Afvallen met Cambridge!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Marjolijn, 26 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Wat goed van je Marjolijn..Ik heb het tegenovergesteld gedaan, haha. Vanmiddag weer wezen wegen en was gelijk gebleven, dus ben opzich wel tevreden als je bedenkt wat ik allemaal gegeten heb.

Nu weer de knop om en shaken met de handel, haha

2. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je een weekje stilgestaan, maar wel heerlijk gegeten ;) Beter dat er niks bij is gekomen.

3. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij was er 0,9 af vandaag met wegen bij de consulente.
    Het wordt wel steeds minder dat er af gaat... Maar ja, 8 kilo in 4 weken ben ik toch erg blij om :)

4. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Ja ik ben ook blij hoor. Was wel even bang dat ik aangekomen zou zijn.

Heb wel van zondag op maandag bijna niet geslapen omdat ik onwijze pijn had onder mijn borstbeen. Ben even gaan googlen en ik denk dat het mijn galblaas ofzo geweest is. Misschien toch iets teveel gegeten, haha. Nu is het gelukkig weer over. Snap nu ook meteen waarom er een afbouw en een opbouw in dit dieet zit.

0.9 is toch een mooi verlies. Wat eraf is is eraf. En 8 kilo is vier weken is super goed. Dat red je echt niet met Sonja Bakker ofzo.

5. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    Meiden jullie zijn echt goed bezig! ik ben gewoon jaloers hoor!
    Ik ga volgende week dinsdag naar de consulente en wil dan woensdag beginnen. Maar ik zie er echt tegenop. Ben zo bang dat ik weer ergens aan begin en er heel snel de brui aan geef, omdat ik het niet vol kan houden. Ik ben nu 90 kilo en moet me bedenken waar ik naar toe wil. Weer naar de 65 kilo zou wel fijn zijn, maar ga je niet gigantisch jojoén als je in een keer naar die 65 kilo gaat?

6. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Hoi Marieke,

Als je al besloten hebt om er aan te beginnen dan heb je voor jezelf al een knop omgezet, dus het gaat helemaal goed komen met je. Bereid je alvast voor op een hele zware eerste week, dan kan het alleen maar meevallen. Op een gegeven moment zit je in het ritme en echt het went.

Als het goed is begeleidt jouw consulent je straks met de afbouw en opbouw, hierdoor zou je op gewicht moeten blijven en dus niet moeten gaan jojo-en.

Tijdens zware momenten gezellig hier komen kletsen.

7. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    het is ook wel fijn aan dit dieet dat er zoveel mensen te vinden zijn die het ook volgen. Dus blijf hier komen.
    Ik vind het wel leuk een schema bij te houden. jullie

mariekebr...1,66m...startgewicht...week 0...gewichtverlies

8. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    He Marieke leuk dat je ook Cambridge gaat doen!!

Hier gaat het ok, nu -12 terwijl ik met kerst ook lekker gesmikkeld heb en daarvoor een paar keer uit eten... Ik heb het nu wel iets moeilijker moet ik zeggen heb jij dat niet Sabrina?

9. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk Marieke dat je ook mee komt doen.
    Het verschilt wel een beetje hoe mensen het dieet ervaren volgens mij. Sommigen hebben er toch wel moeite mee, gelukkig heb ik daar geen last van. Ik vind het echt heel goed te doen.
    Ik zou een streefgewicht kiezen dat je ook echt kunt halen, dus niet meteen teveel willen.
    Ik ga eerst voor 2 maanden dieet in de hoop daar 15 kg mee te verliezen (al denk ik dat het iets minder wordt als ik het zo inschat). Daarna wil ik zelf op gewicht zien te blijven en als dat goed gaat, ga ik nog een keer voor 10-15 kg eraf.

Voor het lijstje: Marjolijn, 1.72 m, startgewicht 99 kg, gewichtsverlies na 4 weken 8 kg = 91 kg.

10. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Lijstje? hebben we dat....?

11. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat stelde Marieke voor ;)
    Vond het wel een leuk idee.

12. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Ik vind het ook een leuk idee! nou komt ie dan:
    Marieke, 1.70, startgewicht 93 kg, na 6 weken 12 kg afgevallen.

13. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Sterreke..de afgelopen twee weken heb ik meer wel gegeten dan niet, dus echt moeilijk heb ik het niet gehad. Ben ook maar 0.9 afgevallen. Nu sinds maandag weer volop aan de shake en dat valt inderdaad wel weer even tegen. Als het goed is morgen weer in ketose, maar ja vrijdag ga ik ook weer normaal eten, haha.. Ja ik weet het, doe het mezelf aan, maar dat heb ik ervoor over. Maandag is de vakantie weer afgelopen, dus dan wil het echt weer heel streng toe gaan passen.

