Afvallen met Cambridge!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Marjolijn, 26 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marjolijn

    Marjolijn Fanatiek lid

    22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben deze week weer 1,2 kg afgevallen. Jeetje, sta versteld haha.
    Zit nu op 17,7 kg :)
     
  2. sabrina79

    sabrina79 Fanatiek lid

    10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @ Sterreke..ik heb ook foto's in ondergoed, maar ook in kleding, haha..Die in ondergoed zal ik jullie niet aan doen hoor.

    Wij beginnen vrijdag aan de afbouw, oh joh kan niet wachten. Nog maar 1 dagje alleen maar shaken en dan kan ik weer toe leven naar de avondmaaltijd. Ik hoop wel dat ik nog wat kan afvallen in de afbouwfase, want eigenlijk ben ik nog niet op mijn streefgewicht, maar ben het CB gewoon een beetje zat aan het worden.
    Heb ook het boek van jijvaltaf.nl besteld. Hierin staan 84 dagmenu's van tussen de 13.00 en 1500 calorieen.
     
  3. Marjolijn

    Marjolijn Fanatiek lid

    22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sabrina: Ik val nog wel af in de afbouwfase.
    3,3 kilo nog kwijtgeraakt tijdens mijn 3 weken afbouwen.

    Vanaf vrijdag ben ik helemaal cambridge-producten vrij :)

    Het is wel heerlijk hoor het af-en opbouwen. Wel goed om denken dat je je niet weer laat verleiden, want als je eenmaal weer eet is die kans ook meteen weer een stuk groter.
     
  4. Rylie

    Rylie VIP lid

    14 jun 2010
    5.725
    470
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Goed bezig marjolein!!
    Ik ga deze week nog 1 weekje shaken en dan ga ik op en afbouwen. Ben zo benieuwd :D
    Was trouwens deze week veel afgevallen.. Zou dat aan mijn highthee zijn gekomen?

    Wat eet je zo al?
     
  5. sabrina79

    sabrina79 Fanatiek lid

    10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Oh Lizzie dat is wel super dat je zoveel bent afgevallen. Ik heb nu 13 weken erop zitten en zit op de -20,3 kilo. Vandaag begint voor ons de afbouw, wat heb ik hier naar uit gekeken zeg, haha.

    @ Marjolijn, vandaag voor jou cambridge vrij, wat zal dat een heerlijk gevoel zijn zeg. Ik kan dat over drie weken ook zeggen. Ik hoop ook dat ik nog 3 kilo kwijt kan raken, goed gedaan joh..
     
  6. Sterreke

    Sterreke Fanatiek lid

    26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Sabrina en Marjolijn bijzondere dag voor jullie, toch??

    Ik ga nog ff door, dat cb800 bevalt me erg goed! Ik was deze week 3,2 kilo afgevallen... bwahahaha mijn cons. snapte er niks van , maar vorige week was ik op haar weegschaal een kilo erbij dus uiteindelijk toch gemiddelde van 1 kg de afgelopen 2 weken... ;):D

    Het is gewoon fijn dat ik toch savonds wat mag eten, dat shaken overdag maakt me echt niks uit. En ik kan nu nog heel goed van snoepen afblijven, ben bang dat dat veel moeilijker gaat zijn als ik echt stop of afbouw...
     
  7. mama van 2 meiden

    mama van 2 meiden Niet meer actief

    Ik zit te overwegen om te beginnen met t cambridge dieet en heb wat vragen:

    Volgen jullie t 500 0f 800 dieet?
    Moet je dit via een consulente doen of kun je ook gewoon beginnen?
    Hoe duur is t?
    Hoe heftig / zwaar is het?

    Alvast bedankt!!!
     
  8. Marjolijn

    Marjolijn Fanatiek lid

    22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

    Ik heb het 500 programma gevolgd.

    Cambridge producten kun je alleen halen bij een consulent.
    Consulent bezoeken is ook wel een goede stimulans vind ik. Je weegt je daar iedere week. Dat werkte voor mij erg positief.

