Afvallen met Cambridge!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Marjolijn, 26 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    SYRV: goed resultaat zeg! heb je er meer vanaf als ik in 7 dagen. Bij mij was het bij de consulente 3 kilo eraf. Ook een heel goed resultaat vind ik.

Sabrina; kan me heel goed voorstellen dat je de shakes aardig zat bent. Ik heb ook al van die momenten. Maar hou het nog wel even vol. 37 kilo is echt veel. Mag je trots op zijn.

2. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Hier ging het gister wel, blijf het klote vinden haha!
    Heb nu ook zo'n honger....Arggg en zit natuurlijk net als zovele in de lekkere etenslucht..
    Maar goed ik zal er voor gaan! ben die kilo's zat.

3. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    Hallo! Ik heb dadelijk m'n eerste afspraak bij een consulente. Ik begin denk ik pas na m'n vakantie (29/1 tot 5/2, tis een wintersportvakantie dus best intensief), even kijken wat zij adviseert.
    Hopelijk kan ik daarna bij jullie meeschrijven. Geestelijk ben ik er echt aan toe, maar weet niet of m'n lichaam het zo leuk vind dat cambridge :D

4. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    @ Nathalie: gezellig dat je ook mee komt doen! En als je pas na je vakanie begint, geniet dan nog maar even lekker van al het lekkers want het is wel even afkicken als je niks meer mag eten. Na een paar dagen ben je van het honger gevoel af en gaat het stukken makkelijker.

@horselover: thats the spirit:D

@marieke: goed resultaat joh! Werkt motiverend hè, om te zien dat het er zo lekker snel vanaf gaat?

Nou ik ben vandaag een week bezig en stond vanmorgen op de weegschaal. Van 80 kilo naar 75.2:$ ben echt super blij! Ik weet dat het ook een groot gedeelte vocht is dus de komende weken zullen waarschijlijk lang zo snel niet gaan. Maar dit is wel een geweldige stimulans. Ik kan niet wachten tot ik weer in de 60 zit;)

5. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    Nou, ben weer terug van de consulente. Ze zei dat ik ook al eerder mocht beginnen maar vind het toch zonde, aangezien ik toch gewoon wil eten op de vakantie en geen cambridgeproducten wil meenemen. En dan ben ik dadelijk al afgevallen en komt het er allemaal weer bij. Dus ik begin 7 februari en 11 februari op controle. Heb nu dus spullen meegekregen voor 5 dagen. Ben zo benieuwd! Kan niet wachten om te beginnen.

6. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    @nathalie:: SUper joh dat je er ook voor gaat!En ik zou zeggen eerst lekker op vakantie gaan zonder dieten hoor!

@syrv: ZOOOO dat is ff een lekker gevoel zeg! Ik hoop dat ik maandagavond ook met een tevreden gevoel bij de consulente weg kom!
    Wat een akelig iets is dit dieet zeg haha lol!
    Gisteravond heb ik wel 2 uren wakker gelegen op bed, mijn maag deed niets anders dan rommelen en ik had me toch koude voeten brrrr. Maar ben uit eindelijk wel in slaap gevallen.
    Vanmorgen was ik wta zweverig en heb ik als eerste maar een shake genomen.

7. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Ik heb het ff erg moeilijk..
    Heb net allemaal lekkere hapjes gesneden voor vanavond.
    Dan komen mijn 4 zussen + broer! En ben met mezelf in gevecht, aan de ene kant zeg ik ahhh dit is dan echt de laatste keer!
    Maar de andere kant van mij zegt NEE niet doen!

8. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    @ horselover: hier precies hetzelfde ik denk steeds meer en langer aan lekker eten. We moeten ons eigenlijk echt inhouden maar heb het nu ook even moeilijk:(

Even een vraagje aan de rest: hebben jullie al is gesmokkeld tijdens het dieet? Ik tot nu toe nog niet maar het wordt nu wel heel moeilijk hoor!

9. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    @syrv: ik vraag het me ook af of mensen wel eens nog wat lekkers eten..
    Pff ik ben nog maar 3 dagen bezig en nu al zo moeilijk! WOrd nog wat.
    Ik ben het gevoel NU weer de baas gelukkig...Maar tsjee dan is er een stemmetje in mij die wel heeeel sterk is.

Pfffffffff volgende week vrijdag etentje mijn klasgenoten, tsja ik denk niet dat ik dan nee kan zeggen. We gaan naar de chinees

10. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Hebben wij misschien hetzelfde stemmetje?:D het lijkt er wel op! Maar goed dat je jezelf in hebt kunnen houden.
    Sja er zijn vast mensen die af en toe wat lekkers eten. Maar ik heb geen zin in een klein chocolaatje of een koekje, daar kan ik best van af blijven. Maar ik heb juist zin in een dikke pizza of een mac Donalds menu:( Ik wil daar echt niet aan beginnen eigenlijk, maar inderdaad dat stemmetje schreeuwt wel heel hard. Ik heb mezelf beloofd dat wanneer ik 10 kilo ben afgevallen ik 1 keer mag zondigen, hoe slecht het ook is;).

En ja dat etentje met je klasgenoten, als je echt moet gaan zou ik de avond soep van Cambridge laten zitten en bij de chinees zo verantwoord mogelijk eten. Lijkt me wel lastig trouwens, al dat lekkers:$

11. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    haha,
    ja die stemmetjes!!! vooral als je iets niet mag, gaat dat stemmetje harder schreeuwen. Maar ik heb nog niet gezondigd gelukkig. Ik heb geen zin om vervolgens me weer een paar dagen rot te voelen omdat ik weer in ketose moet komen met het bijbehorende hongergevoel. Volgens mij word je echt gestraft als je eraan begint.

12. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ja hè? Dat denk ik ook wel. Dat je de dagen nadat je gezondigd hebt het extra moeilijk krijgt. Ik ben ongesteld geworden en ipv 1 schreeuwend stemmetje heb ik er nu 5 ofzo:( pff... Kreeg vandaag wel van een vriendin te horen dat ze het echt al goed kon zien dat ik afgevallen ben! Woehoee! Veel leuker om te horen dat je afgevallen bent dan dat je te horen krijgt dat je dik geworden bent;).

Wat ik me trouwens afvraag, moeten jullie ook zo weinig naar de wc(grote boodschap;))? Ik ga echt maar 1 keer in de 3 à 4 dagen. En als ik dan ga is het ook nog eens heel weinig. Wel logisch ook aangezien we niks eten, maar is dit wel gezond? Heb trouwens geen last van verstopping ofzo, het gaat allemaal gewoon soepel:D.

13. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Heej meiden!

Ik heb het zooo moeilijk, ik ben hele dagen met mezelf in gevecht..
    Wat een miepie ben ik zeg...
    Heb zooooo'n honger, vriendlief en de kleine meid zijn nu patatjes aan het bakken...Grrr.

14. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @ SYRV...ik heb wel al een paar keer gezondigd, soms trek ik het gewoon echt niet. Ik probeer dan altijd iets te nemen waar bijna geen koolhydraten inzitten..En fijn is dat he, als mensen zeggen vragen of je afgevallen bent. Je doet het natuurlijk voor jezelf, maar het is wel erg leuk als het anderen ook opvalt.

@ Horselover..hier helaas iemand die al 8 weken bezig is en gewoon iedere dag honger heeft. Of ik nou wel of niet in ketose ben, bij mij maakt het geen ruk uit..pfff..en inderdaad elke dag in gevecht met mijzelf..bleehhh

15. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    @sabrina: je bent een toppertje dat je het al 8 weken volhoud met iedere dag dat gevecht!
    Ik word er nu na nog GEEN week al knetter idioot van.
    Nou denk ik na mijn shake te hebben gehad stel je toch niet zo aan.
    Maar op die momenten dat mijn maag echt zooo schreeuwt om eten dan heb ik het zwaar.

16. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Weet je horselover, voordat je het in de gaten hebt ben jij ook alweer een paar weken bezig..gaat ongemerkt vanzelf..Enne het stomme is, als ik dan weer loop te mopperen dat ik niets mag en hebben en honger heb, bedenk ik me altijd dat ik van niemand dit moet doen, behalve van mezelf, haha...

17. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Hahah ja dat heb je goed bedacht.
    Wat ik altijd denk is: waarom zo graag nu willen eten? Eten kunnen we ons hele leven nog...

Ik heb de avond gister weer overleefd.
    Ik merk dat het bij mij echt tussen 4 en 6 is dat ik dus zo'n gevecht heb! Nou ja doorzetten....
    Ben weer zo blij dat ik wat lichter word!

Hoe gaat het afvallen bij jullie?
    Ik moet maandagvond weer wegen...

18. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Tussen 4 en 6 heb ik het ook altijd moeilijk! Maar inderdaad het is een kwestie van even doorzetten. Had niet verwacht dat ik dag kon, maar toch wel en dat geeft echt een goed gevoel. Ik voel me nog steeds niet zo fit, heb buikpijn en ik ben ongesteld. Merk ook dat ik nu wat minder snel afval, zal dat door de menstruatie komen?

Ik ben nu 5.3 kwijt. Heb de 74 al in geen tijden gezien dus ben erg blij! Weeg jij je trouwens trouw iedere maandag horselover, of sta je tussendoor ook op de weegschaal? Ik wel hoor, sta er elke dag op. Kan me niet inhouden;)

19. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    @Syr: ZOoo echt helemaal top dat je zoveel al bent afgevallen! Ga zo door!!!!!
    Ja ik weeg me sochtends zonder kleren en savonds met!! Ik ben weer helemaal verslaafd aan dat ding vreselijk!
    Ik zal de eerste week niet zoveel afgevallen zijn als jullie, omdat ik 4 dagen voor ik ben gestart erg ziek ben geweest en al 3 kilo daardoor kwijt was!
    Ik ben nu 2,5 kg sinds dinsdag (ben toen gestart) dus ik ben zeeeeer benieuwd hoe zwaar ik maandag bij haar op de weegschaal ben.
    Pffff 74?????Ik was net voor ik ziek werd 96 zonder kleren, nu vanmorgen was ik 91,5 zonder kleren!
    Ik ben zelf in de zwangerschap 50 kg gegroeid! Ik ging van de 60 naar de 110...In mijn kraamweek woog ik 85kg. En domme ik heb er dus nog ''even'' 10 kg aan zitten eten! Dan baal ik dan nu zo enorm van! Want wat een hel en ellende om eerst weer op die 85 te komen...
    Maar goed ik moet niet zeuren maar doorzetten haha!

Eindelijk eindelijk zit ik nu 13.30 aan mijn shake! Was ff de stad in geweest en dochterlief was bij mijn mam...En ja ik was daar 12.30 en kwam tot de ontdekking dat ik de shake niet mee had.
    Dus nu net Marin op bed gedaan en nu kan ik even HEEERLIJK relaxed mijn shake opdrinken.

Hoe gaat het met de dames????

20. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ SYRV..super goed joh..ik wil die 7 ook weer zien op de weegschaal en dan natuurlijk wel vooraan he, haha..

@ Horselover..Ik ben tijdens de zwangerschap 19 kilo gegroeid, maar begon al op 93 kilo, terwijl toen ik mijn man net leerder kennen (3 jaar geleden) 70 kilo woog.
    Einde zwangerschap woog ik 112.4 en vanmorgen gaf de weegschaal 84.5 aan..nog 4.5 kilo en ik zie ook weer een 7, yeeee...
    Maar je kan het he, gaat echt goed komen, je bent al hartstikke goed op weg, vervelend dat je ziek was, maar het scheelt je wel mooi al 3 kilo, haha

Deel Deze Pagina