Afvallen met Cambridge!

Discussion in 'Algemene clubs' started by Marjolijn, Nov 26, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

Aug 26, 2009
    4,091
    93
    48
    succes Marjolijn!! Gaat je vast lukken :D

De eerste dagen heb je wel trek ja, I know... maar dat gaat over! Duurt ongeveer een dag of 3 voor je lichaam in ketose is en dan gaat het hongergevoel (nou ja hongergevoel... meer trek) weg!

2. Rylie

Rylie VIP lid

Jun 14, 2010
    5,757
    490
    83
    Female
    Patissier
    Noord Brabant
    Tegen het honger gevoel de eerste dagen. Veel water drinken.
    Dat was de tip die ik had gekregen.
    En voor mij hielp het goed.
    Je moet wel heel veel plassen maar ja. Dat wordt ook minder. Wat vind je van de smaken en welke heb je gekozen?

3. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Drink wel veel idd. Hoop dat het een beetje helpt ;) Afleiding helpt wel goed in ieder geval, merk ik.
    Heb alleen de chocolade shake nog maar geproefd. Heb alle smaken meegekregen.
    Neem straks de banaan en vanavond de aardbei. Ben benieuwd.

4. Rylie

Rylie VIP lid

Jun 14, 2010
    5,757
    490
    83
    Female
    Patissier
    Noord Brabant
    Dat zijn net de 3 die ik het lekkerst vind :D

Ik vond de rest niet zo. Maar sommige heb ik niet eens geproefd. Dus ja...
    het is wel voor iedereen anders. Ik heb nu eigenlijk altijd aardbei en chocolade.

5. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het zijn best veel smaken vind ik.
    Ga eens kijken of ik een blender kan vinden voor een zacht prijsje. Wil dan wel eens proberen een pudding-achtig/ijs-achtig iets te maken.
    Denk dat die shake's wel snel gaan vervelen...

PS. Manlief zit vlak voor me heerlijk te smikkelen van zijn avondeten haha. Het valt mee, maar kan me voorstellen dat als je een paar dagen niets hebt gegeten... dat dat wel lastig is! Het ruikt zo lekker!

6. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @ Marjolijn...nu dus ook een echte Cambridger...succes de komende dagen. Als ik alleen al aan eten denk, loopt het water me in de mond, haha..

Oh en het probleem van vanmiddag is verholpen..;)

7. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig :) Lucht vast op ;)

8. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hebben jullie ook foto's gemaakt voor je begon?

En heb je al een kledingmaat kleiner aan kunnen trekken?

9. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Nou zeker weten...:D

Ik heb nog geen kleinere broek aan, maar deze begint wel lelijk te zitten zeg maar. Moet eens even kijken of ik nog een kleinere heb.

Heb wel broeken in maat 38/40/42, maar daar pas ik nog laaaaaaaang niet in, hahha

10. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wel handig dat je ze nog hebt Sabrina ;)

11. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Ik had ze eerst heeeeeel lang in mijn kast liggen, maar kon het niet over mijn hart verkrijgen om ze weg te gooien. Dus opgeruimd in de hoop ze ooit weer aan te kunnen..Wie weet kan dat ook wel over een paar maandjes..

12. Rylie

Rylie VIP lid

Jun 14, 2010
    5,757
    490
    83
    Female
    Patissier
    Noord Brabant
    Ik had gelukkig ook nog wat broeken liggen.
    Heb nu 2 maten kleiner aan. Kan niet wachten tot die losser gaan zitten!

Ben nu herrie in de keuken aan het kijken en heb nu zo'n zin in een pannekoek hahahahaha
    Nou ja heb nu echt een dip. Bij al het eten denk ik LEKKER.... Wil ik ook!!!!
    Heb ook steeds vaker zo iets van ik kap gewoon iets.
    Heb namelijk niet zo heel veel steun.. Familie woont te ver weg en vriend is juist een heel erge lekkerbek. En hij blijt maar dun...

13. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moeilijk Lizzie! Wat jammer ook dat je niet veel steun hebt... lekker hier je hart luchten hoor als je een dipje hebt!
    2 kledingmaten kleiner die je al aan hebt, ik heb daar echt bewondering voor meid! Houd dat maar in je achterhoofd, daar doe je het voor!

Ik heb me toch een beetje vergist in het 'dat doe ik wel even' idee bij dit dieet... damn, het is nog maar de eerste dag, maar het valt me vies tegen :(
    Hoop dat ik gauw in ketose raak en ik hoop van harte dat het dan beter gaat!

14. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

Aug 26, 2009
    4,091
    93
    48
    Marjolijn na een paar dagen gaat het zeker beter!
    ik heb zelfs net om 21.30 pas mijn "avondmaal" op... en had niet eens honger, vanmiddag had ik om 14.30 voor het laatst iets "gegeten"!
    Je kan het zeker meid!

wow 2 maten, supergoed Lizzie!

15. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is wel even fijn te horen Sterreke :)

Heb net m'n laatste shake genomen met 2 glazen water, maar jeetje... ik kokhalsde er bijna van. Heb het gevoel alsof ik tot aan m'n keel vol met water zit.

Denk dat m'n hersenen er ook aan moeten wennen dat je ook vol kan zitten van vloeibaar eten. Dat dus niet kauwen perse nodig is om een vol gevoel te krijgen.

16. Rylie

Rylie VIP lid

Jun 14, 2010
    5,757
    490
    83
    Female
    Patissier
    Noord Brabant
    Daarom heb je alleen shakes in het begin... Van kauwen krijg je honger. Nou ja dat denken je hersenen. LOL

Nog ff een tipje als je lichaam in ketose komt krijg je een rare smaak in je mond. Zorg f dat je een mondspray hebt. Je kan namelijk een beetje uit je mond aan ruiken. hahahaha

17. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lizzie: Laat dat 'beetje' maar weg haha. I know ;) Zal op zoek gaan naar een spray zonder alcohol.

Vandaag dag 2. Ben benieuwd hoe het gaat.

18. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Lizzie..kan me voorstellen dat het super zwaar voor je is, als je geen steun krijgt. Maar hey, je bent al 2 maten kleiner gegaan en wel op eigen kracht. Daar kun je echt heel trots op zijn.

@ Marjolijn..die eerste dagen vond ik echt een hel, wij begonnen op donderdag, dus ook in het weekend, ik dacht af en toe dat ik gek werd, hahah..Afgelopen weekend was het tweede weekend, ik vind dat nog steeds moeilijk hoor, maar meer ook omdat we in het weekend vaak altijd iets extra lekkers namen, haha..

Meiden we zijn goed op weg....!!!!!!!!!!!!

19. liebrando

liebrando Niet meer actief

meiden volgen jullie dit dieet allemaal via een consult? en wat zijn de kosten daarvan? of doen jullie het gewoon thuis met shakes? Dus 2 maaltijden vervangen door shakes en een normale maaltijd eten? ik moet echt 20 kilo kwijt maar het lukt me maar niet, er komen alleen maar meer aan word er gek van!!

20. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Hoi jongmoedertje,

Cambridge spullen kun je alleen via een consult krijgen. De begeleiding erbij is gratis, Je betaalt alleen de spullen. Die kosten zijn rond de 50 euro per maand. Dat vervang je alle maaltijden van de dag.
    Je zou kunnen opzoeken op internet of er een consult bij jou in de buurt zit. Een intake gesprek kost 17.50.

Share This Page