    Kosten zijn per week rond de 50 euro.

    Ik heb geen moeite gehad om het vol te houden. Maar dat is voor iedereen anders.

    Zelf heb ik het dieet 8 weken gevolgd en ben nu bezig met het af- en opbouwprogramma naar gewoon eten.
    Ben inmiddels van de dieetvoeding af en ben nu bijna 18 kg afgevallen.

    Succes bij het maken van een keuze ;)
     
  9. mama van 2 meiden

    mama van 2 meiden Niet meer actief

    Zo zeg...zo snel 18 kg afgevallen; goed zeg!!

    50 euro p/w is wel een aardig bedrag...
     
  10. Marjolijn

    Marjolijn Fanatiek lid

    22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja, je krijgt er ook wel iets heel moois voor terug ;)
     
  11. Rose1982

    Rose1982 Niet meer actief

    Hee meiden ik zit ook erg te twijfelen om te beginnen heb al tig lijnpogingen gedaan en kom steeds weer aan daarna. Maar hoor zoveel goede dingen over cambridge.
    We zijn sinds 2 maanden met de pil gestopt en willen graag een brusje voor onze dochter. Zijn er meiden die ook zwanger wilde worden en cambridge gewoon deden?
     
  12. Marjolijn

    Marjolijn Fanatiek lid

    22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Rose,

    Mijn vriend en ik zijn aan het proberen voor een eerste kindje.
    Wel hebben wij bewust een pauze ingelast tijdens het cambridgen.
    Aan de ene kant omdat ik graag eerst wat kilo's kwijt wilde om de kans te vergroten op een zwangerschap en om een gezondere zwangerschap te kunnen hebben. (En na 10 maanden proberen zonder succes, was het ook wel even fijn om niet met zwanger worden bezig te zijn ;) )
    Aan de andere kant vond ik het ook wel een beetje griezelig om zwanger te worden tijdens het in ketose (vetverbrandingsstand) zijn.

    Maar volgens mijn consulente en ook volgens de site van cambridge kan het geen kwaad om zwanger te worden tijdens het dieet. Mocht je er achter komen dat je zwanger bent, dien je meteen in overleg met je consulent weer te gaan eten.
     
  13. Marjolijn

    Marjolijn Fanatiek lid

    22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sabrina: Heb je lekker gegeten vanavond? Succes met de af- en opbouw ;)
     
  14. Rose1982

    Rose1982 Niet meer actief

    Ja maar ja als je zwanger blijkt te zijn en je moet weer gaan eten dan vliegt het denk ik zo er weer aan als je nog niet hebt afgebouwd, Ben je ook niet bang dat je weer aan gaat komen als je zwanger bent. Ik zit echt in dubio pfff wil zo graag wat kilo's kwijt ong 25. maar wil ook zo graag een brusje voor me meisje.
     
  15. Rose1982

    Rose1982 Niet meer actief

    Trouwens meiden echt super die resultaten die jullie allemaal behaalt hebben :) :) :)
     
  16. Marjolijn

    Marjolijn Fanatiek lid

    22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat de kilo's die je dan kwijt bent er meteen weer aankomen als je wel weer moet gaan eten, lijkt me niet. Je wordt ook dan begeleidt. Misschien gaat de af-en opbouw dan wat sneller, maar kan geen kwaad lijkt me hoor.
    Ik ben tijdens de afbouw ook nog afgevallen zelfs.

    En nee ik ben niet bang om weer aan te komen als ik zwanger mag worden. (Op de normale zwangerschaps kilo's na natuurlijk.) Eet super gezond nu en heb er alle vertrouwen in dat ook tijdens een zwangerschap ik niet teveel ga aankomen.