Tot nu toe dus 11 kilo afgevallen. Ben wel heel blij dat ik voor de kerst al begonnen was. Elke kilo die eraf is, is maar mooi weg toch.

14. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Ik zit ook een beetje te keutelen nu hoor... met de kerst lekker gesmikkeld en ook echt slechte dingen (maar wel minder dan ik normaal zou doen...:D), morgen gaan we dagje skien in Winterberg en dan ga ik ook lekker lunchen, vrijdag oud en nieuw ga ik ook wat smikkelen en met nieuwsjaardag ook... en dan is het weer klaar!!!
    Ik ben wel op 3e kerstdag echt meteen weer gaan shaken want mijn schoonmoeder had gerekend op een uitgebreid ontbijt maar ik dacht als ik daar ook nog aan mee doe, heb ik weer een dag "verpest"!

Joh in januari is alles weer normaal en dan gaan we er gewoon weer keihard tegenaan toch?!

Ik ben trouwens ook nog niet in ketose volgens mij, hoe lang moet dat duren?

15. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    enne we hebben toch al supermooie resultaten bereikt dacht ik zo!!??!! een hele kaasbol eraf bij ons allebei hoor :D

16. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Volgens mij duurt dat weer een dag of drie a vier. Had daarstraks over een stick geplast, maar had al heel veel water op, morgenochtend nog maar eens proberen.

En inderdaad ja, een hele kaas. Anders had ik die in de afgelopen weken opgegeten, haha...

17. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Hey,

sorry was ff weg. Internetverbinding was helemaal niks! :( hahaha. Soms helemaal niks.
    Maar hier gaat het nog steeds goed hoor. Bijna 20 kg. Ondanks de kerst hahaha.
    Ik heb deze week alleen nog maar lichte maaltijden gehad. Ik kon helaas deze week geen shakes gaan halen omdat mijn auto kapot was :(
    Ik kan ze maandag gaan halen dus deze week altijd geeten. :p

Hoe gaat het met jullie meiden?

18. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    Marjolijn, 1.72 m, startgewicht 99 kg, gewichtsverlies na 4 weken 8 kg = 91 kg
    Sterreke, 1.70, startgewicht 93 kg, na 6 weken 12 kg afgevallen
    Sabrina, ..., startgewicht ?? kg, na .. weken 11 kg afgevallen
    Lizzie, ..., startgewicht ?? kg, na .. weken bijna 20 afgevallen

Zo...netjes zeg!!! jullie zijn al veel kwijt. Ik zou best 30 kg kwijt willen raken, maar of dat realistisch. Ben dus iets van 90 kilo. Maar volgens mij kan ik beter afspreken hoelang ik dit dieet ga volgen en kijken hoe lang ik het vol kan houden. Misschien 3 weken shake, dan eetweek, 3 weken shake, dan af en opbouw ofzo. Hoeveel zou ik dan af kunnen vallen. Onder de 80 komen zou ook al wel fijn zijn. Maar als je die verhalen zo leest, wordt je soms misschien wel overmoedig en denk ik...doe ik toch zo even 30 kilo. Maar dan kom ik denk nog van de koude kermis thuis, want tuurlijk gaat het moeilijk worden als je ergens bent iedereen eet en jij mag niet. knap dat jullie zo de kerstdagen doorkomen hoor!!!

19. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Nou Marieke, hier de kerstdagen niet zo goed doorgekomen hoor, hihi en morgen gaat het alleen shaken ook niet lukken. Maar dat is helemaal niet erg, want in Januari gaan we er gewoon weer vol tegen aan.

Nog even voor het lijstje 1.78 cm startgewicht 98.7 kilo nu na 6 weken 11 kilo kwijt.

20. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    Marjolijn, 1.72 m, startgewicht 99 kg, gewichtsverlies na 4 weken 8 kg = 91 kg
    Sterreke, 1.70, startgewicht 93 kg, na 6 weken 12 kg afgevallen
    Sabrina, 1.78 cm startgewicht 98.7 kilo nu na 6 weken 11 kilo kwijt.
    Lizzie, ..., startgewicht ?? kg, na .. weken bijna 20 afgevallen

toch vind ik het heel goed 11 kilo in 6 weken. ik teken ervoor. Nog een paar dagen en is het weer januari en kun je verder.

Deel Deze Pagina