Afvallen met Cambridge!

Discussion in 'Algemene clubs' started by Marjolijn, Nov 26, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
    :D:D:D8)8)8):D:D:D Ik pas m'n broeken weer :)

Ik dacht vanochtend 'laat ik eens kijken of ik ze inmiddels al wat verder dichtkrijg'....... en wat ik niet had verwacht, gebeurde toch: ik krijg ze helemaal dicht en kan er goed in bewegen 8)
    Eindelijk weer een broek aan hahaha.

Wilde m'n euforie even met jullie delen ;):p

2. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

Aug 26, 2009
    4,091
    93
    48
    Super Marjolijn!!! Daar word ik ook heel blij van als ik ergens weer in pas :D

3. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Hoi hoi,

Hier ben ik ook weer. Was een weekendje weg met mijn familie ivm het 40 jarige huwelijk van mijn ouders.

Marjolijn, goed om te lezen dat je je broeken weer past. Ik pas er ook alweer een paar, maar heb er nog heel veel waar ik in wil komen, haha.

Weekendje was heel gezellig. Zou met met eten houden aan witte/groene groente en kip en vis. Dit is niet helemaal gelukt. Is ook wel heel moeilijk als je met zijn 11-en in een huis zit. Morgen maar even kijken wat de schade is op de weegschaal. En anders shake ik wel een week langer door....Tegenwoordig is het een unicum als je zo lang getrouwd bent, dat moet natuurlijk wel gevierd worden he, hihi....

4. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sabrina: Geef je geen ongelijk hoor ;) Lijkt me ook lastig om je dan aan die paar specifieke dingetjes te houden die we maar mogen.

5. titus

titus Fanatiek lid

Dec 6, 2006
    1,300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    he marjolijn wat goed dat je je broek al aan kan.

ik snap dat het moeilijk is als je met 11 man in een huisje zit hoop dat je genoten hebt van het geen dat je gesnoept hebt.
    met mij gaat het momenteel ook niet echt lekker heb gewoon moeite om niks te nemen en het lukt ook niet lijkt wel of mijn knop je weer terug is gezet en toch wil ik min naar de 85 iemand een tip om door te zetten

6. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Titus: Wat balen dat je het zo moeilijk vol te houden vindt :(
    Viel je met de CB800 niet ook aardig af? Misschien kun je dan toch doorgaan met de 800 als het echt niet lukt? Dan gaat het misch iets langzamer, maar je haalt daarmee je streefgewicht ook wel toch?

Ben je vandaag bij de consulent geweest? Hoeveel was je kwijt en heb je veel gezondigd? Wat zei hij/zei ervan dat je het lastig vindt dan?

Ik vind het wel heel goed te doen. Af en toe wel zin in iets lekkers, maar over het algemeen heb ik er helemaal geen moeite mee. En het motiveerd mij enorm dat ik al duidelijk resultaat zie. Na nog geen 5,5 kg al duidelijk resultaat en dat wordt steeds meer.
    Het lijkt me heerlijk dat mensen straks complimenten gaan maken (tenminste dat hoop ik haha). Daar haal ik mijn motivatie uit.

7. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Titus...misschien gewoon even aan toe geven en dan over een paar dagen weer gaan knallen??

Ja ik heb heerlijk genoten van alles wat ik heb gegeten, wat kan een mens vol zitten zeg, was even vergeten hoe dat voelde. Deze week er weer vol tegenaan met shakes en repen. Dan de twee kerstdagen lichte maaltijden (nu echt) en de maandag na de kerst weer naar mijn consulent.

Zet hem op Titus..je kan het!!!

8. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt het trouwens dat je na 3 weken de repen mag?
    Morgen heb ik m'n 3 weken erop zitten, maar twijfel of ik repen zal nemen.
    Hoe vinden jullie de repen? Is dat een aangename afwisseling?
    Met de shake's gaat het prima, en met die repen ga je toch weer kauwen. Ik weet niet of dat het hongergevoel misch weer wat meer aanwakkerd?

9. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Ik mocht na twee weken al aan de repen. Vind ze eigenlijk wel erg lekker, behalve, in tegenstelling tot de meesten, de peanut crunch, haha. Moet wel zeggen dat de shakes voor mij gevoel meer vullen dan een reep.

10. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

Aug 26, 2009
    4,091
    93
    48
    Ik vind alleen de peanut crunch lekker hahahah! maar moet zeggen dat ik er niet heel vrolijk van word, de shakes zijn bijna net zo "lekker"

Ik heb ook even een dip! ben deze week nog niet eens een kilo afgevallen... Ik denk dat ik te weinig water drink (en vrijdag uit eten geweest hahaa)
    Lekker hoor Sabrina weekendje weg en logisch dat je wat gegeten hebt! Misschien lopen we met onze dipjes nog steeds gelijk ;)

11. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weer gewogen zonet. 1,7 kg eraf :)

Heb ook overlegd over de eetweek. Ik wil toch graag doorgaan tot 6 weken voor m'n eetweek. Doe dit ook maar 2 maanden, dus wil er wel uithalen wat erin zit haha.
    Ga alleen 2e kerstdag en met oud en nieuw een beetje eten.

De vervangende consulent ook nog maar eens even gevraagd naar die uitslag die ik heb. Hij wist ook niet waardoor het kon komen en adviseerde toch maar even naar de HA te gaan voor de zekerheid. Heb het idee dat het ook wat erger is geworden namelijk. Nou ja, dan toch maar even de HA bellen volgende week.

12. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

Aug 26, 2009
    4,091
    93
    48
    Wat voor uitslag had jij Marjolijn...?

13. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanaf ca. twee dagen na de start van het dieet heb ik allemaal rode kleine bultjes op m'n romp (bovenbuik, zijkanten borsten en rug).
    Het is helemaal bont.
    Gelukkig jeukt het niet en heb er verder ook geen last van, maar het ziet er niet uit.

14. liebrando

liebrando Niet meer actief

sorry dat ik weer even inbreek maar hoe lang moeten/mogen jullie dit dieet volgen? tot jullie je kilo's eraf hebben die jullie willen of mogen jullie maar een bepaald aantal weken dit dieet volgen?

15. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij mag je dit zolang volgen als je wilt. Je wordt goed begeleid door je consulent en je moet sowieso na 6 weken en daarna na iedere 3 weken een eetweek houden (gewoon 3 shakes en daarbij 300 kcal avondeten).

Ik ga het 2 maanden doen en hoop dan 15 kg. kwijt te zijn. Daarna ga ik proberen op gewicht te blijven met hulp van de consulent.
    Als dat goed lukt, ga ik het zeker nog een keer een paar weken doen om nog meer kwijt te raken.
    Vind het heel makkelijk vol te houden en ik val zienderogen af. Ben nog maar 3 weken bezig, maar mensen zien het heel duidelijk dat ik al een stuk slanker ben geworden.

Succes met je keuze voor een dieet. Ik kan je deze zeker aanraden, maar je moet doen waar jij je goed bij voelt.

16. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden, beetje zin in de kerstdagen allemaal?

Ik vroeg me wat af. Tweede kerstdag ga ik een beetje eten (probeer me te houden aan 'toegestane' dingen).
    Zal ik dan 2 shakes nemen of toch gewoon 3?
    Houd m'n eetweek dus niet, maar gewoon 1 dagje een beetje eten. Hoe doen jullie dat?

En gaan jullie ook eten met kerst?

In ieder geval voor jullie allemaal hele fijne dagen gewenst!

17. Tese

Tese Niet meer actief

Ik wil jullie voor de komende dagen even veel succes wensen! Weet dat als je iets gaat eten, wat het ook is, dat het ontzettend moeilijk is om daarna weer aan de 3 shakes te gaan! Probeer die knop straks weer te vinden...

18. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje Muppet :)
    Het is voor het eerst dat ik iets ga eten, dus ben heel benieuwd hoe dat gaat.

19. liebrando

liebrando Niet meer actief

Bedankt voor alle info meis!
    Succes verder met afvallen hou mooi zo vol!!

20. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is hier stil geweest tijdens de kerstdagen? haha.
    Hebben jullie allemaal een leuke kerst gehad?

Hoe ging het met eten of niet eten? Ben heel benieuwd!

Ik heb gisteravond gegeten, heerlijk. Heb me wel netjes aan de 'toegestane' dingen van de tussenweek gehouden. Ben ook nog netjes in ketose :)

Share This Page