Afvallen met Cambridge!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Marjolijn, 26 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rylie

    Rylie VIP lid

    14 jun 2010
    5.725
    470
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    @marjolein: Wat goed dat je je doel hebt bereikt! Geweldig en fijn dat het je is meegevallen :D Is een super gevoel toch die kleinere maat! Ik was in de wolken! Succec met afbouwen! Laat je weten hoe het gaat?

    Wat gezellig steeds meer mensen hier Moet meer is wat meer hier zijn ( foei ikke).
    Lees wel nog alles mee hoor! Hier gaat het nu ff redelijk. Ik heb ff tijdelijk de 800 versie gevolgd omdat ik gewoon mijn 3 shakes beu was. Wel een beetje afgevallen gelukkig maar sinds maandag weer aan het shaken! :D Die laatste kilo's moeten er ook nog ff af.
     
  2. sabrina79

    sabrina79 Fanatiek lid

    10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @ Rayna, ik heb ook de drinkbouillion. Moet zeggen dat ik die de laatste tijd niet zo vaak meer neem, maar in het begin vond ik die erg lekker. Ik heb alleen de shakes en repen, want de soepen vind ik niet te drinken, dus met af en toe een bouillion heb ik toch het idee dat ik wat hartigs eet.

    @ Lizzie..kan me heel goed voorstellen dat je het even beu was. Wel super goed van je dat je dan de 800 bent gaan doen en niet meteen helemaal bent gaan stoppen. Hoeveel wil je er nu nog afhebben?? Wij gaan nog drie weekjes door en dan gaan we beginnen met de afbouw. Ben eigenlijk nog niet op mijn streef, maar we hebben het ook even gehad. Wie weet kom in na de af- en opbouw nog wel uit op 75 kilo.
     
  3. Rayna

    Rayna Actief lid

    21 dec 2009
    314
    1
    0
    Studente
    Amsterdam
    Ja ik vind de soep ook niet lekker ga ze vandaag omruilen denk ik. En de drinkbouillion toch maar halen. Nou dit is dan dag 2 heb net een shake op en ga nu naar school heb een shake meegenomen dus lekker shaken in de pauze in een kantine vol lekker eten haha.
     
  4. horselover

    horselover Fanatiek lid

    24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    OHH meiden ik vind het erg jammer klote en de rest dat ik dit ga plaatsen.En ik wil jullie zeker ook niet DEmotiveren....

    Ik ben vandaag gestopt met het dieet! Het hongergevoel was weg, ik had er ook geen problemen meer mee. MAARR ik kampte toch wel vanaf vrijdag met gezondsheidsproblemen. Veel hartkloppingen, gister op het werk ben ik er bijna bij neer gevallen en dat alleen maar omdat ik iemand de bovenkleren uit trok...... Het voelde echt of was mijn lichaam helemaal op, en trok mijn hart het niet meer. Het was eng en voelde niet goed.
    Ik heb de beslissing dan ook genomen te stoppen, vrijdag voelde ik me al niet goed en heb het nog aangekeken tot vandaag.

    Maar meiden ik wil jullie heeeel veeel succes wensen! En go girls! Jullie zijn allemaal toppers.
    Ik blijf het nog wel ff wat volgen, ik ga nu op eigen kracht verder,
    Maar tsjee wat is dat moeilijk, JA ik geloof nu WEL in ketose! Want mijn lichaam vraagt vanaf het stukje brood van vanmorgen de heeeele dag om eten echt een raar misselijk rotgevoel.
    Maar goed ik zal doorzetten!
     
  5. sabrina79

    sabrina79 Fanatiek lid

    10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Jeetje Horselover, dat zal schrikken geweest zijn zeg. Ik denk dat je de goede beslissing genomen hebt om te stoppen hoor. Luisteren naar je lichaam en dat heb je gedaan. Als je een zware baan hebt is 500 calorieen ook wel heel weinig. Ik sport sinds het dieet ook niet meer, trek dat gewoon niet. Verder sta ik voor de klas, dus dat is meer geestelijk zwaar werk, maar merk wel dat mijn concentratie niet zo heel geweldig meer is..

