Verantwoord afvallen nieuw clubje

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mamalizzy, 5 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamalizzy

    Mamalizzy Fanatiek lid

    2 mei 2020
    1.930
    230
    63
    Vrouw
    Hallo allemaal

    Afgelopen maanden ben ik best aangekomen. Ik woog altijd 55 kg maar nu 64.

    Omdat ik zuinig ben op mn lichaam wil ik zeker geen rare dingen doen maar wel meer bewegen minder snoepen etc. Op een gezonde manier dus.

    Wie doet er mee?
     
  2. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.067
    5.826
    113
    Vrouw
    Ik ben heel slecht in groepjes:roflmao: Maar wil wel afvallen! Heb mezelf de laatste tijd echt teveel laten gaan. Veel thuisgezeten en weinig bewogen. En veel gegeten:roflmao:
     
    Sulley vindt dit leuk.
  3. Williie

    Williie Fanatiek lid

    2 jul 2016
    1.190
    1.038
    113
    Assen
    Leuk, een nieuw groepje. Ik wil wel mee doen. Ik ben wel al begonnen, nu 3 weken.
    Ik vind een groepje wel leuk, maar de andere groep vind ik al te lang samen, om nog in te breken.
    Mag ik hier mee schrijven en elkaar motiveren?
     
    Sulley en momwithcamera vinden dit leuk.
  4. Mamalizzy

    Mamalizzy Fanatiek lid

    2 mei 2020
    1.930
    230
    63
    Vrouw
    Jaaa superfijn met elkaar
     
  5. Sulley

    Sulley Actief lid

    16 jun 2016
    453
    283
    63
    Ik heb mij gister ook in het andere groepje gemeld. Ik ben nu in mijn 3e week bezig en sinds zondag begonnen met ww.
     
  6. Mamalizzy

    Mamalizzy Fanatiek lid

    2 mei 2020
    1.930
    230
    63
    Vrouw
    Wat goed!
     
    Sulley vindt dit leuk.
  7. momwithcamera

    momwithcamera Fanatiek lid

    13 mei 2019
    1.934
    2.777
    113
    Vrouw
    Ja dat zelfde had ik ook, andere groep is te groot/druk om in te breken.

    Ik wil ook mee doen! Ik ben nu echt te zwaar, mijn BMI is 30+ en ik startte op 93.3. Nu 92.8. Ik wil eerst eens onder de 90 komen. Uiteindelijk richting de 70, maar in stapjes.. Ik sport 2-3 keer per week, en moet vooral echt op mijn eten letten. Te veel, te veel snaaien...

    Ik weeg op vrijdag.
     
    Sulley vindt dit leuk.
  8. Mamalizzy

    Mamalizzy Fanatiek lid

    2 mei 2020
    1.930
    230
    63
    Vrouw
    Hoeveel mensen is genoeg denken jullie?
     
  9. Sulley

    Sulley Actief lid

    16 jun 2016
    453
    283
    63
    @momwithcamera mijn bmi is ook net boven de 30. Wil er liefst 15 kg af maar eerst 7 kg. Mijn weegdag is ook vrijdag.

    @Mamalizzy geen idee. Zou eerst eens kijken hoeveel er nog bij komen :)

    Ben niet heel sportief. Voor de corona heb ik 2 weken curves gedaan, vond ik wel leuk. En nu probeer ik 2 a 3 x in de week te wandelen hier in de omgeving en kom dan rond de 2,5 a 3 km uit
     
  10. Mamalizzy

    Mamalizzy Fanatiek lid

    2 mei 2020
    1.930
    230
    63
    Vrouw
    Wat vinden jullie leuk elke dag schrijven of alleen af en toe een weegmoment?
     
  11. momwithcamera

    momwithcamera Fanatiek lid

    13 mei 2019
    1.934
    2.777
    113
    Vrouw
    Laten we gewoon maar beginnen en delen en zien hoe het uit komt? Ik wil hier wel actiever zijn dan alleen wegen delen, maar weet niet of ik echt elke dag hier post.
     
  12. LadyBird90

    LadyBird90 Bekend lid

    10 aug 2016
    823
    543
    93
    Vrouw
    Ik zat ook al een beetje mee te lezen in de andere groep, maar wilde niet meer inbreken. Dus leuk, een nieuw groepje! Ik zou me graag aansluiten. Hierbij een voorstelstukje:

    Ik ben half maart bevallen van onze dochter en heb (toen ze zes weken oud was) de stap gezet naar een gezond gewicht. Ik woog 89,3 kg, wil ong. 75 kg gaan proberen te halen. Ben nu een week bezig met WW, met mijn weegdag op maandag. Gister -2,7: woohoo! Dat geeft moed! Het lijkt me fijn om met elkaar te schrijven, al zal ik niet elke dag meeschrijven (hallooo mama van 2 jonge kids ;)).

    Misschien is het leuk om een lijstje bij te houden?
     
    Sulley en momwithcamera vinden dit leuk.
  13. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Hoi meiden!

    Ik zou hier ook wel aan willen sluiten. Er moet minimaal 25 kilo vanaf. Met mijn zwangerschap 27 kilo aangekomen. Ben nu sinds 3 weken gestopt met borstvoeding dus ik kan aan de lijn.

