Goede stylingsproducten?

Discussie in 'De lounge' gestart door Momfulness, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Ik heb sinds kort een kort kapsel, waarbij ik de kuif en bovenop mijn haren omhoog moet zetten.

Nu had ik schuim en een soort gel die hard wordt van Wella (die nieuwe lijn) en haarlak van Elnett, de sterkste. Maar toch zakt mijn haar in.

Ik föhn ze wel goed met een ronde borstel dus daar ligt het niet aan, ik was ze ook niet meer met cremé spoeling.

Wie heeft er een goede tip voor stylingsproducten die echt goede versteviging geven?

2. tulip

tulip Niet meer actief

volgens mij hebben we een soort zelfde kapsel dan, ik heb dat hier laatst ook gevraagd. Ik gebruik de creative wax van het kruidvat en de haarspray van wella. Gaat heel goed.

3. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

O dat is me dan ontgaan tulip, dat jij ook een topic geopend had. Ik ga even zoeken. Nu is door mijn zwangerschap mijn haar ook erg slap.

Maar de creative wax van het eigen merk van kruidvat?

4. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    verkoopster in een lederwaren winkel
    ergens in noord holland
    Ik heb ook kort haar en gebruik de producten van style masters van het merk revlon....alleen te koop bij kapper.....maar werkt echt ontzettend goed, ik wil in ieder geval nooit wat anders meer.

5. tulip

tulip Niet meer actief

ja eigen merk.

6. mol81

mol81 Niet meer actief

Ik gebruik de Hema shaper en New Wave (rode bus) superstrong. Werkt perfect.

Deel Deze Pagina