mirell jeetje wat eng, dat gevoel had ik afgelopen zondag de hele dag. gelukkig in avond weer wat beter. Hopen dat bij jou ook maar 1 dag was.
vandaag uiteraard consulent gesproken en zijn antwoord was dat duizeligheid heerst (nou sorry hoor!!) maar hebben besloten dat ik mijn eetweek al ga doen dus vanavond een grote salade met kip op en voel me meteen opknappen. nu net nog half reepje bij de koffie genomen en voel me weer prima maar vanmorgen was ik echt heel verdrietig erom voelde me gewoon heel raar zwarte vlekken draaierig licht in mijn hoofd en vind dat dus weer een eng idee met mijn meisje om me heen als ik wel onderuit ga zit een kind van net 2 met een mama die op de vloer ligt en dan???
lief van je rose. ja ik voel me echt veeeeel beter nu ik savonds salade en vleesje eet. en de 3 maaltijden over de dag neem neem nu smorgens shake tussen halve reep smiddags soep tussen halve reep savonds 300 gram groente 125 gram kip voel me nu niet zo draaierig en licht heb geen zwarte vlekken meer voor mijn ogen en als ik de trap afloop dat ik gewoon op mijn kont moest ga in overleg dinsdag met consulent of ga over op de 800 of ga afbouwen in de langzame vorm ipv 3 weken afbouw 6 weken en opbouw ook ipv 3 weken 6 weken en dan kijken we wel weer verder heb op camebridge forum gekeken en er zijn wel meer met duizeligheid en deze klachten meerder die overstapte op de 800 maar ik ga echt niet meer alleen de shakes nemen ik vind het niet verantwoord heb hier wel een meisje van 2 rondlopen en voor die 5 kilo die ik nog te veel weeg maar nu even over jou hoe gaat het met jou? ik hoop dat het allemaal goed te doen is voor je. fijne avond mirell
moet er ook bij zeggen dat ik absoluut geen honger heb hoor! dat is hier niet het probleem daar heb ik ook nu met de salade en kip geen last van wat dat betreft is het superdieet
Hee Mirell groot gelijk dat je nu er wat bij eet. En als ik me zo duizelig voelde had ik het ook zeker gedaan, het moet wel leuk blijven en vooral met een kleintje thuis. Kijk jij zit al bijna op je streefgewicht, en kun je misschien langzaam afbouwen en opbouwen wat je net zei. Hier gaat het nog steeds heel goed. Merk wel dat ik steeds meer zin heb in iets te eten al is het maar een soepstengel ofzo. Maar heb verder geen honger. Ik moet er nog 15 kilo afhebben voor een gezond bmi. Hoe is het verder met de andere dames?
Hey hey, Ohh mirell wat irritant dat je je zo duizelig voelde. Hoop dat met de vorm die je nu hebt je een stuk beter voelt. Dat is ook het belangrijkste. Ook voor je kleine meisje. Ik lees dat het afvallen bij iedereen wel wil lukken. Ik ben zo blij dat ik met dit dieet begonnen ben. Ik zou niet weten hoe ik anders al die kilo's kwijt had moeten raken. Ik ga nu pas beginnen met het af en op bouwen. Ik had namelijk nog wat shakes voor een leuk prijsje van een collega over kunnen nemen. Ik ben nu in totaal (schrik niet) 37,8 kilo kwijt. En weeg nu onder de 70. Ben zo Blij. Hahahhaha Ik ben eigenlijk een beetje verslaafd aan het afvallen. moet ik ben ik bang ook mee uitkijken. Al die nieuwe tientallen doen me zo goed. Dat er nu een 6 voor het getal staat is echt ongelofelijk voor mij. Ik hoop rond de 65 uit te komen als ik helemaal CB vrij ben. Dat is wel goed voor mijn lengte van 1.67. Mag nog meer afvallen voor die lengte maar vind te mager ook niet goed. Maar ik moet nu weer verder. Voor iedereen die nog shaken denk aan waarvoor je het doet en luister goed naar jezelf. Ikzelf ben blij dat ik er bijna klaar mee ben Groetjes Melissa.
