Super!! ik moet alleen dan nog 10kg minder dan jouw streef gewicht. Begon met 80,8 en streefgewicht is 65 a 60
ik ben namelijk 36 en ben 1,76 en heb nu maat 40 en daar ben ik blij mee als ik nog meer afval dan ga ik hardstikke tekenen. en dat wil ik niet ben nu blij met mijn uiterlijk
Snap ik heel goed hoor tussen de 63 en 65 in zie ik er het beste uit, voel ik mezelf ook veel fijner maar ben al heel blij als ik dadelijk rond de 70 zit.
vindt dat je het super hebt gedaan in 1 maand tijd! Je dochtertje heeft de naam die wij ook hadden verzonnen mocht het een meisje worden maar het is een jongetje geworden hihi
deze foto maakte mijn man vorige week met hakken lijk je nog slanker trouwens hihihihi heel de dag op hakkenallemaal
hahahaha net bij de consulent geweest en 1,9 kilo afgevallen in mijn laatste opbouwweek weeg nu dus 73 kilo 8,8 kilo kwijt whihoeeeeeeeeeeee 7 maart tot 7 april ben echt heel trots
HOI ladies, ik lees dat jullie allemaal als een speer gaan, lang leven de CB!! hier dinsdag laatste weging gehad, na anderhalve week volledig afgebouwd te hebben, dus normaal gegeten, toch nog 1,7 kilo afgevallen. was dus niet echt de bedoeling, maar he toch mooi meegenomen dacht ik zo! hier dus 9 kilo afgevallen met de cb 800 in 3 maanden. woog 74kg, 167 en nu 64 kilo. ben mega blij, het is ook niet supersnel gegaan en daar ben ik eigenlijk ook heel blij mee, des te beter blijft het eraf!! over anderhalve maand nog een keer terug om te kijken of ik op gewicht blijf en dan is het echt klaar !! liefs joyce
whaaaaaa vanavond uit eten naar de pizzeria...... zit nu alvast te kijken in de menukaart.... vooraf een salade met tomaat en olijfjes en 1 stukje brood gegrilde kipfilet met gemengde groentes en champignons een glas rode wijn. en als toetje een lekkere kop koffie! nu tussendemiddag neem ik maar een salade met garnaaltjes en een bak yoghurt ipv brood om de koolhydraten te beperken
Wauw, Mirell, wat goed zeg! En Joyce gaat ook al zo goed! Lekker dat jullie al zo ver zijn. Ik wil naar 62 kg, bij een lengte van 1.64. Ik ben begonnen met 77 kg. En vanmorgen ging ik al hard richting de 73 (en dat in 10 dagen). Lekker motiverend. Gisteren was ik in de stad en ik heb stiekum al rond gekeken naar nieuwe kleren. Ik durf nog geen broeken en jurkjes te kopen, maar kijken mag. Kan ik alvast mezelf verlekkeren op een nieuwe garderobe.
Mirell wat ben jij gemeen zeg, het water loopt me in de mond. Nou ik ben wel even bezig in vergelijking met jullie! Ik wil er totaal 46 kilo af maar dan ben ik wel weer mooi slank. Vandaag heb ik het wat moeilijker. Ik ben chipsverslaafd, echt elke dag ging er een zak doorheen en ik heb nu zoooooo'n zin in chips!!!! Maar ik doe het niet, ik pak wel een heerlijke shake. (bleeh )
Muppet, dan moet je inderdaad nog even, maar het gaat je vast lukken. Hoe je doel voor ogen! Dat van die chips begrijp ik helemaal. Ik kan daar ook echt naar snakken, meer nog dan naar gewoon eten. Waarom willen/moeten jullie afvallen? Ik heb sinds mijn zwangerschap een hoge bloeddruk en ik heb een te hoog cholesterolgehalte. (Hellp gehad in de zwangerschap)Door af te vallen heb ik kans dat dat gaat normaliseren en is de kans groter dat een volgende zwangerschap beter verloopt. Verder wil het zwanger worden niet zo lukken, we zijn net gestart in de mmm, afvallen is dus wel beter voor me. Dat gaat me ook lukken, ik weet waar ik het voor doe.
Corona, ik snap het wel hoor! Was zelf voordat ik van de oudste zwanger raakte altijd 63 kg, maar als ik heel eerlijk ben, is dat voor mij niet meer haalbaar. Ik ben nl. ook nogal een liefhebber vd chips en vind wel dat dat straks met mate nog moet kunnen in het weekend haha! Ik zou best wel weer 63 willen wegen hoor maar ben bang dat ik rampok ga tekenen met m'n 1.76m Wil gewoon dolgraag die 'band' om m'n buik kwijt, die zit me echt in de weg. Ik gok dat ik rond de 70kg uitkom, zat maandag met starten op 74,2 en moet zo weer naar m'n consulente! Mirell echt super meis! Wat zul je trots zijn!! You Go girl! Haha! Malaika, Tuurlijk gaat het je lukken! Keep THE spirit Muppet, Pfff knap hoor, zoveel kilo's!!!! Joyce, echt helemaalgoed! O jee, ben laat! Tot later!!!!
Ik woog 5 jaar geleden 60 kilo en dat wil ik weer. Ben een emotie eter en in die 5 jaar zijn allebei m'n ouders overleden aan kanker, erfte ik een bedrijf die veel stress opleverde en heb ik 2 kinderen gekregen. O ja een jaar geleden kreeg m'n schoonvader ongeneeslijke kanker. Met andere woorden dat er bij mij zoveel aangekomen is is niet raar. Maar nu moet het er af want ik merk het ook aan m'n gezondheid dat als ik zo door ga dat het niet goedgaat.
Pff Muppet, je hebt het de afgelopen jaren nogal voor de kiezen gehad zeg! Wat verschrikkelijk dat je je beide ouders bent verloren! Het is één van m'n ergste nachtmerries, het verlies van mn ouders... Hoe gaat het nu met je? En hoe is het met je schoonvader dan? Dat emotie eten ken ik heel goed. Ben na de geboorte van Yannick door het oog van de naald gekropen. Was 2 wk erna nog maar 2 kg boven startgewicht en heb door alle psychische rompslonmp weer bijna 10kg erbij aan gegeten... Ik had er gister in 4 dagen tijd bijna 2 kg af! Kon nog meer zijn geweest, maar ben ook al sinds maandag ongesteld dus dat werkte een beetje tegen zei ze Maar ik ben tevreden, denk niet dat ik 10kg wil afvallen, voel me nu al veel beter met m'n omvang dus waarschijnlijk nog 1,5 volle week door en dan op/afbouw!