Ondanks de ruzie met me zwager en wat ook echt niet meer goed gaat komen ga ik zaterdag naar me nichtje haar verjaardag meisje kan er tenslotte niks aan doen dus ga ik er gewoon heen. Maar nu weet ik gewoon echt niet meer wat ze leuk vind en zoek ik iets wat leuk is maar wat? Ik weet het echt niet ze is nu 6 jaar geworden. Ik zoek iets wat iet te duur is dus rond 20 euro max. Iemand tips ik heb nog maar tot zaterdag. HELPPPP!!!!!!
Mini-loco, er is veel voor kinderen die net gaan lezen Stoepkrijt Springtouw Boek Vriendenboek (als ze die nog niet heeft) Halli Galli (een spel dat in mijn groep 3 veel gespeeld wordt)
Mini Loco is idd een heel leuk idee. Spirograph Modewijzer Dochter heeft hier een barbie gekregen die zwanger kan zijn. Kun je dus een baby in de buik doen. Vindt ze superleuk.
Een KidiPet Touch paard. (21,99 euro bij Bart Smit) My Little Pony Modepony (17,99 euro bij Bart Smit) Een barbie in bruidsjurk (Barbie koninklijke bruid 26,99 euro bij Bart Smit) Littlest Pet Shop cadeauset (15 euro bij Bart Smit) Mijn zoontje van 7 jaar wil echt heel graag een KidiPet Touch, dat is voor kinderen van 5 tot 10 jaar. Hij krijgt de versie hond voor zijn verjaardag. Veel succes met het vinden van een cadeau!
voorleesboek/prentenboek, ze gaat denk ik naar groep 3 dus misschien ook wel leuk een eerste leesboek. Dat vinden ze echt leuk, zelf lezen! knutselspullen (als ze van knutselen houdt) Hema heeft van die leuke pakketjes om zelf te knutselen spelletjes zoals kwartet, halli galli, uno... heeft ze al gaatjes in haar oren? anders leuke oorbellen?
Mijn stiefdochter is 7 en vind zelf leesboekjes en knutselspulletjes het leukst. Ze heeft allemaal dure spullen maar knutselen staat echt op 1... Misschien leuk knutsel paket maken ? Bij Hema hebben ze een doos vol plakkers , frutsels , glitters etc. Kost 3 euro. Doe je er nog een leuk kleurboek bij , kleurtjes. Of bij action heb ie leuke knutsel dingen. Kastjes schilderen zelf etc. Etc.
Wat hier onlangs scoorde was een gewoon krijtbord. Toevallig gevonden bij Ikea voor iets van een 15 euro. Aan de voorkant kan je met krijt werken, aan de achterkant met (afwisbare) stiften. En er zat ook een rol bovenop waar je papier kan opsteken. Wij hebben er krijtjes en bordwisser bij gegeven, haar moeder (mijn beste vriendin) heeft de stiften gekocht. En tekenen maar! Wat ook altijd werkt rond die leeftijd is alles van poppen, K3, dvd's, cd's, ...! Of het kind als verjaardagscadeau gewoon een middagje meenemen naar de bioscoop naar een leuke kinderfilm? Lekker een uitje met haar tante . Die Mini Loco heb ik overigens ook gegeven aan mijn neefje toen ie 5 werd. Zijn ouders stonden nogal op "verantwoord" speelgoed. Dit jaar - hij werd 7 - was het een doos Lego (hij speelt er graag mee), een stel leuke stiften (van die dikke en dunne) en een verrekijker (zijn vader port hem de laatste tijd nogal richting natuur en ook mijn vriend houdt daarvan).
alles van top model doet t goed bij die meisjes! je hebt daar ook huisjes decoreren en iets met huisdieren.. werk zelf bij bruna en daar wordt dit echt veel verkocht!