    Op eigen kracht gaat het je ook lukken hoor, dat weet ik zeker.
     
  6. Marjolijn

    Marjolijn Fanatiek lid

    22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Horselover: Ach jeetje meis, wat rot wat er gebeurd is. Schrik ervan. Goed van je dat je naar je lichaam luisterd. Genoeg is genoeg!

    Je gaat het vast op eigen kracht redden.
    Ik pak het zo aan, misschien heb je er wat aan:
    -achterhalen bij consulent wat je aan kcal per dag nodig hebt en daar niet overheen gaan
    -magere producten nemen die in het boekje van Cambridge staan
    -na een feestje of weekendje lekker eten een balansdag nemen
    -veel water blijven drinken

    Dan moet het helemaal goed komen dacht ik ;)

    Jammer dat je het moest opgeven, maar je redt het vast ook zelf! Succes!
     
  7. Rylie

    Rylie VIP lid

    14 jun 2010
    5.725
    470
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    @ horselover. Ohh hardkloppingingen. Dat is niet echt goed. Misschien ook ff dokter er naar laten kijken. Maar goed dat je nog jezelf luisterd. Wens je veel sterkte en wilskracht om nu op je eigen manier verder te gaan! Je gezondheid is veel belangrijker dan dunner zijn!

    @ Sabrina Ik zit nu op ongeveer 80 kilo. Wil ook naar de 75. Maar nu is het de laatste tijd wel heel langszaam gegaan door de 800 variant :p Heb ook wel iets gesmokkeld die dagen hahahaha
    Ik denk ook nog ongeveer een maandje en dan afbouwen dan ben ik het ook wel beu sinds vorig jaar hahaha. Vind mezelf al zo dun na mijn plus 100 kilo hahahaha
     
  8. Sterreke

    Sterreke Fanatiek lid

    26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Jammer Horselover dat je gestopt bent, maar wel een verstandige beslissing! Al weleens Sonja Bakker geprobeerd? Ik ben daar een paar jaar geleden 8 kilo mee afgevallen... het duurt wel veel langer dan dit, maar het werkte wel bij mij...

    @ Ego ik woog vandaag 75.2, afgelopen week -/- 1,9 ben ik erg tevreden mee!
     
  9. Marjolijn

    Marjolijn Fanatiek lid

    22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lekker hoor! Super gedaan!
     
  10. SYRV

    SYRV Fanatiek lid

    29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Jeetje horselover! Dat is schrikken! Maar inderdaad zoals de rest al zegt is het belangrijk om naar je lichaam te luisteren. En gewoon goed en gezond eten. Sterkte en ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt.

    @ Lizzie: ik kan me heel goed voorstellen dat je het beu bent! Maar super dat je al zoveel bent afgevallen.

    Ik ben vanavond toch best trots op mezelf. Ik heb gekookt voor m'n moeder, een vriendin en mijn zoontje. En jeetje wat rook het lekker! Ik har echt moeite om mezelf in te houden maar heb het toch gedaan. Nu op dit moment zit mijn moeder met een heerlijke zak paprika chips naast me op de bank, en ik heb zo'n honger! Maar ik wil nu echt even goed doorgaan, de -10 kilo komt nu wel heel dichtbij! Ik wil weer in de 70 zitten;)
     
  11. Rayna

    Rayna Actief lid

    21 dec 2009
    314
    1
    0
    Studente
    Amsterdam
    2e dag zit erop.. Honger heb ik niet heb de boulion gehaald en dat maakte het een stuk makkelijker. Water drinken vind ik nog heel erg moeilijk zit nu op 1liter:( Ga mezelf nu echt dwingen om te drinken. Ben bang dat ik anders echt helemaaaal niet af val

    Hoeveel keer per dag mag je de boulion eigenlijk drinken?
     
  12. Marjolijn

    Marjolijn Fanatiek lid

    22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    @SYRV: Super dat je je niet hebt laten verleiden om wat te eten toen je lekker voor anderen aan het koken was! En nu met die zak chips naast je ook haha. That's the spirit!