    Ik begrijp je twijfel wel hoor, of afvallen of gaan voor een tweede kindje.
    Die twijfel heb ik ook erg gehad.
    Uiteindelijk heb ik wel een pauze ingelast, omdat we al een tijdje bezig waren (10 maanden) en ik hoopte dat het afvallen ook een positieve bijdrage kan leveren bij het zwanger worden. Ook was ik wel toe aan wat rust m.b.t. zwanger worden en ik dacht toen ook 'wat zijn die 2 maanden nu'.
    Grote kans dat ik in die 2 maanden niet zwanger was geworden en dan had ik die 18 kg er nu nog bij.

    Maar wie weet gaat het zwanger worden bij jou wat sneller (ik hoop het voor je)... dan kun je er ook voor kiezen om dat wel door te zetten en dan na de zwangerschap te gaan afvallen...
     
  17. SYRV

    SYRV Fanatiek lid

    29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Hoi dames!

    Hoe gaat het hier? Ik zit een beetje in een dipje. Paar keer gezondigd helaas. Ik heb het gevoel dat ik een beetj stil sta, en dat motiveert niet echt. Ik heb besloten om vanaf volgende week een paar keer per week een uurtje te gaan zumba'en. Hoop dat dat helpt om weer wat sneller af te vallen.

    @ de rest: jullie gaan nog steeds goed zie ik! Knap hoor!!
     
  18. sabrina79

    sabrina79 Fanatiek lid

    10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @ Marjolijn, het eten viel helaas wat tegen. De vis zat geen smaak aan en mijn groenten waren net iets te lang gewokt, haha. Heb dus alleen maar de groenten opgegeten en de vis laten staan. Vanmorgen wel weer 8 ons kwijt in vergelijking tot gisteren. Maar vanavond weer lekker eten dus gisteren zijn we alweer vergeten. Volgende week mag ik er alweer een boterhammetje bij, dat had ik dus echt niet verwacht, dacht dat dat pas in de opbouw zou komen.

    Wat betreft het zwanger worden en Cambridge heb ik geen ervaring. Ik zou er wel gewoon voor gaan en als het dan raak is, meteen versneld gaan afbouwen. Wat Marjolijn al schrijft, had je het niet gedaan dan was je nu nog 18 kilo zwaarder en die zijn er nu maar mooi vanaf.

    @ SYRV..oh balen dat je een dipje hebt. Heb je het inmiddels weer opgepakt?? Anders misschien net als Sterreke overstappen naar CB 800.

    @ Alle nieuwe meiden, welkom bij ons clubje.
     
  19. Rose1982

    Rose1982 Niet meer actief

    Ik zal maandag een consulent hier bellen en vraag even hoe en wat. Misschien dat ik volgende week ook bij jullie aansluit. :)
    Fijn weekend allemaal
     
  20. Marjolijn

    Marjolijn Fanatiek lid

    22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    @SYRV: Kan me voorstellen dat als je het gevoel hebt stil te staan, je moeilijk gemotiveerd blijft.
    Ik was ook wel eens flink teleurgesteld over de hoeveelheid die er 'maar' af was gegaan, maar kwam er achter dat er later dan extra af was. Hoop dat dat voor jou ook geldt! Maar dan moet je niet teveel zondigen natuurlijk ;)

    @Sabrina: Jammer dat het eten gisteren tegenviel... Maar idd vanavond mag je weer :)
    Ja volgende week al een boterham. Gaat best snel nog hoor.
    Ik neem meestal 2 volkoren knackebrod krackers ipv 1 boterham. Voor m'n gevoel is dat meer, terwijl het op hetzelfde neerkomt haha.
    Ik heb nu al af en toe bijna moeite om alles wat ik mag/moet eten op te krijgen zal ik je zeggen.
    Ik mag nu 3 boterhammen (of 6 krackers), een giga bord warm eten, 1 a 2 glazen melk en 1 stuk fruit (wat als je bijv. een kiwi of mandarijn neemt, betekent dat je daar 2 van mag!)
    Maar geniet er wel van :)
     

Deel Deze Pagina