Afvallen met Cambridge!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Marjolijn, 26 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben net weer bij de consulente geweest en ben zo blij en trots :):) 2,3 kg. eraf deze week :) En dat ondanks het lekkere eten met oudjaarsavond ;)

Heb er nu dik 10 kg. af en dat voelt echt heeeeeeerlijk!!! :)

2. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Wat een super resultaat Marjolijn!
    Ik kan ook niet wachten tot ik weer in ketose ben, voel me net als toen ik begon :p

3. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Wauw super zeg marjolein! 10 kilo eraf in 5 weken? Ik ben benieuwd of het bij mij ook zo snel gaat.
    Ik kom net bij de consulente vandaan! Wat en aardige vrouw. Ik was een beetje bang dat ze heel erg gemaakt positief zou zijn over cambridge en dat ik er op zou afknappen omdat ik dan het gevoel zou hebben dat ze me het alleen maar wilde aansmeren. Dat was dus gelukkig helemaal niet het geval!

Ik ga morgen beginnen met Cambridge 500. Zal wel zwaar worden vrees ik, maar ik ben wel gemotiveerd! Nu vandaag nog even genieten van het normale eten, en vanavond het laatste avondmaal;)

ik had trouwens een vetpercentage van 36%!! Schrok me dood! Daar moet dus zeker wat aan gedaan worden.

4. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sterreke: Hoop dat je gauw weer in ketose bent. Lijkt me geen pretje om die dagen weer door te maken zoals aan het begin.

@SYRV: Yep, ruim 10 kilo eraf in 5 weken. Ben ook erg tevreden.
    Geniet vanavond nog maar lekker van je laatste maaltijd :)
    Heb ik toen ook gedaan.
    NB. 36% vet vind ik niet zoveel hoor. Ik had 47% toen ik begon ;)

5. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Hoi hoi,

Jeetje het wordt helemaal druk hier. Wat ontzettend gezellig en ook super dat we elkaar zo kunnen motiveren toch?

@ n4 (mag het even zo??) In jouw geval denk ik dat ik na de wintersport zou gaan beginnen. Als je nu begint en tijdens de wintersport weer lekker gaat eten, moet je de week erop weer die rottige 4 dagen door. Jaja hier iemand die los gegaan is met de kerst en oud en nieuw en nu dus weer opnieuw in ketose moet komen.

@ syrv..wat fijn dat je zo'n aardige consulente hebt, maar inderdaad wat een roteind fietsen zeg, pff..wel goed tegen de kilootjes, haha. En mijn vetpercentage lag ook ergens in de 40 net als Marjolijn.

@ Marjolijn, jij ook alweer zo'n super resultaat deze week. Gaaf he??

@ Marieke..jij ook welkom en op naar een slank lijf. Dat licht in je hoofd gaat echt over hoor, vooral veel blijven drinken.

Ik ben vandaag ook weer wezen wegen. De vorige keer natuurlijk stilgestaan, maar deze week weer - 2.2 op de teller..jippie

6. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sabrina: Wauw, voor jou echt een mooi resultaat! Terwijl je nog uit ketose bent geweest ook ;) Heel netjes!

7. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Super zeg Sabrina! Moet echt een super gevoel geven!
    Maar hoe weet je trouwens dat je uit ketose bent geweest? Heb je vAn die strips mee gekregen waarop je dat kan testen, of heb je iets gegeten naast de shakes en soepen?

8. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ syrv..ik heb inderdaad tijdens de feestdag dingen gegeten die niet mochten (lees koolhydraten), haha..en lekker dat ze waren, haha. Houdt nu natuurlijk wel in dat ik langer door moet met shaken, maar dat heb ik er wel voor over.
    En ik heb thuis van die sticks (gekocht bij de apotheek) die dus mooi gewoon wit bleven. Heb nu trouwens nog niet getest of ik alweer in ketose ben. Morgen maar eens doen.

9. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Super Sabrina! hoeveel zit jij nou totaal?? nog steeds ongeveer zelfde als ik denk ik...? :D
    SYRV geniet lekker van je laatste eten, jummie!!!!!! en morgen aan de bak, succes! Paar daagjes doorbikkelen en dan gaat het prima!

10. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Sterreke, volgens mij gaan we inderdaad aardig gelijk op. Ik zit nu op 12.8 kilo...afgerond dus 13 haha, dat klinkt mooier. Nu weer over twee weken wegen, consulent heeft volgende week cambridge cursus.

11. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    @ Sabrina:Oh oke vandaar! De consulente had ze vandaag wel laten zien, maar ik heb geen sticks mee gekregen. Vroeg me dus al af hoe je wist dat je uit ketose was;).
    Maar wel fijn dat je deze week weer 2.2 kilo bent afgevallen!

@ Sterreke: Dankjewel! Heb lekker aardappel anders gegeten:), even jullie jaloers maken (grapje;)). Was erg lekker! Ben benieuwd naar de shakes morgen. Welke smaak vinden jullie het lekkerst trouwens?

12. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Ik begin dinsdag!! Maandagavond een afspraak!
    Ben vorig jaar ook al eens gestart maar door stress niet echt een ideaal moment!

Moeten de dames die in januari zijn gestart ook 20 euro intakekosten betalen?
    Dat was eerder nooit zo...

13. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83

Ik heb vandaag 24,95 betaald!
    Hoe ging het vorig jaar? Ben je ondanks de stress wel afgevallen of lukte het niet?
    Succes alvast in ieder geval!

14. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan is die intake wel erg duurder geworden. Ik heb geloof ik 16,50 betaald daarvoor...

15. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Was bij mij ook 25 euro geloof ik...

@ Sabrina bij mij staat de teller op 13,2 :D

16. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Ik heb zelfs de 7 gezien vanochtend... juppie!!

17. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Goedemorgen dames!

Nou vandaag is de dag. Ik ga zo mijn eerste shake maken. Vind het wel even wennen zo smorgen's vroeg een dik glas water voor de shake. Ik vind water normaal heerlijk, maar zo smorgen's vind ik
    toch minder. Succes allemaal vandaag!

18. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Wat is het rustig hier zeg! Ik heb nu 2 shakes achter de kiezen, chocolade en banaan. Vond ze allebei best lekker eigenlijk. En geheel onverwacht heb ik nog geen honger gehad!:$

ik moet trouwens wel wennen aan het niet meer aflikken van de lepel van mijn zoontje wanneer hij gegeten heeft, of om van de fles te proeven of het niet te warm is;). Zou je dan trouwens gelijk uit ketose raken als je dat wel doet?

Fijne dag!

19. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    zal wel meevallen syrv, maar ik doe het ook gewoon maar niet... is meer zodat ik die lekkere smaak van gewoon eten niet in mijn mond hoef te proeven...ter zelfbescherming :)

Wel fijn dat je ze redelijk lekker vindt... ik ken zoveel mensen die er van moesten kotsen! :(

20. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Wauw Sterreke..ik wil die zeven ook zien, haha. Dat duurt voorlopig nog wel even hoor, hihi.

SYRV..wat fijn dat de shakes je goed smaken. Ik vind de aardbei, banaan, chocolade en chocolade mint lekker. De rest neem ik niet meer. En van de repen vind ik chocolade en de choco orange het lekkerst. Ik proef trouwens wel eens van de lepel hoor. Straks geef ik eten wat veel te heet is, haha.

@ Horselover..succes met het beginnen. Ik betaalde 17.50 voor de intake, maar mijn consulent vertelde me gisteren dat de prijzen omhoog gaan voor zowel de producten als voor de intake.

Deel Deze Pagina