Afvallen met Cambridge!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Marjolijn, 26 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SYRV

    SYRV Fanatiek lid

    29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Het marjolein!
    Ik wil je goede hoop niet in een keer van tafel vegen maar mijn cyclus slaat momenteel nergens meer op. Ik weet niet of dit van het dieet komt maat vermoed van wel. Ik ben trouwens niet korter dan normaal ongesteld maar juist langer. En als ik het net gehad heb begint het die week daarop alweer. Heel vervelend dus:(. Maar als ik jou was zou ik gewoon even nog een paar daagjes afwachten, hoe moeilijk dat ook is. En als er dan nog niets is zou ik even testen;) ik hoop op een positieve uitslag voor je in ieder geval!
     
  2. sabrina79

    sabrina79 Fanatiek lid

    10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @ Marjolijn, hier ook een cyclus die ondanks de pil niet helemaal meer klopt. Krijg doorbraakbloedingen en als ik ongesteld ben, ben ik het of korter of langer.
    In jouw geval hoop ik natuurlijk dat je zwanger bent. Wat SYRV zegt, wacht het nog eventjes af. Ik ga voor je duimen in ieder geval.
     
  3. Marjolijn

    Marjolijn Fanatiek lid

    22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nogal bang dat het idd van het dieet komt dat m'n menstruatie op zich laat wachten.
    Vorige maand een korte cyclus, 4 dagen eerder dan normaal. Toen ik vorige week woensdag een zwaar gevoel in m'n onderbuik kreeg en het echt voelde alsof ik ongi moest worden, verwachtte ik dan ook dat het nu weer een korte cyclus zou worden.
    Heb nu al 8 dagen het gevoel alsof het ieder moment kan opkomen en loop al dagen met inlegkruisjes en tampons in als ik weg moet, maar nog steeds niets....
    Zou er echt heel erg van balen als het van het dieet komt!
    (Vanmorgen een testje gedaan en die was negatief.)
     
  4. sabrina79

    sabrina79 Fanatiek lid

    10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Ja dat is zeker balen dan Marjolijn. Helemaal omdat je bezig bent voor een kleintje. Met een onregelmatige cyclus wordt het dan natuurlijk helemaal lastig. Voel je wel je eisprong of gebruik je daar iets voor om hem te spotten??
     
  5. Marjolijn

    Marjolijn Fanatiek lid

    22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel hem soms wel en soms niet. Maar eerder hoefde ik daar ook niet mee bezig te zijn, omdat ik de klok er op gelijk kon zetten dat ik netjes op dag 28 ongi werd...
    Dat is nu wel heel vervelend, dat ik nu geen idee heb wanneer ik nu ongi ga worden. Ik denk al 8 dagen te voelen dat het ieder moment kan beginnen, heel raar.
     
  6. Marjolijn

    Marjolijn Fanatiek lid

    22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja, gisteren was ik zo flauw en boos over die spanning dat ik een pizza heb opgegeten haha.
    Heb er achteraf wel spijt van, want zo bijzonder smaakte ie niet eens... maar ja. Het was m'n eerste keer echt zondigen en ben al bezig met de af-en opbouw, moet kunnen.
     
  7. sabrina79

    sabrina79 Fanatiek lid

    10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Vind ook dat dat moet kunnen hoor. En nu weet je dat hij helemaal niet zo geweldig was, dus de volgende keer gewoon een patatje nemen, haha. Nee even zonder gekheid, snap het heel goed hoor. Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt wat betreft je menstruatie of niet natuurlijk.
    Hoe gaat het verder met de afbouw??
     
  8. Marjolijn

    Marjolijn Fanatiek lid

    22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Afbouwen gaat heel goed eigenlijk. Was gewaarschuwd voor meer hongergevoel doordat ik nu meer koolhydraten eet, maar valt me echt mee gelukkig.
    Morgen eens kijken of ik nog wat ben afgevallen deze week ;)
    En dan mag ik vanaf vrijdag 2 boterhammen eten per dag en wat meer aardappels.
     
  9. Marjolijn

    Marjolijn Fanatiek lid

    22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag weer bij de consulente geweest.
    (Ondanks de pizza) toch nog 0,3 kwijt deze week :)

    Ga nu afbouwweek 3 in. Geen shakes meer :) Nog 1x per dag een reep en verder 400 kcal avondeten en 3 boterhammen met halvarine en mager beleg.
    Gaat lekker zo!

    Hoe gaat het bij jullie?
    Sabrina ook bijna toe aan af-en opbouw toch?
     
  10. sabrina79

    sabrina79 Fanatiek lid

    10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @ Marjolijn, super toch. Nog 0.3 kilo en dat in je afbouw week. Jaaaaa hier nog een weekje afzien en dan ook lekker gaan afbouwen. Kan echt niet wachten, begin het wel behoorlijk zat te worden. Vanmorgen gaf mijn eigen weegschaal 79.6 kilo aan, dus mijn 7 is eindelijk in zicht, jippie. Ik hoop aan het einde, dus als ik helemaal opgebouwd ben op 75 kilo uit te komen. We zullen zien, ga in ieder geval hard mijn best doen.

