zoals iedereen zegt, zoveel aankomen in korte tijd... ben je dan ineens heel veel meer gaan eten of heb je bedrust moeten houden? Want anders moet er wel een medice oorzaak voor zijn, je komt niet zomaar zoveel aan, dat kan gewoon niet. Echt naar een arts gaan!
Maar je bent nu 1 week niet afgevallen? Dan wacht je toch nog een week lijnen af? Als ik ongesteld moet worden val ik ook niet af. En gun jezelf wel 1-2x per week iets he?
Dank je wel dames! Ik hou gewoon vol en bel nog een keer de huisarts Ik zat er vanmiddag even doorheen bij de gedachte dat ik zo de zomer in moest
hoi hoi ik ben sinds kort bij een diƫtiste en ik eet te weinig daar kom ik juist van aan ... ik zou proberen iets meer te eten o: 1 dubbele boterham met philidelphia met komkommer tussen Door : 2 stuks fruit L : 1 dubbele boterham met kaas en tomaat tussen Door : peperkoek warm eten en dan magere kwark met vers fruit en voldoende drinken... heel veel succes ik ben in een week tijd 1.5 kilo kwijt en ik zit beter in mijn vel !! Je kan het !!