@ Sterreke: Toch ben je goed bezig, je bent al 14kg kwijt, dat is al heel wat hoor! De paasdagen is voor mij extra moeilijk omdat ik een dag later met gewoon eten mag beginnen, tenminste 1 maaltijd van 300kcal erbij. Dus de verleiding om dan met de paasdagen wat te nemen is extra groot maar ik hou het vol, het moet gewoon anders is het zonde.
Ik ga dan 6 weken lang afbouwen, ik ben nu bijna 10kilo kwijt in 4 weken tijd, dit is mijn 5e week shakes. Voor 7 juni wil ik klaar zijn, dan ga ik op vakantie en ook in je af en opbouw weken val je nog wat af.
Oeps!!! Gisteren is het er dan van gekomen. Ik heb flink gezondigd met een menu van de mac! Ik heb geen spijt en het was erg lekker. Ik kreeg het alleen niet op zo klein is mn maag geworden haha. En nu er weer vol tegenaan!
ik vind het echt knap dat jullie dit doen. Ik zou 3x daags een shake nemen van weightcare 3 weken, maar na 2 dagen komen de shakes al me neus uit, en dan heb ik ook nog eens verschillende smaken. Hoe houden jullie dit vol? en de af en opbouw doen jullie dat hetzelfde als ze op de site aangeven? of is het echt anders?
Ik eh krijg nu beetje braakneigingen van de shake hahaha, normaal nooit last van maar nu wel pfff. De af en opbouw volg ik zoals het staat op de site, heb ook een boekje gekregen met wat 'lekkere' recepten.
ik doe nu weightcare 2 keer per dag een shake en s'avonds eet ik rauwkost met gegrild vlees of vis in 1 week nu -3,6 kg
Ik heb vroeger ook weight care gedaan. Ik vond de meusli en sommige repen echt lekker. De repen zijn zelfs nog lekkerder geworden. Ben toen in 8 weken tijd 14 kilo afgevallen. Van de warme maaltijd die in zo'n pakket zat werd ik spuugmisselijk. Echt smerig!
Hoi Ik denk dat ik mijn vraag al ooit gesteld heb maar kan hem nergens terugvinden. Wat is het verschil tussen Cambridge en Herbalife? xx
Hey nikki. Jawel dat kan. Ook al je weinig af wil vallen kan je dit gewoon doen. Je dichts bij zijnde consulent bellen en ff vragen wat je dan het best kan doen. Ik was binnen 3 weken 8 kilo kwijt maar dat zal bij jou wil iets minder snel gaan.
Hey Nikki, ja hoor dat kan, je kunt dan ook de 800 doen dus dan kan je toch gewoon een boterhammetje eten en een lichte maaltijd savonds. Gisteren sprak ik ook een vrouw die een paar kilo maar kwijt wilde, zij begon zelf wel met de 500. Zelf heb ik ook de 500 gedaan en ben in 3 weken tijd 10kg afgevallen, daarna gaan afbouwen en weer gaan opbouwen. Nu zit ik in mijn 1e opbouw week van de 3 en het gaat super, val nog steeds af. Niet meer zoveel in gewicht maar wel in cm's. Ik ben van maat 42 naar 36/38 gegaan. Nu heb ik geen shakes meer nodig in de opbouw weken dus kijken hoe dat gaat.
Corina, oo wat goed van je! Viel het je tegen die eerste week? Ik begin morgen, heb zojuist mijn intake gehad! Ik wil er 10 kg kwijt...ben benieuwd of het lukt en oe lang het gaat duren! Heb wel de mix a mousse bijgekocht om het wat dikker te maken. Deed jij dat ook? xx
De eerste dagen had ik griep haha dus ik weet niet wat bij het afkicken van de suikers/koolhydraten was of wat van de koorts was haha. Na 4 weken viel het me pas echt tegen, ik miste het kauwen maar kreeg de week erna repen die ik mocht eten. Nee ik had eerst echt alleen maar shakes, heb wel de soepen en de pap geprobeerd maar snel weer terug gebracht. Hoe voel je je??