Afvallen met Cambridge!

Discussion in 'Algemene clubs' started by Marjolijn, Nov 26, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SYRV

SYRV Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    3,133
    453
    83
    Jeetje wat een stilte hier!
    Hoe gaat het met afvallen dames? Alweer wat kwijt?
    Ik heb het gevoel dat het hier tergend langzaam gaat. Valt opzich reuze mee maar het gaat gewoon lanzgamer ten opzichte van vorige week. Wel een beetje jammer dus, maar was te verwachten. Ik ben trouwens ook ongesteld, verliezen jullie tijdens de menstruatie ook
    minder? Had vandaag zo'n zin om wat te bestellen. Maar heb me weer is ingehouden.

2. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
    @SYRV: Yep, tijdens menstruatie houd je veel vocht vast. Daarol lijkt het alsof je minder bent afgevallen, maar de week erop lijkt het alsof je extra veel kwijt bent ;)

@Iedereen: Goed bezig allemaal lees ik. Heb een paar dagen zonder pc gezeten :( Maar heb alles wat ik gemist had net even bijgelezen ;)
    Doorzetten allemaal hoor. Het is zo lekker als je die kilo's kwijt bent!

Hier gaat het goed, as usual ;) haha. Heb er echt geen moeite mee, ben daar wel erg blij om!
    Al waren de heerlijke hapjes bij een verjaardag gisteren wel even lastig te weerstaan...
    Woensdag nog een week en dan ga ik op- en afbouwen. Dan zitten mijn 8 weken er al weer op!
    Dan op gewicht zien te blijven, maar daar heb ik wel vertrouwen in.

3. SYRV

SYRV Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    3,133
    453
    83
    Pff.. Ik ben even heel erg gedemotiveerd! Het lijkt wel alsof ik stil sta, en dat zal vast komen door m'n menstruatie. Maar jeetje, als ik zie dat ik per dag niks of maar 100 gram afval terwijl ik mezelf zo uithonger word ik toch lichtelijk chagerijnig:(

@ marjolein: super zeg dat je het al zo lang volhoud! Komen de soepen en de shakes niet je neus uit? Ben je trouwens niet bang dat je straks weer gigantisch aankomt als je stopt met het dieet? Ik maak me daar nu al druk over!

4. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volhouden hoor meid! De week na je menstruatie ben je extra veel kwijt. Is puur vocht wat je vasthoudt, waardoor je gewicht meer lijkt!

Ik heb deze week ook m'n ongi gehad, dus zal ook wel niet zoveel kwijt zijn. Maar volgende week dan vast wat meer!

M'n laptop is helaas toch overleden, dus kan niet vaak komen lezen. Kijk af en toe even als ik bij iemand anders ben... maar hoop dat we gauw een nieuwe laptop hebben.

Wat betreft bang om aan te komen na het dieet, ik vind het wel spannend. Maar heb er wel vertrouwen in dat ik m'n eetpatroon goed ga aanpassen!
    Daarom ga ik ook voor de zekerheid niet in één keer door tot m'n streefgewicht. Wil eerst zien dat het zo blijft ;)

Succes meiden, ik hoop dat ik gauw weer een laptop heb. Tot die tijd is het even stil van mijn kant helaas...

5. SYRV

SYRV Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    3,133
    453
    83
    Wat een stilte hier!

Jullie zijn toch niet stiekem gestopt met het dieet he?;)
    @Horselover: hoe is jou eerste week gegaan? Hoeveel was je kwijt?

@Marjolein: Wat vervelend dat je laptop stuk is! Het is ook altijd wat met die dingen. Maar goed van je dat je er vertrouwen in hebt als je stopt met het dieet! Ben benieuwd hoe het gaat. Laat je dat even weten?

Hier gaat het wel redelijk. Ben morgen 2 week bezig, en eigenlijk nagenoeg geen honger meer. Ik voel me eigenlijk wel prima. Ik heb 3 week geleden een nieuwe broek gekocht (inderdaad erg stom als je die week daarna gaat dieëten, maar dat wist ik toen nog niet;)), en die had ik vandaag weer is even aan. Hij was vrij strak toen ik hem kocht, maar toen ik em vanmorgens aantrok was er gewoon ruimte over:$!! Zonde van het geld, maar mijn dag kon niet meer stuk!

Nou succes meiden!

6. Rylie

Rylie VIP lid

Jun 14, 2010
    5,757
    490
    83
    Female
    Patissier
    Noord Brabant
    Hey nee hoor ik ben nog steeds lekker aan het afvallen en heb nu 3 maten kleiner aan :D bijna 4.

