Afvallen met Cambridge!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Marjolijn, 26 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

jeetje daar kun je niet rijk van worden ;)

2. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Loesie: misschine drinken met een rietje. ( ik doe dat altijd) hahaha. Zo kan ik ze ook niet opdrinken. Werkte voor mij wel.

Maar 8 cent.... hmm kan het me bijna niet voorstellen. Maar goed. Die van mij heeft gewoon een baan overdag en dit doet ze er in de avond uren extra bij. Maar die van mijn collega heeft echt een ruimte die ze huurt bij een welnesscentrum. Dus lijkt me vrij prijzig om dat te huren en er ook nog iets aan over te houden.

3. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Bedankt voor de tip meiden...halveren is misschien een idee!
    Een rietje kan ik ook nog proberen.

Net champignon-kip gehad, was redelijk te doen.
    Heb er wel meteen een kop zoethoutthee achteraan geklokt, haha!

Ik hou stug vol...hoop toch dat ik morgen iets afgevallen ben, ook al heb ik een broodje kipfilet gehad...

Liefs

4. Tese

Tese Niet meer actief

Mensen die consulent zijn doen dit om anderen te helpen. Niet om eb rijk van te worden. En degene die er een ruimte voor gehuurd hebben moeten er haast wat anders bij doen in die ruimte. Ik heb deze info via Cambridge zelf. Ik heb wel eens gevraagd hoe je consulent word en wat je verdient.

5. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Goedemorgen meiden,

Nou, de 1e 0.9kg zijn eraf!!!!!!
    En dat met smokkelen (ook al was dat niet de bedoeling)...

De champignon-kip was gister aardig goed te doen...vanavond maar eens de tomaat proberen.

Ben nu aan een halve vanilleshake met kaneel. Best lekker...
    Heb nu de shake met de mixer (gewoon een staafmixer) gemixed...daar wordt het toch wat dikker en schuimiger van...dat is al beter...+ vanille smaakt lekker en met kaneel nog lekkerder...maarrrrrrr...ik denk als ik 250ml in 1x had gemoeten, het dan iets minder zou worden, maar nu zo is het goed te doen. Heb het ook in een glas gedaan ipv in die shaker...

Zo...op...en nu rond 10.00 nog een keer...moet lukken!

Heb wel weer een goed weekend uit gekozen, want vanmiddag hebben we een verjaardag van oom en tante van manlief in een zaaltje. Dus...taart/hapjes en een slaatje aan het eind...vanavond komen zus en zwager eten en later gaan we kolonisten spelen...(manlief heeft allemaal lekkere dingen gehaald) en morgen komen mijn andere zus en zwager met mijn 3 nichtjes...en tja..dan moet er ook wat lekkers op tafel en als avondeten krijgen ze patat! haha...

Kan me er ook wel makkelijk overheen zetten (denk ik...) ik weet waar ik het voor doe!
    Moet nog een foto maken trouwens...denk er over om dan alleen een zwarte legging + hempje aan te trekken...dan kun je het wel goed zien he?! Hoeveel eraf gaat.

Zit weer lekker in mezelf te kletsen, haha!

Fijne dag meiden!
    Liefs

6. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @ Loesie, fijn dat het nu met een halve shake beter lijkt te gaan. Ik hoop zo voor je dat dit gaat werken. En inderdaad, je stelt jezelf wel op de proef dit weekend zeg. Maar het gaat je helemaal lukken hoor. Ik hield gewoon altijd in mijn achterhoofd, dat ik ooooiiiiiiiiiiiittttttttttt ook gewoon weer wat lekkers mocht nemen, alleen die dag nog niet.

0.9 is een mooi resultaat, dat gaat deze week alleen nog maar meer worden.

Wij gaan straks even naar Haarlem om eens flink te shoppen. Mijn man past werkelijk waar helemaal niets meer. Al zijn truien lijken wel tunieken, haha. Ik zelf heb alleen boven kleding nodig. Broeken heb ik hier nog liggen van maat 40 t/m maat 48 dus keuze genoeg. Onze kleine man is aan het logeren, die halen we vanmiddag weer op. Vind het wel altijd stil hoor als hij er niet is.

