ben nu 12.3 kilo kwijt. Hou me ook wel echt aan het diet. Behalve dat ik 2 keer ben wezen uit eten maar toen heb ik alleen een maaltijd salade gegeten. Dus ja. Met kerst en nieuw ga ik wel gezellig mee borrelen en iets eten... hahha ik ga gewoon weer lekker verder in januari.
@Lizzie: Wat knap zeg, ruim 12 kg. in een maand! Sta er echt van te kijken! @Sabrina: Wanneer is jouw weegdag? Donderdag? Spannend.
@marjolijn... meer 5 weken lol. ga nu mijn 6de week in. Succes voor morgen! @sabrina.. hoe lang volg jij het diet al? En heb je er moeite mee?
Dan nog... vind het echt heel knap! Ik hoop dat ik 15 kg. kwijtraak in ca. 8 weken. Als het net zo voorspoedig gaat als bij jou, moet dat denk ik lukken. Fijn idee Hoe reageert jullie omgeving er trouwens op dat je dit dieet doet? Ik had van mijn ouders bijvoorbeeld hele positieve reacties. Had ik niet gedacht. Dacht dat ze het niets zouden vinden, omdat het crashen is en ook niet echt gezond natuurlijk. Was heel blij dat ze zo positief reageerden! Mijn vriend vindt het ook knap dat ik het ga proberen. Hij ziet dat ik het heel graag wil en hij is dan gelukkig ook positief! Samen ook besloten dat ik dit eerst graag wil doen, waardoor we het zwanger proberen te worden ook even stilleggen.
Hoi hoi, Ik had al een paar keer gekeken, maar kreeg niet door dat er nieuwe berichten waren. Gezellig Lizzie dat je er ook bij komt. Hoe meer zielen, hoe meer steun, haha. Ik zit nu in mijn tweede week. En het is wel te doen. Heb vooral 's avonds heel veel zin om wat te eten, haha. Maar tot nu toe niet gedaan. Ben wel vorige week donderdag uit eten geweest. Mijn broer ging trouwen, dan kan ik natuurlijk niet aan een shake zitten he. Maar ben niet uit ketose geweest, dus heb me goed gedragen. Marjolijn ik heb op woensdag mijn weegdagen. Nou ja bij mijn consulent dan, want ik sta thuis elke dag op de weegschaal. A.s. woensdag gaan we niet heen, want mijn conculent is op cambridge cursus.
Ok, dus als je een keertje smokkelt met een bijzondere gelegenheid bijvoorbeeld, hoeft het niet meteen te betekenen dat je uit ketose gaat. Dat is wel fijn om te weten. Ik ben het niet van plan, maar met kerst weet je het maar nooit. Voel me best een beetje lullig als ik niets wil eten als ik bij m'n schoonouders voor het kerstdiner kom eigenlijk... maar weet nog niet wat ik ga doen. We'll see. Haha grappig, maandag, dinsdag en woensdag weegdagen bij de consulenten
Hebben jullie ook al een kledingmaat kleiner? Geen idee hoe snel je een maat kleiner aan kunt... Morgen ga ik wel even foto's maken Hopelijk zie je duidelijk verschil over een paar weken
hoi!! Mag ik me bij jullie voegen?? Ik ben bijna 2 weken bezig met het dieet. Volgens mijn eigen weegschaal is er nu 5 kg af! Ik vind het tot nu toe goed te doen, ik heb geen honger (wel trek natuurlijk...) en vind de meeste dingen best lekker! (behalve de soep...). Ik heb echt nog niet 1x gezondigd dat is me nog nooit gelukt met geen enkel dieet hihi...
Jazeker, leuk Goed bezig! Kan toch zo blij worden van die verhalen hihi. Ik heb om 13.00 uur m'n intake-gesprek vanmiddag Drink nu zwarte koffie om wakker te worden... das wel even wennen Neem straks wel even 2 broodjes met mager beleg, want moet nog aan de vlieg vanochtend... Ben zo benieuwd hoe het gaat vanmid
haha Sterreke, volgens mij hebben wij elkaar gister al gesproken, hihi. Alleen niet hier...Wat grappig. En gezellig dat we elkaar hier ook spreken...
