nou uhhhhhh vind het ook wel beetje raar idee sta wel eens met m te praten als hij zijn hond uitlaat mijn dochter is gek op zijn hondje
oww mijn god nog niet eens over nagedacht nee dat mag ik niet hopen inderdaad eerst keer wegen doe ik lekker een zware broek en trui aan gnagnagna dan valt het 2e keer altijd mee valsspelen he!
hoi hoi dames, mag ik me bij jullie voegen? sinds begin januari volg ik het cb dieet. ik gebruik de 800 versie, maar ik neem 2 vervangers en eet ;savond gewoon met het gezin mee, dus kom wel boven de 800 kc uit. in overleg met mijn consulente is dit prima. toen ik begon woog ik 74 kilo bij 167, valt mee maar toch een te hoog bmi. nu zit ik rond de 67/68 kilo, dus we gaan de goede kant op. doel is 65 kilo. MAAR, ik zit in een megadip al 3 weken en ik kom er bijna niet uit. ik krijg de knop niet meer om om te stoppen met zondigen. het begon met een klein snoepje iedere dag, dat ging nog wel bleev afvallen, maar nu wil ik iedere dag meer en meer!! hoezo suikerverslaving?! heb zojuist een brief op de koelkast geplakt dat ik me aan het dieet moet houden omdat ik me anders weer rot ga voelen en daardoor weer wil eten. kortom ik hoop dat ik me erbij mag voegen, al kan ik mijn ei maar kwijt, dan ben ik al weer heel blij!!! heb niet alle pagina's doorgelopen, sorry, maar hoeveel meiden zijn er lid van het cluppie en hoe gaat het met jullie? ben benieuwd, groetjes joyce
@Joyce: Tuurlijk, voel je welkom Ik ben al klaar met het dieet en eet weer normaal. Gaat hardstikke goed moet ik zeggen
@ Joyce, welkom bij het clubbie. Wat vervelend dat je de knop niet meer kunt vinden. Wel goed dat je een briefje op de koelkast geplakt hebt. Morgen weer de knop om en nog even knallen. Je bent er bijna, zet hem op. Ik zit in mijn tweede afbouwweek en het gaat goed. Kan niet wachten tot ik weer een normaal eetpatroon heb.
sabrina en marjolijn wat eet je in je afbouwweek en krijg je ook weer bepaald voedingspatroon van wat en hoeveel je mag eten? kan niet echt daar iets over terugvinden en hebben jullie 500 of 800 gedaan en voor degene die 800 hebben gedaan wat eet je dan savonds?
Ik heb de 500 versie gedaan. Na het dieet krijg je precies te horen hoeveel en wat je mag eten. Dat is echt heel fijn! Ook wordt het langzaam opgebouwd, omdat je lichaam er eerst weer aan moet wennen natuurlijk. De eerste week van de afbouw eet je nog nauwelijks koolhydraten en de weken daarna worden de koolhydraten steeds verder opgebouwd.
Mirell, Ik ook de 500 versie. Zit nu in de tweede afbouwweek en mag 1 boterham + een kleine aardappel bij mijn groente en vlees. In de 1e week mag je de groente die in het boekje staan. Die krijg je van je consulent als het zover is. In de tweede week mag je weer alle groenten en meer soorten vlees/vis/gevogelte. Poeh hey, ik mag zo weer werken, maar mijn zoontje heeft ons de hele nacht wakker gehouden. Hij is ziek en hoest de longen uit zijn lijf. Weet meteen weer hoe die gebroken nachten aanvoelen, pfff..Hopen dat hij snel opknapt, vind het zo zielig voor hem.
Welkom joyce, wat goed van dat briefje op de koelkast. Volhouden he! Pff hier liggen we alletwee al 2 dagen op bed. Komt er boven en onderuit De kleine meid is bij opa en oma slapen. Hoop wel snel over is. Wil donderdag wel beginnen.
Het is echt de tijd van de ziektekiemen hoor. Vind het tijd worden voor betere temperaturen en vooral veel zon. Mirza heeft gevoelige longetjes en heeft nu een puffer gekregen. 3 keer daags 1 pufje ventoline. Over twee weken weer terug voor controle. Hij klinkt wel wat beter dan gisteren gelukkig. Verder gaat het met de afbouw goed. @ Rose..beterschap..buikgriep is zo vervelend, bleh..
@loesie ik ben d.m.v weight watchers vanaf november 13 kg kwijt! geen dieet niks...eten wat je lekker vind...geen honger...gewoon je leefpatroon veranderen, en gezondere keuzes maken...kijk eens op www.weightwatchers.nl verder alles goed met je kleintje??
Ik heb contact opgenomen met Cambridge over het consulentschap. Komt er op neer dat je eerst 'goedgekeurd' moet worden, voor je info krijgt over verdiensten e.d. Aan de ene kant begrijp ik dat wel, dan weten ze zeker dat je echt gemotiveerd bent. Aan de andere kant kun je nog zo gemotiveerd zijn, maar als de verdiensten erg slecht zijn haken veel mensen alsnog af lijkt me. Ze hebben het trouwens ook over ondernemingsplan, investering e.d. Lijkt me toch niet dat consulenten er zoveel werk van maken (komt echt neer op zelfstandig ondernemersschap) voor 8 cent per shake Zal het mijn eigen consulent wel eens vragen morgen.