Afvallen maar hoe

Discussie in 'De lounge' gestart door Shirleytje26, 3 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    sorry was ff avondje druk ( op t teras:D) Wat eet jij om genoeg eiwitten binnen te krijgen? IK gebruik nogsteeds de shakes die ik gebruikte toen ik veel sportte (whey) snelle eiwitten zijn dat.
    Wellicht moet je toch iets meer krachttraining gaan doen? Bij mij werkte het als een tierelier toen, ik verloor welliswaar heeeeeel traag gewicht maar het is algemeen bekend dat spieren zwaarder zijn als vet natuurlijk. Ik zag duidelijk verschil aan mijn lichaam. Mijn ex ook ( die gaat voor bodybuilder:$ en groeit heel hard). ik weeg welliswaar iets meer als jou;) maar mijn spiegelbeeld vind ik niks meer haha.. dus t word echt tijd mn schema met veeeeeel kip enz weer op te pakken..

2. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ik sport 2 a 3x in de week, om 19.15 ga ik na het eten weg.
    Ik heb een man, en die kan ook heel goed de kinderen naar bed brengen ;)
    Waar een wil is, is een weg!

3. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Ik zie trouwens dat je in Nijmegen woont, heb ik ook een tijdje samengewoond ( paar maanden) en gesport :) ik woonde aan de rand van wijchen. Nu woon ik in velp ( naast arnhem)

4. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Das nou net mijn probleem.. mn wil is er wel.. maar de motivatie niet...
    Vaak snoep momenten of zwakke momenten. Zeker met lastige dingen, zoals de nasleep van mijn scheiding en mijn koopwoning...:$

5. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Om te sporten hoef je toch niet naar buiten? Google voor insanity, zuzana, tabata methode enz je kan veel thuis doen met je eigen lichaamsgewicht. Of touwtje springen, trap oprennen, opdrukken, squatten enz

Zo ben ik begonnen toen ik weinig tijd had voor sportschool. Nu sport ik 4 keer in de week op sportschool. Eet vroeg en mijn man doet de kinderen op bed (2 keer per week) en ik ga lekker sporten. Andere 2 keer kan ik nu in de ochtend doen maar voorheen toen het niet kon (kids thuis/werken) gewoon in de avond thuis met Zuzana.

Het is echt die knop omzetten.

Als ik weer in de verleiding kom van chocola/snoep enz dan bedenk ik mij eerst. Wil ik dat echt echt. Zo ja dan neem ik een paar snoepjes/stukje chocola en klaar.

Zo niet dan neem ik noten/kwark enz. Het is echt motivatie.

Ik heb allemaal lekkere recepten op internet gezocht voor salade, ontbijt, lunch enz. Minder brood eten en meer groente. Gevarieerd eten.

Ik vind ook lekker om zelf te maken: 250 gr kwark, beetje melk, 1 banaan, diepvries frambozen en kaneel en dan door de blender en heb ik lekker milkshake

6. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Oh ja en ik weet dat als ik elke dag zou snoepen of mezelf zou laten gaan dat het mentaal niet goed is voor mij. Ik hou er niet van om mezelf te laten gaan.

En sporten is niet alleen lichamelijk goed maar ook geestelijk. Ik voel mij echt goed in mijn vel omdat ik ook veranderingen zie aan mijn lichaam maar ook dat ik sterker word zowel mentaal als lichamelijk.

Het is gewoon zo: wil je zo verder gaan? En elke dag balen van je gewicht of wil je veranderen?

Sporten is echt leuk als je iets vindt wat je ook echt leuk vindt.

En ik let zelf absoluut niet op mijn gewicht hoor maar ik kijk gewoon in de spiegel en ik zie dat ik strakker word. Weg met de weegschaal :D

Deel Deze Pagina