen wordt de langste dag, dat wordt nog wat ;). En ik heb last van mijn heup, denk een spier. Even een beetje stretchen en op tijd naar bed. Ben wel blij dat mijn man deze dagen thuis is, overdag aan het klussen maar hij kan dan tussendoor nog wat puinruimen. Wordt gek van de rommel zo zonder keuken ;)

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hoe is het met jullie?
    Vraag me trouwens ook af hoe het met JJ1991 is, ze schreef hier toch altijd redelijk actief mee.

Ik ben helemaal op, was gisteravond zo moe dat ik niet kon slapen, en dat komt niet vaak voor ;). Vandaag de laatste dag avondvierdaagse en als het goed is zijn we niet al te laat thuis. Kinderen op tijd naar bed en zelf ook ;). Ben sinds de avondvierdaagse 1,2 kilo afgevallen :). Verbrand zoveel calorieën nu met fietsen en wandelen, daar valt niet tegenop te eten. Verbrand zo'n 1400 calorieën per dag en eet er 2200.

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Dan voortaan maar elke week een avondvierdaagse @Snoopy1979 :p

Maar goed bezig!!!!

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Haha dacht het niet! :p Maar af en toe een keer een avondje een rondje door het bos lijkt me heerlijk!

10. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Hier ook de avondvierdaagse afgesloten, onze dochter vond het vandaag wel heel erg leuk met de muziek er bij en een ijsje, de medaille en natuurlijk het een en ander aan snoep gekregen van haar vriendje, van ons en van opa en oma.
    Samen was het best veel maar in vergelijking met sommigen zeer bescheiden :eek:

11. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

Yeaaah doel bereikt:D:D:D bmi 33.0 in de pocket:D:D:D nu opweg naar mijn eigen streefgewicht:D:D:D

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Onwijs goed gedaan, @mama-van-marlinda!!!! Je mag zo ontzettend trots op jezelf zijn, kanjer!!!

droomwens79 vindt dit leuk.
  13. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Super knap!!!! Goed gedaan en op naar de volgende kilo's meid! :)

14. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.413
    21.801
    113
    Hoi dames!

Hier even afwezig geweest i.v.m erge drukte. Met het afvallen gaat het gelukkig nog steeds erg goed. Ik ben nu 7,5 kg kwijt, dus daar ben ik erg blij mee.

@mama-van-marlinda : super goed zeg! Gefeliciteerd met het behalen van je "eerste" streefgewicht!

droomwens79 vindt dit leuk.
  15. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.413
    21.801
    113
    Hopelijk gaat het met de rest van jullie ook allemaal goed (sorry, dit wilde ik eigenlijk in mijn vorige bericht zetten maar er ging iets fout...).

16. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    he citroenrasp, wat fijn dat het zo goed gaat met afvallen!! lekker door gaan zo!!

Hier ook veel drukte, ik eet netjes maar val maar minimaal af. nu moet ik ook zeggen dat ik niet elke dag meer bij houd wat ik eet dus er kunnen ook dagen bij zitten dat ik iets te weinig eet en dan val ik ook niet echt af heb ik gemerkt.
    maar goed, morgen ga ik met groep 7 mee naar Den Haag, volgende week zit ik 4 dagen met groep 8 op Ameland, en de week daarna zijn de groepen 5-6-7 allemaal een nacht op kamp en mag ik me daar deels mee bezig houden.
    Dus een paar leuke maar rare weken te gemoed.
    Ik ga me netjes inhouden zodat ik in ieder geval niet aan kom.

17. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    #1097 huggybird, 3 jun 2017
    Laatst bewerkt: 3 jun 2017
    Niets afgevallen..... Ik hang op 81 kilo stil...... Ik maak me er maar niet druk om heb ik besloten.
    Misschien denkt mijn lichaam dat het goed is zo, ik "hoef" ook nog maar 2 kilo dus dat is niet heel veel maar het zou geinig zijn als die er nog wel af gingen.....
    Het kan wel met het hardlopen te maken hebben, ik krijg tevigere benen dus meer spieren....
    Veel mensen zeggen nu "nu ga je toch wel stoppen met afvallen he??" Of "je moet niet doorslaan hoor!!!"
    Ik heb het idee dat je zoiets tegen echt "magere" mensen zou zeggen.... Dat ben ik echt niet hoor.
    Ik ben op zich best tevreden met hoe ik er uit zie, mijn buik is de zone waar ik nog iets mee wil, maar dan denk ik aan buikspieren trainen al verwacht ik niet dat die ooit echt plat zal worden. Maar dat hoeft ook niet, ik ben 42, heb een prachtige dochter gekregen waardoor mijn buik is uitgelubberd, en heb een buik vol verklevingen aan de binnen kant.
    Ik voel me goed, sterker nog, beter dan ooit! Ik merk nog elke keer verschillen op , ik kan bijvoorbeeld beter tegen warmte, ik kan hardlopen en dat ziet er volgens de trainers uit alsof het super makkelijk gaat (voelt niet altijd zo:rolleyes:)
    Afgelopen woensdag in Den Haag veel gelopen met de kinderen van school, en dat was veel beter vol te houden nu. In de Efteling pasten we met z'n vieren in een karretje, dat had vorig jaar niet gepast en de schoolfoto van nu in vergelijking met vorig jaar..... Dat maakt me blij.
    Kortom ik ga echt mijn best doen voor die laatste kilo's maar ga er geen halszaak van maken, het leven is leuk en ik ben een blij mens.

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Komt vast weer wel @huggybird!! Gewoon volhouden en dan opeens gaan de kilo's weer.
    Al vast veel plezier op kamp!!

huggybird vindt dit leuk.
  19. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Maar eeeh, hoe is het met jullie????

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Goed!! Vandaag jarig, bijna de hele week vrij volgende week. Alleen sportochtend en dat weer klaar.

Maar het is wel stil hier hè... ben ook benieuwd hoe het met de andere dames gaat.

@citroenrasp, goed!! Al weer 7,5 kilo!!

huggybird vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina