Afvallen met Cambridge!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Marjolijn, 26 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ik zie duidelijk het verschil je buik op foto 1 en daarna op foto 2
    geweldiggggggggg
    ben nu echt aan het aftellen tot volgende week vrijdag
    is wel keer goed dat ik niet meteen vandaag kan beginnen normaal loop je dan te hard van stapel
    nu even een weekje afbouwen

2. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    goed hoor!!

3. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Goed te zien Marjolijn, je buik is helemaal weg. Nu mag ie snel gaan groeien door een wondertje hoor...=)

Mirell, als je zo gemotiveerd bent, dan gaat de 500 je zeker lukken hoor. Even een paar weken, ik gok bij jou een week of 4 bikkelen en je bent weer mooi 70 kilo. Komt helemaal goed.

4. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Wow mooi meiden die foto's
    Jullie zijn echt veel afgevallen :)

5. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    pfff mag het hopen
    ik ga eind april lekker op vakantie als de eerste 5 kilo er dan af is
    zou mooi wezen

6. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hey meiden,

Wat een geweldige foto's zie ik hier voorbij komen, haha, word er helemaal hebberig van!!!!

Consulente worden...zou je er zoveel mee verdienen?
    Je krijgt dan mensen die een intake doen, dat kostte mij gister €20,-...dat is dan toch het enige wat je verdient, want de rest is gratis...of krijg je ook nog een uurloon!?
    (heb het meteen maar even gevraagd op de site...je kon daar een contactformulier invullen.)

Maar er staat dat je zelfstandig ondernemer bent, dus volgens mij sta je dan niet onder Cambridge zelf...ofzo...naja, we horen het wel!

Sabrina, wow, mooie foto's hoor! En dat gezicht! Super hoor!
    Gek is dat, dat je jezelf toch nog dik vindt he!?
    Ik had dat toen ook toen ik met een ander dieet 12kg af was gevallen. (en toen begon ik met een minder aantal kg's) toen werd er een foto gemaakt en dacht ik ook van...hhhmm...
    Leuk dat jij ook juf bent!!!!

Marjolijn, ze zijn dan wel klein, maar het verschil is wel goed te zien hoor!!!! Super! Ik kan niet wachten om ook te beginnen!

Jongmoedertje, het is idd veel geld. Dat is dan wel weer jammer he?! En €2.30 per maaltijd lijkt dan niks, maar als het voor een week is...ppfff...hoop dat het toch gaat lukken voor je!

MamavanButahan...leuk dat je ook mee komt kletsen. Jouw naam is idd heel bekend hier!
    Ook toen met Mounia enz...hoe is het met haar eigenlijk?!

Mirell, haha, dat te hard van stapel lopen, want herken ik dat toch goed...het is dan 2 weken hollen en daarna compleet weer stil staan! Maar goed dat we het nu anders gaan doen he?!

Meiden die al bezig zijn, welke shake vonden jullie het lekkerst?!?!
    Ik heb nu bosvruchten/vanille en chocola genomen...en dan 2 zakjes soep, 1 tomaat en 1 kip/champigons...maar ben bang dat ik dat niet lekker ga vinden! En die repen, zijn die lekker?!

Heb ook een proefverpakking voor die poeder in het water gekregen, maar dat was weer €15,- nog wat...is dat ook goed te drinken!? (op een gegeven moment komt water me de strot uit)...

oh, Siem huilt...slaap uit denk ik!
    Tot snel!

Liefs Loesie

7. liebrando

liebrando Niet meer actief

hoeveel weken zou ik moeten rekenen voor 15 kilo denken jullie?
    en afbouwen zijn dat 3 weken of 6 weken? en die kosten ook 50,00 per week? vraag zoveel omdat ik even een beetje wil berekenen hoeveel ik zou moeten sparen om het ooit te kunnen doen....

8. Rose1982

Loessie ben ook wel benieuwd wat iedereen een beetje lekker vind van shakes en soepen, want niet alles is lekker zeiden mijn collegá's.

9. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Mirell, die 5 kilo gaat je zeker lukken hoor. Ik was de eerste week al 4.7 kwijt, maar begon natuurlijk wel op een veel hoger gewicht.

@ Loessie, mijn voorkeur voor smaken van de shakes wisselde heel erg. Chocolade heb ik altijd wel lekker gevonden. Nu neem ik weer veel vanille met een beetje kaneel. Verder aardbei en banaan. De andere smaken vind ik niet lekker. Van de repen neem ik altijd chocolade en chocolade/sinaasappel en heel af en toe de andere smaken. De soepen heb ik na de eerste week weer omgeruild, die vond ik echt heel erg vies, haha. WIj hebben ook dat smaakje voor in het water. Ik probeer het om en om te drinken. Dus een fles water, een fles limo.

@ Jongmoedertje. De afbouw duurt 3 weken. De eerste week neem je nog 3 producten, de tweede week 2 en de derde week 1. Hierna begint de opbouw, daarin neem je geen producten meer, maar gewoon eten.

10. liebrando

oke en wat betaal je voor de afbouwweken en de opbouwweken? ook gewoon 50,00 per week?

11. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Dat denk ik niet JM...want dan ga je weer beginnen met een shake oid vervangen voor een normale maaltijd.
    Dus het zal in het begin niet heel veel minder zijn, maar toch steeds wel wat.

En het varieert ook in prijs he. Want de repen zijn €3,15 en de shakes €2,30...dus dan zou je voor het goedkopere product kunnen gaan.

Sabrina, ik kon ook altijd omruilen, haha...want ze zei bij de soepen al, je vindt ze lekker of niet...maar wilde het wel proberen, want vind het toch wel lekker om wat warms binnen te krijgen af en toe.
    Die chocola schijnt ook echt goed te smaken, die mocht ook warm...lekker...(met een dot slagroom, whaha)

Die limo om en om is wel een idee ja...
    Als je zo'n 30 liter er klaar mee kunt maken, heb je ongeveer voor 2 weken...toch?!

Morgen is manlief vrij en gaan we lekker naar Ikea hengelo (en prenatal enz enz) dus afleiding genoeg!
    Moet dan niet vergeten om morgen thuis even te wegen, want ze zei dat je in het begin rustig elke dag op de weegschaal kon staan, omdat je zoveel afviel!

Hebben jullie ook erg geschommeld?! Of was er gewoon elke week wel wat af? (of ook soms een week 1kg ofzo erbij?!)

Liefs

12. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    LOESIE..
    ik denk dat de intake 20 a 25 euro ik betaal 25 hun verdienste is
    en wat zou je denken van de shakes.....
    hun kopen in voor een lagere prijs dan jij het koopt van je consulente.
    dus hoemeer hun verkopen hoemeer hun verdienen.
    lijkt me

13. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    #573 sabrina79, 24 feb 2011
    Laatst bewerkt: 24 feb 2011
    Loeie, ik ben elke week wel afgevallen. De ene week ging harder dan de andere. Heeft ook erg te maken met je hormoonhuishouding hoor. Als ik mijn man bekijk is hij veel regelmatiger afgevallen.

@ Mirell..ik weet niet of de consulenten ook wat verdienen aan de shakes. En ik ben dan ook weer niet zo'n held die dat durft te vragen, haha.

@ Jongmoedertje..1e afbouwweek is het 21 x 2.30
    2e afbouwweek 14 x 2.30 en de 3e afbouwweek 7x 2.30 er even vanuit gaande dat je alleen de shakes/soepen neemt.

14. liebrando

Oke en de opbouw na de afbouwweek betaal je daar ook voor? of doe je dit zelf weer?

15. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Tijdens de opbouwweken eet je weer normaal, dus die kosten heb je toch al, omdat je ook voor je kindertjes en man boodschappen doet.

16. Rose1982

maar is de begeleiding dan ook gratis zodra je in de opbouwfase zit? omdat je dan geen shakes enzo meer hebt na die 3 weken afbouwen

17. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Begeleiding in de op-en afbouwfase is gratis.

Ik ga week 4 en 6 niet, zodat ik na een maand en na 2 maanden nog een keer gratis kan komen.

18. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Ja volgens mij wel gewoon hoor. De begeleiding is gratis, dus ik neem eigenlijk aan dat dit gewoon tot het einde is. Mijn consulent krijgt er in ieder geval geen geld voor van me, hahaha...

19. Rose1982

Zitten jullie ook ergens op een andere cambridge site waar je ervaringen enzo kan delen?

20. liebrando

oke dus ik moet gewoon betalen voor de afval weken en de 3 afbouw weken....nou dat word flink sparen!

Deel Deze Pagina