Afvallen, maar sporten is bijna niet mogelijk? hoeAfvallen?

Discussie in 'De lounge' gestart door serena15, 17 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Vergoedingen.... Imo pas als je echt morbide obees bent... Op het moment dat het je echt parten gaat spelen voor je gezondheid.. door gewoon wat overgewicht lijkt me sterk (ja of je moet al een mega aanvullend pakket hebben). Imo een beetje weg gooien van geld van de overheid (al zijn ze daar wel heel goed in, dus opkijken zal ik er niet van doen heheh)

daarnaast.. Tuurlijk weten ze er wel wat vanaf.. zeker.. maar kijkend naar diëten die ik gezien heb die door diëtiste samen gesteld waren.. ja de samenstellingen qua voeding was oke. Maar ik heb nog geen dieet gezien waarbij je boven de 1100/1200 uitkwam en waarbij niet werd geadviseerd om vitamine supps te nemen om tekorten te compenseren.

2. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    #42 Kellebel1987, 18 nov 2014
    Laatst bewerkt: 18 nov 2014
    Probeer eens Grip Op Koolhydraten. Ik ken heeeeel veel mensen die rolstoel afhankelijk/bedlederig zijn en die daar 'met gemak' 20 kilo mee afgevallen zijn. Er is een forum van GOK en een fb pagina (pas toegankelijk als je forumlid bent) en daar vind je veel steun, info en inspiratie!
    Hierbij eet je wel koolhydraten, maar dit doe je maar 1 x per dag (gezonde kh). de overige 2 maaltijden (en evt tussendoortjes) eet je alleen eiwitten en vetten en max. 5 gr kh. Hierdoor heb je niet constant een verhoogde insulinespiegel en wanneer je lichaam geen kh heeft om te verbranden zal het je vetreserves aanspreken. Zodra je (bijna) op je streefdoel zit ga je 2 x een kh moment inplannen. Deze eetwijze wordt koolhydraat beperkt genoemd.. je lichaam heeft inderdaad koolhydraten nodig, maar echt niet zoveel en zo vaak als beweerd wordt door het voedingscentrum.

Deel Deze Pagina