dag 4 zit erop gaat hier ook lekker wel nu mijn badje in voel me beetje zwabberig pffff voor het eerst beetje licht in mijn hoofd
en succes morgen ik heb mijn weegmoment donderdag avond al maar anders kon ikpas woensdag de week erna nou dan maar al na 6 dagen wegen maakt ook niet uit vond het wel heeeeeel fijn dat ik thuis bij het wegen 2 ons zwaarder woog dan bij hem thuis dus geen groot tegenslag op weegschaal vond ik ook altijd fijn bij de verloskundige die weegschaal was hetzelfde als thuis ik heb er ook 1 die vet en vocht meet heeel veel vet op het moment:x
Vandaag misch wat minder water gedronken? Dat is vaak de reden voor licht in je hoofd zijn. Lekker zo doorgaan meid
nee heb juist veel gedronken 2 waterkannen leeg a1,5 liter en meer dan 8 grote bekers thee en net glas spa op en 3 koffie over de dag denk echt dat dit is omdat het weinig kalorien is
@Mirell: Ja dan heb je wel genoeg gedronken idd Zou kunnen hoor, dat het komt door de weinige calorieen. Heb er zelf nooit last van gehad.
Marjolijn nog geen hongergevoel gehad, wel op dag 4 wat duizelig en voelde me wat vreemd. Mirell ik had er ook een dag last van meis, fijn dat het daar ook zo goed gaat.
@Rose: Ik denk dat dat komt omdat er meiden al klaar zijn en meiden die al een hele tijd bezig zijn en de 'steun' niet zo hard meer nodig hebben
@ Rose en Mirell, ik ben er ook nog hoor, maar ben ook ziek dus niet zo heel fanatiek met reageren. Wat gaan jullie super zeg. Mirell, anders misschien wat zouthout thee drinken, dat helpt ook wat tegen het lichte gevoel in je hoofd. Rose jij vandaag toch weegmoment?? Ik ga voor een top resultaat. Meiden jullie doen het super hoor!!!!!!!!!!!!!!! Hier dus afbouwweek 3 en een bijholte ontsteking, pff..Heb wel wat meer (verantwoord)gegeten hoor. Al die medicijnen die ik slik moeten wel een ondergrondje hebben. Ben niets aangekomen en zelfs nog wat afgevallen, dus helemaal goed. Nu alleen nog snel opknappen..
Marjolijn ik denk het ook Gelukkig hebben we veel steun aan jullie verhalen. Sabrina beterschap, snel beter worden.
hoi meiden thanks voor de steun.... hier was het ook de 4e dag dat ik beetje zwaaierig was vandaag ging dat goed behalve dat ik me soms beetje opvliegerig voel en iets sneller uit mijn slof schiet juist op het moment dat mijn dochter heeft besloten dat haar peuterpubertijd moet beginnen grrrrrr gillen neeeeeeeeee enz ik zal echt tot 50 moeten tellen ipv 10
zo de eerste 5,5 kilo zijn eraf Gisteren bij consulent geweest. Net een poridge op jammie dat smaakt goed met een beetje kaneel. Volgende week wat meer van mee nemen. Mirell hoe gaat het met jou?
Ja ik schrok er ook wel van hoor, maar ze zag ook dat het veel vocht was wat ik was verloren. En dat het volgende week stukken minder was. ik zo ja snap ik wel anders ben ik in 2 maanden klaar haha.
ik heb vandaag gewogen en ben dus na 5 dagen bijna 3 kilo kwijt ben blij met het resultaat jee rose dat is inderdaad veel kwijt joh en eraf is eraf dat geeft de burger moet hoeveel wil je in totaal kwijt? ik moest vanavond wegen net na een shake en liter water op te hebben en hij is mijn overbuurman schuin tegenover dus wel lekker makkelijk.
mirell netje hoor 3 kilo in 5 dagen gaat lekker zo. Ik heb gezegt ongeveer 20kilo. Maar kijk gewoon zelf wanneer ik het goed vind. Lekker repen, consulent zei dat dat pas in 3de week mocht. Ik moet nog een weekje wachten.
ja die repen mogen pas later omdat met kauwen je honger op kan wekken maar ik ben vaak nog duizelig dus mocht er al mee beginnen en ik hoef maar kilo of 7 nog eraf dus maakt niet zoveel uit. zodra ik zie dat mijn gewicht langzamer gaat of stopt dan neem ik ze niet meer heb jij al soep op? ik neem vandaag een soepje ben benieuwd
Mirell ja heb de soepen allemaal al op, vind ze persoonlijk niet lekker. champignon kip gaat nog wel. Heb woensdag boullion van cb gekocht wel lekker afentoe een kopje.
ik doe 1 zakje opkikker door 3en en drink dat als ik heel flauw ben dat is 2 kcal per kopje en ik lees op forum camebridge dat veel dat ook mogen van consulent mijn consulent raadde het niet aan om dat hij dat niet mag hij moet natuurlijk achter zijn produkten staan. maar ik vind het prima zo! sinds vanmiddag voel ik me weer stuk beter gisteravond zooo onwijs beroerd geweest. vroeg naar bed en vandaag behoorlijk zwabberig maar vanmiddag samen met dochter te slapen gegaan van 12 tot half 4 en toen weer wat opgeknapt nou succes het weekend we kunnen het!!!