Goed hoor Mirell! Je ziet het ook al iets. Ik ben aan het afbouwen met de medicatie ( wat super gaat ) en aan het afkicken van de suiker. 1 zoetje in mijn kruidenthee, mager beleg op mijn brood en niet meer snoepen. Ja, een aardbeitje. Hopelijk maakt het dat iets makkelijker.
Ik ben 1.60 ongeveer! Een kleintje dus. En ik ben (bijna) 21, dus ik ben echt nog wel te zwaar. Volgens mij hoor je zelfs met een lengte van 1.60 nog lichter te zijn dan 63 kilo, maar ik weet van mezelf dat dat niet bij me staat. Ik wil graag nog wel wat rondingen behouden. Maar er moet dus nog wel wat van af. Maar met een lengte van 1,76 is het gewicht wat je noemde prima inderdaad. Ik vind persoonlijk te dun ook niet mooi.
Ik wil ook richting de 70 kilo, maar ben dan wel 182 cm. Lang dus. Als er 15 kilo vanaf gaat, ben ik echt super blij. En heb het al met mijn man er over gehad, als mijn mooie C cup verdwijnt, dan moeten we maar even naar Schumacher gaan...
nou ik draag nu das alweer een maat kleiner bh gelukkig!! ik had een E cup en zit nu weer in een D pas eindelijk mijn saph ondergoed weer
Ja dan is het niet verkeerd als ze wat kleiner worden. Maar mijn boobs zijn nu echt perfect. Dus als ze theezakjes worden, dan wil ik weer terug naar een C/D. Moet zeggen dat ik er wel zin in heb! Ben erg gemotiveerd nu. Zal zo eerst maar aan een volkoren broodje brie met sla. Mijn beweging ook alweer gehad voor vandaag, even naar de stad toe wandelen om te shoppen.
Dinsdag! Tenminste, dan heb ik de afspraak en wil ik meteen spullen kopen. Dan zal het wel woensdag worden.
Ik ben vanaf dat ik gestopt ben nog weer 5 kg afgevallen Ook een leuke verrassing dat het nog gewoon doorgaat na die tijd!
marjolijn ik zie dat jij ook nog steeds lekker aan het afvallen bent Lekker hoor! Ben je nog aan het afbouwen? of opbouwen?
echt lekker joh marjolijn En wat eet je zo op een dag? Let je veel op de koolhydraten? Ook geen snaaizin in lekkere dingen. haha wat een vragen allemaal. Echt super joh!
Ik eet volgens het advies van de consulent ca. 1700 kcal per dag. Vind het wonderbaarlijk dat ik nog afval terwijl ik zoveel 'moet' eten haha. Wat ik mag eten op een dag is: - 5 a 6 (ik eet er meestal maar 4) volkoren boterhammen met halvarine en mager beleg - sneetje mueslibrood - plak ontbijtkoek - 2 speculaasjes - 2 stuks fruit (bij mandarijn en kiwi telt 2 stuks daarvan als 1 stuk) - 2 a 3 glazen magere melk (of halfvolle) - bord vol avondeten Moet echt bijhouden dat ik alles binnenkrijg zoveel is het vind ik! Lekkere dingen neem ik niet vaak. Maar vanmid was ik bijvoorbeeld bij iemand die speciaal gebak had gehaald... toen heb ik wel een stukje genomen. Eet ik gewoon 2 boterhammen minder. Heel apart, maar waar ik hevig naar verlangde tijdens het dieet... heb ik nu helemaal niet meer. Eet hoofdzakelijk echt heel gezond op een uitzonderingetje na natuurlijk, maar dat moet kunnen. Ben veel te blij met m'n nieuwe figuurtje Dat wil ik echt niet weer kwijt, dus denk wel goed na bij alles wat ik neem! Ben er ook van overtuigd dat ik nog een keertje ga cambridgen haha. Tenzij het afvallen zo nog even doorgaat... Wil nog 8 tot 10 kilo eraf hebben na eerst langere tijd stabiel in gewicht te zijn gebleven.
meiden ben zo licht in mijn hoofd en duizelig zit hier gewoon huilend te tikken dit kan toch niet goed zijn word er ook angstig door zit hier wel met een meisje van 2 het is gisteravond begonnen en word er niet echt blij van.
@Mirell: Genoeg water gedronken meid? Als je te weinig water drinkt, kun je duizelig worden of hoofdpijn krijgen. Wel erg vervelend voor je en kan me voorstellen dat je er angstig van wordt! Goed naar je lichaam luisteren, voorzichtig!
meiden ik drink meer water dan nodig is daar kan het niet door komen. maar vervelend is het wel. het belemerd mijn doen durf niet eens met mijn dochter op de fiets of naar supermarkt toe zoals ik me nu voel. ben in overleg met consulent en ga vandaag mijn eetweek beginnen aangezien ik nu nog maar 6 kilo van streef afzit. kijken of ik me er beter bij voel en anders overstappen op de 800 maar ben echt blij dat ik vrij ben anders had ik niet kunnen werken vandaag zo voelde ik me en dat maakt me paniekerig. heb wel vanmorgen beker boiilon op maar weet niet of het daarmee te maken heeft heb weleens een koolhydraatvrij dieet gedaan southbeach en daar voelde ik me echt heel goed bij. nou ik probeer eerst dit eens een weekje mag dinsdag al terug bij consulent. nou iedereen succes