Ik ben zelfs al de tel kwijt hoeveel weken ik dit doe hahahahaha
    maar dames ga door, ga door.
    Ik voel me nu echt een nieuw mens hahaha
    Ben nu bijna onder de 80. Nog 10 en dan op en afbouwen. :D

7. horselover

horselover Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    2,518
    1
    0
    @syr: mijn eerste week wat een hel haha maar ging goed, was 2,3 kg kwijt. Dat vond ik erg netjes aangezien ik daarvoor de griep had en dus in 4 dagen al 3 kg was verloren!
    Het gaat nu goed, de knop is aardig om! Ga alleen vrijdag wel uit eten, grrrr eigenlijk best balen maar ja ga het niet afzeggen!
    En jij al bijna 2 weekjes bezig! Toppie!!! Ben benieuwd hoeveel je bent afgevallen in de 2e week!

@lizzie: super zeg dat het je zo goed af gaat! Mag je echt trots op zijn..

Ik heb het heel druk op het moment dus eigenlijk niet zoveel zin om dan ff te posten!!! Maar lees wel mee hoor.. hahah

8. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    1,361
    0
    36
    Hier ook nog steeds een afvaller! hihi. Gaat nog steeds lekker. Ik ben inmiddels met week 3 begonnen. Ik was week 2 2,2 kilo kwijt en nu dus in totaal 5,2. Nu sta ik stil volgen mij. sinds zondag is er maar 1 ons af. Maar ik over 1 1/2 week ong. wordt ik ongesteld. Zal wel wat vocht vast houden.
    Ik heb wel erg veel last van diarree. Toch maar een uitproberen of het beter gaat als ik de shakes verdeel over de dag. Maar denk zelf dat mijn lichaam aan het vechten is tegen de buikgriep. Voel me verder alleen niet ziek.

Waar is sterreke gebleven eigenlijk? hopelijk ook nog lekker hiermee bezig?

9. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
    @SYRV: Hoe was het bij de consulent? Ben benieuwd! Hoop een mooi resultaat voor extra motivatie ;)

Goed te lezen dat iedereen nog lekker doorzet!

Nog een weekje en dan kan ik met het op-en afbouwen beginnen. Kijk er ook wel naar uit!

10. SYRV

SYRV Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    3,133
    453
    83
    Ik kom er dus achter dat mijn consulente me te weinig heeft meegegeven. Heb dus gezondigd, maar wel op een verantwoorde manier. Ik ben deze week sowieso niet veel afgevallen ivm ongie. Morgen krijg ik weer nieuwe spullen dus vanaf dan er weer hard tegenaan.

Super zeg die 2,2 kilo! Ben je al met de repen begonnen? Ben er wel benieuwd naar!

11. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

Aug 26, 2009
    4,091
    93
    48
    hoi meiden!
    ik ben er nog hoor, en leg nog elke week trouw bij mijn consulente 40-50 euro neer maar heb de afgelopen weken veel gezondigd helaas... Daar werd ik afgelopen woensdag pas mee geconfrontreerd: 0,7 kg ERBIJ!!! Ik moet dus echt weer flink aan de bak maar het wil op de een of andere manier niet zo lukken! Zondag vier ik mijnv erjaardag nog en dan staan er voorlopig geen feestjes op de planning, dus hopelijk zit ik volgende week weer lekker in ketose, dat maakt het toch allemaal wat makkelijker om nee te zeggen!!

Jullie zijn allemaal nog supergoed bezig zeg!!

@ horselover, ik zie dat je kindje "Marin" heet, is het een jongen of meisje?? Mijn zoontje heet "Marien"! Spreek je Marin ook zo uit of de klemtoon op de 1e lettergreep..?

12. horselover

horselover Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    2,518
    1
    0
    @sterreke: meid zet um op he!!!! Denk aan die kilo's die eraf gaan....
    Het is een meisje ...Nee je spreekt het gewoon uit als Maaaarin...
    Heel veel zeggen Marrin.
    Maar wat leuk dat jullie zoontje Marien heet. Ook nog nooit van gehoord. Echt leuk!

Andere meiden hoe gaat ie???
    Ik ben vandaag uit eten geweest, manh wat zat ik snel vol. Het lag als een blok beton op e maag!!!!!
    Ik pak het weer gewoon op, ik had in de planning om vandaag de hele dag gewoon te eten. maar dat kon ik niet over mn hart krijgen dus heb keurig geshaked vanmorgen en vanmiddag.
    Pff wie had dat nou ooit van mij verwacht! Ik ben echt trots op mezelf.
    Nou er nog weer 3 dagen tegen aan om dit etentje eraf te krijgen!
    Dan komt het weer helemaal goed...Eerst voorlopig geen etentjes meer, pas eind maart..