    Ik zit op ongeveer 1300 calorieën per dag en doe om de dat een shake dag. Vandaag de 1e dag alleen maar shakes. Ben benieuwd. Nu sinds maandag bezig.

    Dit is voor het eerst dat ik moet gaan lijnen. Enige wat ik doe is mijn voeding bijhouden met een app. En veel water drinken en zoveel mogelijk bewegen.

    Zou het leuk vinden als we elkaar kunnen motiveren..
     
    Sulley vindt dit leuk.
  14. Sulley

    Sulley Actief lid

    16 jun 2016
    453
    283
    63
    Welkom @Kirzy en wat knap dat je het ook met shakes gaat doen. Heel veel succes.

    Mijn 1e week ww zit erop (eigenlijk vanaf maandag maar vrijdag is mijn weegdag) , heb 2x gelopen en 1x een uur gefietst, wel elektrisch hoor :roflmao: en er is 2 kg af. Vamavond eet ik lekker een frietje met wat minisnacks en zondag geniet ik van moederdag :oops:
     
    Kirzy vindt dit leuk.
  15. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    @Sulley netjes al 2 kilo eraf! Dat motiveert! Lekker bezig.

    Ja zondag word voor mij ook gewoon een snaai dag, had voor mezelf al een high tea geregeld en die ga ik echt niet skippen :roflmao::roflmao:

    Ik doe niet alleen maar shakes hoor maar om de dag z
    merk nu al dat ik echt trek heb dus snoeptomaatjes op ahah
     
    Sulley vindt dit leuk.
  16. Sulley

    Sulley Actief lid

    16 jun 2016
    453
    283
    63
    @Kirzy dank je wel. Is de eerste week he, kijken of de motivatie blijft ;)

    Ohhh lekker en gelijk heb je! Wij hebben een high tea bij van der valk besteld, die zijn ook zooooo lekker. Zoveel zin in ook! Gewoon genieten en je niet schuldig voelen daarna.

    Nou dat vind ik al knap, om de dag. Heb het ook eens geprobeerd maar door geen "vast voedsel" te nemen op zo'n dag werd de drang bij mij naar eten nog groter. Ik vind t goed van je hoor, ga zo door
     
  17. momwithcamera

    momwithcamera Fanatiek lid

    13 mei 2019
    1.934
    2.777
    113
    Vrouw
    Vanmorgen -1 kilo. Ik probeer het snoepen erg te minderen, best lastig soms! Vandaag wel een ijsje gehaald, moet ook kunnen zolang het maar niet 'én én én' is. Ik heb mijn man wel gevraagd om géén chocola of ander snaai te halen voor moederdag. Maar zeker van genieten hoor dames! Het valt of staat écht niet met een high tea :)

    Ik ontbijt soms met shakes (proteinepoeder met fruit en havermout), maar ik mis dan echt vast voedsel. Ontbijten met yoghurt gaat ook alleen goed als er veel fruit en noten in zitten, anders ben ik snel misselijk.

    Hoe gaan jullie om met evt snoep en koekjes in huis? Wij hebben wat snoepjes en biscuitjes voor de kinderen in huis maar ik merk dat ik het zoooooo moeilijk vind om er vanaf te blijven. Uit het zicht zetten werkt wel redelijk maar niet perfect. Ik merk dat als ik het zie dat ik het dan bijna uit automatisme ook pak.
     
    Sulley en Kirzy vinden dit leuk.
  18. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    @momwithcamera

    Ja merk dat alleen shakes wel erg heftig is hoor nondeju. Wat je zegt zo een trek in vast voedsel! Heb dus ook gewoon avond gegeten ( in mindere mate dat dan weer wel)

    Het niet snoepen gaat hier eigenlijk oke. Hele kast ligt vol met snaai maar kast nog niet open gehad. Mijn vriend eet het wel op ahah dat scheelt..
     
    Sulley vindt dit leuk.
  19. reckless

    reckless Bekend lid

    17 apr 2014
    788
    284
    63
    Ik wil ook graag meeschrijven! Ben begonnen met WW, vorige keer ben ik daar 10 kilo mee afgevallen dus nu weer opgepakt.
    Gisteren gewogen en helaas maar 0,2 eraf in een week. Wel verklaarbaar, ik heb enorm veel last van obstipatie. Gisteren van de huisarts medicatie gekregen, dus hopelijk helpt dat.
    Ik kwam er tot mijn grote schrik achter dat ik op bijna 100 kilo zit bij een lengte van 1.78. Veel te zwaar dus! Ik zou er graag 20 - 25 kilo af willen hebben, maar het eerste doel is onder de 90 te komen. Gisteren was ik 99,1 dus nog ruim 9 kilo te gaan!
     
    momwithcamera en Kirzy vinden dit leuk.
  20. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    @reckless
    Dat is wel vervelend die obstipatie. Misschien meer water drinken? Of ben je daar sowieso gevoelig voor?
    Hopelijk doet de medicatie snel zijn werk.
     

Deel Deze Pagina