Ik heb het een poosje geprobeerd, wat er vooral gebeurt is dat je maag krimpt. Maar na een week of 2 kreeg ik pijn aan mijn maag en ben gestopt! Verder niets extra's afgevallen.
Mijn collega heeft het geprobeerd maar kreeg er ook erge maagpijn van. Daarom ben ik er nooit mee begonnen.
Je zal niet afvallen van alleen appelazijn, maar het heeft me wel geholpen toen ik op een plateau was gekomen tijdens het afvallen. Als je het wil gebruiken, neem dan capsules ipv het te drinken. En als je het wil drinken moet je 'rauwe' ongefilterde biologische appelazijn hebben met pulp onderin. Niet zomaar uit de supermarkt. Daarnaast gewoon doorgaan met gezond eten en sporten. Het is alleen maar een hulpje! Ik heb er nooit maagpijn van gekregen.
ik ben enkele jaren geleden 5 kilo afgevallen van appelazijn.ik dronk een paar keer per dag puur appelazijn.mijn darmen werden er ziek van en zo viel ik dus af.geen goed idee dus tenzij je er je gezondheid tijdelijk voor wilt opofferen....mijn keel en maag hebben er geen last van ondervonden en pijn heb ik nooit gehad,wel erge diarree.ik heb het dan een tijdje in water gedaan en zo gedronken maar het effect op je darmen blijft hetzelfde.tabletten met appelazijn dat is onzin denk ik.