13. SYRV

SYRV Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    3,133
    453
    83
    @sterekke: hier hetzelfde, ook gezondigd afgelopen week. Ik ben wel een kilo afgevallen maar het had echt meer kunnen zijn. Maar ja, gewoon doorzetten! Succces!

@ horselover: fijn toch dat je zo snel vol was? En goed van je dat je toch weer ben gaan shaken. Ben je alweer wat kwijt?

Hie gaat het redelijk. Afgelopen week ongesteld geweest en gezondigd dus er was 1 kilo vanaf. Toch nog aardig. Vanaf vandaag weer streng bezig. Ik vind het anders zo zonde van m'n geld. Ik ben trouwens begonnen met de repen, best lekker eerlijk gezegd!:D

nou succes dames!

14. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja de repen zijn lekker he?! Vind ik ook.

Hier gaat het ook goed.
    Vieren vanavond onze verjaardagen (en volgende week vrijdag weer). Ben bezig heerlijke hapjes te maken voor de visite ;)
    Maar voor mezelf houd ik het vanavond bij komkommer, cherry tomaatjes en opgerolde gegrilde kipfilet :)

15. horselover

horselover Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    2,518
    1
    0
    @syr: ik denk dat ik nu nu ik gezondigd heb 1 kilo ben afgevallen..
    Ik moet maandag weer wegen, dus hoop nog wel dat er een halfje afgaat!!! Ben benieuwd....
    Dus jij gaat er ook weer tegen aan, het is behoorlijk geld en dat is zeker zonde om weg te gooien!! En de kilo's niet te vergeten!

@marjolijn: echt heeeeeeel erg knap van je meid!! Want die verleiding is zooooo groot.

16. Rayna

Rayna Actief lid

Dec 21, 2009
    314
    1
    0
    Studente
    Amsterdam
    Hey dames, ik heb net een afspraak gemaakt de 31e kan ik terecht. Vind het echt spannend, heb er lang over moeten nadenken of het niet zonde is van m'n geld en of ik het wel aan ga kunnen en niet ineens weer begin met eten. Maar wil het toch wel proberen als ik ze positieve verhalen hier hoor! Ben benieuwdd

17. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Rayna: Super leuk dat je ook meedoet! Ik denk dat je straks echt wel gemotiveerd wordt, als je ziet hoe snel de kilo's eraf gaan.
    Ervaringen m.b.t. wel of geen hongergevoel e.d. verschillen wel per persoon. Ik heb er bijvoorbeeld absoluut geen moeite mee en ook echt geen hongergevoel. Sommige anderen hebben er wel wat meer moeite mee. Is dus afwachten hoe het bij jou zal zijn.

Enne, lekker hier je hart komen luchten als je het moeilijk hebt ;) Maar dat zal hopelijk meevallen.

18. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Hoi hoi,

Hier ben ik ook weer eens. Lees dat sommigen gezondigd hebben, nou ik doe dat ook wel eens hoor. 's Avonds een plakje kaas of kipfilet..het afvallen gaat hier nog steeds lekker. Inmiddels alweer 15.5 kilo eraf..nog 4 weken en dan lekker afbouwen, kan niet wachten, haha..

@ Rayna..wat goed dat je ook de stap genomen hebt. De eerste week is echt heel zwaar, maar daarna wordt het echt wel wat beter en heel raar, maar het went ook wel weer...Ik ben trouwens wel iemand die al 9 weken honger heeft, maar ach, je moet er wat voor over hebben...

19. SYRV

SYRV Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    3,133
    453
    83
    Ik vraag me af wat jullie onder honger verstaan eigenlijk;). Want als ik naar mezelf kijk heb ik niet echt veel honger (dus dat mijn maag er echt van knort), maar meer dat ik constant aan lekker en slecht eten denk! Word soms echt gek van mezelf! Moet me bijna wel elke avond beheersen om niet een lekkere pizza of iets anders te bestellen. Maar als ik dan echt bij mezelf na ga of ik nou honger heb, dan is dat vaak helemaal niet zo. Meer zin in lekker eten.

@ Sabrina: echt respect voor jou als je al 9 week een knorrende maag hebt! Hoe hou je dat vol???

20. horselover

horselover Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    2,518
    1
    0
    Hier ECHT ECHT honger haha.
    Mijn maag hoor je aan de andere kant van de kamer volgens mij.
    En dat is bij mij ook niet beter geworden, na gister helemaal niet natuurlijk.
    Maar ook niet na 10 dagen achter elkaar shaken!
    Dus helaas blijf ik met dat rot gevoel zitten

Share This Page