OOOOH Ja nu heb ik het in de gaten!! Wat lachen hahahahahahahahahaha. Inderdaad ook gezellig! Toch wel toevallig dat onze kindjes ongeveer even oud zijn en we tegelijk aan het dieet beginnen... Heb jij ook bv gegeven tot een paar weken terug dan...? Dat was nl. bij mij de reden dat ik niet eerder ben begonnen...
Hoi hoi, Ik heb vandaag een beetje een baal dag. maar dat heb ik eigenlijk altijd wel een beetje als het mannetje de hele dag weg is tot 23.00. Moet ik maar aan wennen! Moet nu ook nog naar de winkel om eten te halen voor mijn mannetje. GRRRRR. HEb ik wel moeite mee. Allemaal dingen die ik ook wel zou willen hahahaha Ben sterk doe het niet. Ik heb geen kinderen nog niet. Wil eerst afvallen en dan gaan we echt aan de gang. @ sterretje. Wat leuk dat je ook mee doet. Ik had gisteren nog zo iets van we zijn eigenlijk maar met zijn 3en. hahaha Gezellig!
Nu met zijn vieren dan Verstandig hoor, eerst afvallen! Vriendinnetje van mij was 3 weken aan het cambridgen en toen zwanger... handig! NOT.... Je kan beter een gezond gewicht hebben als je zwanger raakt, des te beter kan je lichaam het allemaal handlen! @ winkel... ik durf het nog niet hoor... mssn flauw maar dat mag mijn mannetje voorlopig zelf nog even doen
@ Sterreke..nee heb maar 1 dag borstvoeding geven. Was wel al eerder aan verschillende dieeten begonnen, maar nooit echt doorgezet. Te veel vrijheid wat betreft dingen eten..nu mag ik niets, dus dat is makkelijk, haha... Lizzie..ik snap dat het moeilijk is om naar de winkel te gaan. Moet je dan ook nog koken of doet je mannetje dat zelf? Ik doe het gelukkig samen met mijn man en onze zoon drinkt alleen nog maar melk, dus de hele familie is aan het vloeibaar. Heb er sinds vandaag wel een probleem bij...ik kan niet naar de wc. Ik moet wel maar het lukt niet..lekker dan, dat heb ik weer.
@ sabrina dat vind ik inderdaad ook heel "makkelijk" van dit dieet: als je ook maar 1 hapje van iets anders neemt, wat dan ook, is het meteen een giga overtreding! Dus doe ik het niet... @ naar de wc gaan... Dat gaat bij mij ook niet erg soepel... Ik heb een paar weken na de bevalling na een keer naar de wc te zijn gegaan, een anaal fissuurtje opgelopen, daar heb ik maaaaanden last van gehad. En nu door cb heb ik weer hele harde ontlasting en scheurt de boel daar weer een klein beetje open... Gelukkig heb ik er nog niet zo'n last van als een paar maanden geleden maar ik moet er erg voor uitkijken! Sorry voor het gore verhaal misschien maar kijk vooral uit dat je niet te hard perst want daar krijg je dus dat soort ongemakken van... Dan maar beter een paar uur wachten en dan weer proberen! Goed op je gemak ervoor gaan zitten met een goed boek werkt misschien ook Gebruik je die "fibre" ? Ik wel namelijk en dat scheelt wel. Is wel onwijs duur! 14 euro zo'n potje
@ Sterreke..nee die heb ik niet. Las wel op het andere forum dat de stoelgang thee van zonnatura ook wel helpt. Heb het nu 4 keer geprobeerd, maar zonder resultaat. Kan ook niet echt lekker zitten natuurlijk met die kleine erbij. Straks als mijn man thuis is, maar weer even een poging wagen, haha. Lekker praatje, maar ja het hoort bij het dieet.
Dat klinkt minder fijn die ongemakken met de stoelgang... Winkelen en eten koken, lijkt me ook geen pretje... Ik heb m'n intake gehad en ben gelijk begonnen met de 500. Heb vanochtend niet gegeten en alleen maar water en zwarte koffie gedronken. Net m'n eerste shake geprobeerd. (Hoefde gelukkig geen soepjes mee, omdat ik dat niet zie zitten.) Chocolade, was best te pruimen Al heb ik niet het gevoel dat ik iets op heb. Heb best wel trek nog.
Hihi, heb gelijk maar even een ticker gemaakt, hopelijk kan ik hem gauw aanpassen, dat er een paar kilo's af zijn