    @Rayna: Heerlijk voor je dat je geen honger hebt gehad! Volgens mij mag je de bouillon 1x per dag, maar weet het niet zeker omdat ik ze zelf niet heb gehad. Eén van de andere dames weet het vast ;)
     
  13. SYRV

    SYRV Fanatiek lid

    29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ja 1 keer per dag een bouillonetje inderdaad;)
     
  14. sabrina79

    sabrina79 Fanatiek lid

    10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @ Sterreke..super joh weer 1.9 kilo. En al 75 gezien op de weegschaal, geweldig. Dat is op dit moment mijn streefgewicht, hihi.
    Ik weeg nu 80.9 (thuis) dus nog even en ik zie de 7 ook weer verschijnen, werd wel weer eens tijd, haha.

    @ Rayna..je mag maximaal twee keer een bouillion. Heb je ook al een smaakje voor in je water? Dat maakt het drinken een stuk makkelijker.

    @ Syrv..wat goed dat je niets genomen hebt. Je kunt met recht trots op jezelf zijn, je word vast weer beloond met minder kilootjes op je weegschaal van de week.

    @ Lizzie, hier dus ook 80 kilo, het liefst ga ik naar de 70, maar dan moet ik nog zo lang shaken en ik heb het nu even gehad. Nog twee dagen eetweek, dan nog twee weken even doorbijten en dan met afbouwen beginnen. Ik zie wel waar ik op uit kom en hoe ik het dan verder op ga pakken, maar het is even genoeg (nou ja over twee weken dan, hihi).

    Ik zit nu op -31 kilo sinds de bevalling en - 18 sinds Cambridge, toch wel een hele prestatie. Vind het moeilijk om te kijken naar wat ik al afgevallen ben, ik kijk altijd naar het hetgene wat ik ik nog wil. Hebben jullie dat ook??
     
  15. Marjolijn

    Marjolijn Fanatiek lid

    22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is ook typisch iets voor mij ;)
    Daarom werkt het voor mij beter om m'n streefgewicht niet meteen te laag te zetten.
    Ik had het halverwege ook hoor, dat ik alleen nog maar keek naar wat ik er nog meer af wilde hebben.
    Maar heb me 15 kilo voorgenomen en die heb ik ook gehaald. Nu ben ik daar ook tevreden mee.
    (Met wel in m'n achterhoofd dat ik nog een keer wil als ik goed op gewicht kan blijven haha.)
     
  16. Rayna

    Rayna Actief lid

    21 dec 2009
    314
    1
    0
    Studente
    Amsterdam
    Heb me net stiekem gewogen.. en ben 2,5 kilo kwijt in 2 dagenn jippie:D

    Oke had gister 1 x de boulion op maar wou er graag nog 1 dus heb er extra water bij gedaan haha
     
  17. SYRV

    SYRV Fanatiek lid

    29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    @ rayna: super hè dat het zo snel gaat. Je moet je er alleen wel op voorbereiden dat het na de eerste week niet meer zo hard gaat. Je valt wel lekker af, maar niet meer in hetzelfde tempo dan de eerste week. Maar dat is mijn ervaring;)
     
  18. Rayna

    Rayna Actief lid

    21 dec 2009
    314
    1
    0
    Studente
    Amsterdam
    Ja zeker super! Hoop wel dat in juli wel mijn 20 kilootjes kwijt ben, of in iedergeval 15 dan
     
  19. Marjolijn

    Marjolijn Fanatiek lid

    22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Rayna: Super meid!!! Lekker zo doorgaan. Die 15 kg. ben je straks wel kwijt hoor!


    Ik ben zojuist weer bij de consulente geweest. Weer 1,8 eraf deze week :)
    Zit nu 1,2 kg. onder m'n streefgewicht, helemaal happy :)
     
  20. Rayna

    Rayna Actief lid

    21 dec 2009
    314
    1
    0
    Studente
    Amsterdam
    Wat goed!!!!! Hoelang ben nu al bezig??
     

Deel Deze Pagina