    Hoe is het met je ongesteldheid Marjolijn, al doorgezet of nog steeds niets te bekennen??
     
  11. SYRV

    SYRV Fanatiek lid

    29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Hoi dames!

    Was even een paar daagjes afwezig. Druk druk druk met school. Maar nu lekker weekend. Ben vandaag weer bij de consulente geweest, en ookal gaat het niet meer zo hard toch 1.1 kilo eraf. Zit nu op 70,5 dus bijna in de 60!!:D Vanaf volgende week zaterdag heb ik een eetweek. Zie ik een beetje tegenop eerlijk gezegd, maar we zullen wel zien hoe het loopt.

    En marjolein?? Ik ben nieuwsgierig.. Ben je al ongie geworden? Ik hoop stiekem voor je dat het raak is!!

    @'sabrina: super joh dat het einde in zicht is!

    Ik ben trouwens wel benieuwd naar wat jullie zoal hebben gegeten in de eetweek.
     
  12. Marjolijn

    Marjolijn Fanatiek lid

    22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas gisteren ongi geworden... lastig dat m'n cyclus zo in de war is, maar gelukkig is het niet voor langere tijd weggebleven ;)

    Wat betreft de eetweek, heb ik een paar keer in de week hetzelfde gegeten. Ik heb de groentes die ik lekker vond uit het lijstje gehaald van groentes die toegestaan waren.

    Zo heb ik 2 x in de week broccoli, 2x in de week bloemkool en 2x in de week spinazie gegeten. Ook 1x sla (met komkommer, tomaat, een half gekookt ei en tonijn op water).
    Sla vult heel slecht vond ik. De rest vulde echt goed, want je mag aardig veel vond ik. Dat had ik niet verwacht.

    De broccoli en bloemkool heb ik gekookt in water met bouillonpoeder voor extra smaak.

    Bij de groentes heb ik steeds kip gegeten of vis (forelfilet, tilapiafilet of kabeljouwfilet).
    De kip en vis heb ik wel gewoon lekker gekruid en bereid in de oven.
     
  13. sabrina79

    sabrina79 Fanatiek lid

    10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Oh dat is balen Marjolijn van je ongi.

    Hier ook in de eetweek kip en witte vis. Wij hadden die kip van volgens mij iglo voor in de oven. Weet niet heel zeker of dat mag, maar lekker was het wel, haha.

    Verder champignons met courgette, sla en spinazieomelet, jammie...
     
  14. Marjolijn

    Marjolijn Fanatiek lid

    22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hebben jullie ook foto's gemaakt van voor en tijdens het dieet?

    Ik heb net een aantal foto's naast elkaar gezet, van voor het dieet, na 4 weken en na 8 weken. Maar dat heb ik in Word gedaan, dus die kan ik hier niet plaatsen volgens mij.
    Weet iemand hoe dat wel kan?
     
  15. Marjolijn

    Marjolijn Fanatiek lid

    22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bekijk bijlage 130373


    Ah het is me gelukt in Picasa :)

    Moet zeggen dat ik het op de foto's niet zo duidelijk vind als in het echt... komt ook door m'n kleren denk ik.

    Zit inmiddels op -16,5 tot -17 ;)

    Wie heeft er nog meer foto's????
     
  16. sabrina79

    sabrina79 Fanatiek lid

    10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Wauw Marjolijn, wat mooi zeg. Je hebt je taille weer terug. Ik heb ook foto's gemaakt. In het begin en na een week of vier en na 8 weken. Wordt weer tijd voor een update dus, haha.

    Ik zit nu op - 20 kilo en als ik vanaf mijn bevalling reken is het -32 kilo. Nog een paar dagen alleen maar shaken en dan begin in ook aan de afbouw, kan niet wachten.
     
  17. Marjolijn

    Marjolijn Fanatiek lid

    22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die spijkerbroek is aardig wijd, heb nu een nieuwe die goed past en dan zie je het echt heel duidelijk ;)

    Leuk Sabrina, zet je ze ook hier neer?
     
  18. sabrina79

    sabrina79 Fanatiek lid

    10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Ja dat zal ik wel doen, als ik ook de foto van deze week gemaakt heb.
     
  19. Sterreke

    Sterreke Fanatiek lid

    26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Ik heb wel een foto gemaakt van tevoren maar da's een naaktfoto, hahahaha. Die ga ik niet spammen!

    Sabrina je hebt me ingehaald :( ik zit op -19 ;)
    Maar wat goed joh!! Wanneer ga je afbouwen precies???
     
  20. Sterreke

    Sterreke Fanatiek lid

    26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    maar marjolijn, je ziet zeker het verschil wel hoor! keigoed :D
     

Deel Deze Pagina