Lizzie wauw bijna 38 kilo Echt super joh! wat een prestatie! Hoelang heb je erover gedaan? Wel fijn dat je nu kan gaan af en opbouwen. Succes nog eventjes
wel even hoor. ergens rond november. Ik weet niet meer niet eens meer. Ook geen idee hoeveel weken ik dit al doe. Ben het gewoon helemaal kwijt. :d Mischien maar goed ook anders had ik dit niet zo lang volgehouden. hahaha Maar ik ben ook niet altijd even streng geweest. En heb heel even de 800 variant gedaan. Omdat ik weer wou eten. De eetweek was niet voldoende.
Lizzie, dat is niet echt lang ruim 4 maanden en zoveel afvallen Echt knap hoor. Ben benieuwd ga denk in week 5 een eetweek houden weet alleen niet wat het allemaal inhoud en wat ik mag eten maar dat zal ze me wel zeggen dan. Mirell hoe is het met jou meis? Assz bijna dinsdag
hoi Rose een eetweek houd in dat je 3 maaltijden vervangt met 500 shakes en savonds ongeveer 300 gram groene groente met 125 gram vis of kip en 1 eetlepel olie ik eet nu sla tomaat en hete kipfiletblokjes maar daardoor voel ik me wel stuk beter in mijn vel en ben niet meer zo erg duizelig gelukkig..... en het belangrijkste wat ik behaald heb is dat mijn broeken van voor de zwangerschap weer passen gewoon het idee he! wil toch andere modellen whahahahha rose waarom ga je zo laat pas in een eetweek>? moet je zoveel nog afvallen dan? dacht dat het moest om de 3 weken succes meiden....
Mirell lekker hoor dat je die broeken weer aan kan. Ze zei tegen mij dat ik een eetweek tussen 3 en 6 weken moest houden. Omdat ik in week 5 weekend wegga en een bruiloft heb dacht ik doe ik dan eetweek en dat was goed zei ze. Alleen ik d8 dat ik meer mocht haha dus iets van gezond ontbijt in hotel mag ook niet haha. Dan schiet het nog niet op om het dan te doen.
O meiden ik heb ook zo'n zin om weer te beginnen he. Ben mn lijf zo zat! Volgende week vrijdag begin ik weer. Met de lactose vrije shakes.
Ik ben vanmiddag langs geweest, en ik schrok echt van mijn gewicht! Nu ben ik nog gemotiveerder. Vanavond nog spinazie en wat vlees, en morgen volle bak aan de shakes. Heb genoeg voor een week, dus we kunnen er tegen aan. Heb er zin in! Weg met die kilo's!
muppet1604 alvast succes Jij was voor de zwangerschap toch ook bezig met cambridge? Aszz Succes morgen en geniet nog van je avondeten
muppet en aszz succes hoor! hier vanavond bij consulent geweest ben in de vervroegde eetweek toch 1,4 afgevallen weeg nu met kleren aan 75,5 kilo en afgelopen 7 maart was dat nog 81.8 dus in 17 dagen -6,1 kilo niet ontevreden we hebben de keus gemaakt om af te gaan bouwen en hopelijk van ik de laatste 3 kilo daar mee af. en dan zit ik op streefgewicht ik wil niet zomaar stoppen met de shakes maar heb te veel bijwerkingen waar ik me niet prettig bij voel. hij zegt dat het wel bij het dieet hoort en niets ernstigs is dat geloof ik ook wel hoor! alleen vind ik het nu dan mooi zat. en kies ik om af te bouwen en afbouw en opbouw duurt ook 6 weken en hij denkt dat ik in die tijd nog met gemak mijn laatste kilos kan verliezen als ik me maar wel aan het programma hou.
@Sabrina: Hoe gaat jouw af- of opbouw? Weet niet meer precies waar je zit ... Op gewicht gebleven of nog wat afgevallen? Hier nog steeds geen kilo meer aangekomen
Echt super Marjolijn, fijn dat je niks aankomt. Ik zie dat je volgende week naar gyn moet alvast succes!
Marjolein, goed zeg! Nou de eerste shake zit erin. De vanille, en ik vond hem best ranzig. Smaakte naar babyvoeding hahaha. En daarna meteen een halve ltr water. Zit nu aan mijn 2e halve ltr. Vult wel heel erg moet ik zeggen, pfffft.