Fijne (shake)dag allemaal.

7. Rose1982

hee loessie lekker hoor al 0.9 eraf :)
    Pfff jeetje wat een weekend, nou meis volhouden he!
    Wel lekker een druk weekend zo ben je bezig, alleen jammer zoveel lekkers om je heen. Maar het gaat he lukken!!

Sabrina veel plezier met shoppen, hopen op wat beter weer.
    En dat gaat wat geld kosten allemaal nieuwe kleren ;)

8. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Meiden, vind het zo heerlijk, al die steun, complimenten en tips enz!!!
    Ik denk dat dit een waardevol topic voor me gaat worden!

Sab, lekker winkelen!!!!!!!!!!! Wow...dat is nu echt leuk he?! Ik reageer mijn koopziekte nu af op Siem, want ik vind het voor mezelf een kriem (hoe schrijf je dat eigenlijk) om wat leuks te vinden....
    Idd stil als je ventje er niet is, maar het winkelen gaat zo wel een stuk makkelijker.
    Hoeveel is je man afgevallen?!?
    Hier weegt manlief 98kg met een lengte van 1.92...dus hij is redelijk op gewicht. Maar hij zegt zelf ook wel dat er een keer 10kg af mag, maar hij vindt het nu nog veel te lekker...

Rose, hoelang moest jij ook alweer wachten voordat je mag beginnen?!

Het net zwarte koffie gedronken...daar moet ik wel eventjes aan wennen, maar kreeg zo'n hoofdpijn, volgens mij omdat ik normaal best veel koffie drink! Het helpt wel iets...of het is de paracetamol...haha!

Ik ga Siem wakker maken...die slaapkop slaapt 's morgens zo goed, dat als we hem niet wakker maken, hij echt veel te weinig krijgt. (want hij laat om 23.00 ook al 100cc staan...)

Fijne dag, probeer vanavond nog even te komen en anders morgenvroeg!

Sabrina, veel plezier met shoppen, wel even je aankopen melden hier he?!?!

Liefs

9. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL

Goed teken dat de halve shake's wel lukken :) In een gewone beker zou ook wel eens het verschil kunnen maken nu ik je daar over hoor. Succes met shaken!
    En succes het weekend, je springt wel meteen in het diepe haha. Dus als je dit doorstaat, gaat het je echt wel lukken :cool:
    Die foto niet vergeten idd! Straks zie je het zelf niet meer dat je zoveel bent afgevallen, dus die foto moet je echt wel hebben als bewijs hahaha.

10. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sabrina: Veel shopplezier vandaag! Ik moet binnenkort ook maar weer eens ;)
    Lekker trots zijn op jezelf en je man bij het passen en kopen :)

11. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien ook wel leuk te weten voor jullie, het opbouwen gaat hier super!
    Tijdens het dieet verheugde ik me op bepaalde lekkere (ongezonde) dingen zoals een lekkere pizza, maar nu ik weer gewoon eet heb ik daar helemaal geen behoefte aan! :)

Ik ben er achter gekomen dat het voor mij heel belangrijk is dat ik precies uitgelegd krijg hoeveel en wat ik moet eten. Nu ik dat weet, houd ik me daar heel goed aan en is er niets aan het handje ;)
    Ik was trouwens geen snoeper hoor voor het dieet. Ik nam te makkelijke en daardoor vaak ongezonde maaltijden en waarsch at ik te weinig voedingsstoffen die je nodig hebt. Verbaas me er echt over wat ik nu allemaal 'moet' eten iedere dag. En het verbaast me nog meer dat je daar niet van aankomt :p

12. Rose1982

Loessie ik mag donderdag beginnen heb woensdag middag de intake :)

Marjolijn wat lekker dat het zo goed gaat :) Heerlijk dat je niks aankomt.

13. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hey meiden,

Hier een ontzettend verdrietig en teleurgestelde Loesie...
    Het is namelijk niet gelukt om vol te houden.

Gister na de 2e vanilleshake heb ik ontzettend overgegeven...Alles kwam eruit (wat er dan nog in zat)...
    Ik wilde nog niet opgeven, maar ik kon het nog niet redden om wat anders te proberen, omdat ik dus zo misselijk was.

Ik zat er zo tegen aan te hikken en stelde het steeds langer uit. Om 13.30 had ik dus alleen nog maar een halve shake gehad (van die ochtend, als die er dan nog in zat) en manlief dwong me echt om wat anders te nemen, maar ik wist dat als ik dat zou doen het er net zo hard weer uit kwam.

Dus...wachten en wachten...(wat dus ook niet goed is) en op een gegeven moment wilde ik opstaan en toen ben ik dus eventjes out geweest, omdat ik dus nog niks gegeten had.

Toch weer een shake geprobeerd (chocola) en weer overgegeven...en toen moest ik van manlief stoppen...Dit was niet goed voor me...
    En ik wist (weet) dat hij gelijk heeft, maar vind het zo jammer.
    Dit had misschien wel zo geholpen en nu lukt het gewoon niet, omdat mijn lichaam niet mee wil werken...

Heb gister met dieetist gebeld (was er gelukkig op zaterdag) en kan daar nu 9 maart naartoe...krijg dus wel weer hulp, maar dan op een andere manier...Hopen dat het daarmee goed gaat komen...

Ik blijf jullie volgen, hoop dat het bij de starters die straks gaan beginnen veel beter gaat en dat het jullie lukt!
    Wat voel ik me een slappeling...

En de meiden die al zoveel zijn afgevallen...ik heb respect voor jullie!

Liefs

14. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    tja jeetje jammer zeg!
    voor hoeveel tijd heb je nu alles in huis?
    zonde hoor!
    ja ik weet wel wat eiwitshakes zijn dus verwacht weinig problemen eerlijk gezegt.
    ja tuurlijk zal het wel moeilijk zijn daar twijfel ik niet aan.
    gisteravond heerlijk uit eten geweest met mijn mannnetje
    vanavond eten bij mijn vader
    en deze week begin ik meteen maandag koolhydraatvrij te eten.
    ik weet na 4 a 5 dagen is je suikerbehoefte dan bijna weg en hopelijk dan iets minder overgang naar de shakes toe.

15. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Loesie, wat ontzettend balen zeg dat je lichaam die shakes gewoon weigert. Misschien dat je niet tegen de eiwitten kunt. Ik hoop dat het met behulp van de dieetiste je gaat lukken. Wat zeg ik, natuurlijk gaat het je lukken. En gewoon hier blijven kletsen hoor.

@ Mirell, lekker uit eten geweest, doe je goed. Super van je dat je morgen al gaat minderen met de koolhydraten. Succes alvast voor morgen en eet smakelijk bij je vader vanavond.

16. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    thanksss

17. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aaah Loesie, wat vind ik dit ontzettend sneu voor je!
    Je was zo ontzettend enthousiast en dat het dan niet lukt moet heel verdrietig zijn voor je.
    Maar voel je niet schuldig meid, je doorzettingsvermogen ligt het niet aan!!
    Ik hoop dat je met een dieetiste ook bereikt wat je graag wilt. Dat gaat je vast en zeker lukken.

18. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    heey meiden ff lachen......
    ging net opzoekken waar mijn consulent woont....
    hij woont dus in het zelfde hofje waar ik in woon.
    ik 1204 hij 1283 en das dus nog geen 2 minuten lopen
    whahahah en ik kijken op die foto wie het is......
    maar herken m niet omdat ie nu slank is

19. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Mirell, haha..dat is zeker grappig en wat heerlijk om hem zo dichtbij je te hebben, kan hij je extra goed in de gaten houden, hahaha

20. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mirell: Whaha, lol!

Deel Deze Pagina