Afvallen met Cambridge!

Discussion in 'Algemene clubs' started by Marjolijn, Nov 26, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

Aug 26, 2009
    4,091
    93
    48
    @ Sabrina bij mij is het 50 euro per week.... denk dat je een foutje hebt getypt!! ;)

2. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

Aug 26, 2009
    4,091
    93
    48
    @ Sabrina ik heb op Mirza gestemd! Ik vind het trouwens een hele gave naam... hoe kom je daaraan???

3. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tweede dag gaat aardig tot nog toe.
    Alleen m'n darmen hebben het druk geloof ik haha, die 'broemen' gewoon ontzettend bij tijden.

Afleiding is heel belangrijk voor me, merk ik. Dan is het wel te doen.
    De avonden worden wel heel moeilijk denk ik...

Hoe gaat het bij jullie vandaag?

4. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

Aug 26, 2009
    4,091
    93
    48
    Fijn Marjolijn dat het beter gaat! Hier gaat het goed, het wordt echt steeds makkelijker vind ik... ik ben zelfs al aan mijn 4e halveliter water bezig dus dat gaat ook goedkomen!
    Vanavond weer wegen... spannend!!!

5. sam

sam Fanatiek lid

Sep 11, 2005
    1,543
    0
    0
    pfff klinkt pittig allemaal hoor.
    Ik ben zelf 2 januari begonnen met op een andere manier eten. Helemaal zelf zonder hulp of wat dan ook. Ben nu 35 kilo afgevallen, maar sta nu echt al lang stil. Daarom dacht ik misschien is dit iets voor de laatste 10 kilo. Maar omdat ik van menig ben dat je het beste je eetpatroon kan aanpassen. Denk ik dat dit niet gaat werken. Ik heb natuurlijk al het eea aangepast. En daarbij vind ik het erg prijzig!

6. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eetpatroon aanpassen is zeker een vereiste.
    Het kan alleen stimuleren om snel af te vallen en het dan anders te gaan doen. Tenminste voor mij wel.
    Knap dat je op eigen houtje 35 kg. bent afgevallen!
    Dan heb je vast heel wat veranderd in je eetpatroon. Kan me anders niet voorstellen dat je 35 kg. in een paar maanden afvalt.

7. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @ Sterreke, hahha..inderdaad ik bedoelde per week. Het tast mijn hersenen aan dit dieet, whahaha.
    Mirza is een naam uit Bosnie, mijn man komt daar vandaan, dus vandaar de naam.
    Bedankt voor het stemmen

@ Sam..jeetje was knap 35 kilo en dat op eigen kracht. Ik ben niet sterk genoeg om het alleen te doen met gezond eten. Dat gaat bij zo langzaam, dat ik mijn motivatie verlies.

@ Marjolijn..fijn dat het wat beter gaat. Vanaf nu wordt elke dag makkelijker let maar op.

8. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
    De gewoontes van alle dag m.b.t. eten komen steeds voorbij haha. Dan denk ik 'wat zullen we vandaag eten' of 'hebben we nog wel brood' en dat soort dingen... wel handig dat ik me daar niet meer druk om hoef te maken ;)

Voel me vrolijk vandaag en het gaat erg goed gelukkig :)

Oh ja, ik was vandaag op zoek naar mondspray... kon nergens een spray vinden zonder alcohol... Waar hebben jullie ze gekocht?

9. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Ik heb mondspray met alcohol en blijf gewoon in ketose hoor. Dat kleine spuitje dat je neemt, vind het wel best. Kost al genoeg, haha

10. liebrando

liebrando Niet meer actief

dat is helaas wel prijzig......dus dat word dus ook niks.......

35 kilo kan wel hoor. Ik ben in 3 maanden 20 kilo afgevallen , en me schoonzusje in een half jaar 30 kilo. als jij je levenspatroon aanpast dan moet het zeker lukken. Ik kan het niet opbrengen op dit moment meer helaas. Het zou wel beter zijn dan een dieet maar ik kan mezelf er maar niet toe zetten helaas....

11. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik betaal voor 7 dagen 47,25 euro.
    Denk dat veel mensen dat aan eten+drinken ook wel uitgeven in de week. Maar daar heb ik eerlijk gezegd nooit zo op gelet.

In een half jaar 30 kilo kwijt vind ik wel erg netjes op eigen kracht. Ik had geen idee dat dat kon.
    Maar ja, ben nu al bezig dus ga lekker door ;)

12. liebrando

wij zijn voor 5 personen zo 75/85 euro kwijt per week aan boodschappen. Dan is 50euro wel veel eigenlijk. Maar goed het is voor een goed doel hoor daar niet van als ik t geld had had ik het zeker gedaan, maar ik heb het niet dus ik zal toch op me eigen krachten weer moeten lijnen maar dat gaat zo moeilijk op dit moment pffffffff....

13. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Jongmoedertje: Dat is jammer, dat het je zwaar valt om te lijnen op het moment. Maar wat je al bereikt hebt, is iets om heel erg trots op te zijn! Misschien heb je binnenkort meer motivatie ;) Succes in ieder geval!

14. Rylie

Rylie VIP lid

Jun 14, 2010
    5,757
    490
    83
    Female
    Patissier
    Noord Brabant
    Ik vind 50 euro per week echt wel mee vallen... Zeker om af te vallen.'

ALs je op een andere methode afvalt willen ze ook dat je zo veel mogeliijk verse proucten en zo eet. Daar betaal je ook meer voor. En je moet gaan sporten. Iets wat bij cambridge niet eens mag.

Ik ben op het moment echt heel ziek. Griep denk ik. Houd echt niks binnen.
    Ben benieuwd hoe het weer is als ik ziet mer ziek ben. Uit ketose kan dat?
    Maar ik zie het wel..

15. liebrando

Ja dat is waar anders had ik nu dik boven de 100 gezeten. Maar goed voor me gezondheid moet er echt nog 20 kilo af dus ik zal er een keer echt voor moeten gaan, moet alleen die motivatie opzoeken want die is nergens te vinden op dit moment misschien ook wel omdat het een rotmaand is om te lijnen deze maand. Weet dat het een flauw excuus is, maar we hebben sinterklaas viering, een week later me jongste zoon jarig, een week later weer me oudste zoon jarig, een week later kerstdagen uiteten enz, dag na kerst me zusje jarig, en dan nog eens oud en nieuw.....en dan zijn we eindelijk JANUARI!!!!!!

16. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Och jee Lizzie, dat lijkt me dubbel zwaar omdat je ook niet mag eten. Kan me voorstellen dat als je je zwak voelt door zware griep, dat je dan voor je gevoel wel iets moet eten.
    Hoop dat je gauw opknapt! Sterkte!

17. Rylie

Rylie VIP lid

Jun 14, 2010
    5,757
    490
    83
    Female
    Patissier
    Noord Brabant
    Hoop ik ook msrjolijn!

Hoe vergaat het jou de eerst dagen? Gaat het nog goed?

18. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja het gaat eigenlijk hardstikke goed. Ik voel me goed en zie er op de een of andere manier ook stralender uit (hoor ik overal, en zie het zelf ook wel). Voel me echt blij!
    's avonds vind ik wel het lastigst, maar zet stug door ;)

19. Rylie

Rylie VIP lid

Jun 14, 2010
    5,757
    490
    83
    Female
    Patissier
    Noord Brabant
    goed zo! Vol houden..

Ik heb het s avonds ook het moeilijks..
    EN dan vooral als ik alleen thuis ben.. Moet dan echt niks lekkers in huis hebben hoor..

20. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net met douchen zag ik dat ik allemaal rode vlekjes heb op de bovenste helft van m'n buik en aan de zijkant van m'n borsten! Daar is het helemaal bont :$
    Ziet er wel heel raar uit.

Herkennen jullie dit?

Share This Page