Nee, dit herken ik niet.. Misschien een hele warme douche genomen? Ben je niet allergies voor iets wat misschien in de shakes kan zitten? Hoop het niet maar misschien je consulente morgen even bellen als je het nog hebt.
Nee, was al voor het douchen... M'n vriend dacht dat het misch van de kou kwam, maar ben amper buiten geweest vandaag, dus lijkt me stug. Het doet niet zeer en het jeukt ook niet, maar houd het wel even in de gaten. Mag toch hopen dat het geen allergische reactie is!
@ Lizzie..he gedver wat vervelend dat je zo ziek bent. Wel goed om jezelf denken hoor, misschien dan toch een droog beschuitje ofzo nemen als je het weer binnen kunt houden. @ Marjolijn, wat jij omschrijft herken ik ook niet. Wel helemaal schrale, kappote handen van de kou, terwijl ik daar anders nooit zo gevoelig voor ben. Verder gaan we hier lekker door. Die avonden zijn inderdaad wel killing hoor, maar het resultaat steeds op de weegschaal houdt de motivatie er wel in.
Mag eigenlijk niet maar ik mocht van mijn consulente een suikervrije mint kauwgom pakken als ik 's avond echt veel moeite had. Ik doe dat nu eigenlijk bijna altijd. En helpt mij heel veel. Vind het zelf wel fijn om toch iets te kauwen te hebben.
Ja de avonden vind ik ook het lastigst. Maar de weegschaal helpt wel, zelfs nu al haha. Er is nu na 2 dagen al 1,1 kg. af bij mij Waarsch vocht, maar het is fijn om te zien dat het eraf is.
heb vandaag besloten om toch maar wat krackers te eten om me wat beter te gaan voelen. Als het me wat tegen houd met he afvallen dna so be it.. Gezondheid gaat nu ff voor! @marjolijn Je zult echt blij verrast zijn na de eerst week. Woensdag mag je weer naar je consulente toch?
Ik denk dat een paar crackertjes niet erg zijn hoor. En idd je gezondheid gaat voor! Hoop dat je gauw opknapt. Ik mag dinsdag weer naar m'n consulente. Ben heel benieuwd! Ben vandaag de hele dag thuis, maar het gaat goed gelukkig. Toeval, of niet, ik voel me stukken beter de laatste dagen. Voel me heel blij en opgewekt. Wie weet kon ik wel niet goed over koolhydraten... Zou fijn zijn als ik me zo goed bleef voelen
Ik had dat wel. Zeker voor de eerste weken. het gelukzalige gevoel dat je de kilo's weg ziet gaan. en het gevoel dat al je kleding losser gaat zitten. Je gaat je ook steeds fitter voelen.
Hihi, dat is dan een leuke bijwerking Ik heb m'n consulente net toch maar even gemaild over die bonte vlekjes... vind het toch wel raar. Hoop niet dat ik allergisch ben voor iets in de shake's
Heb nog wel een beetje verhoging en heb knallende koppijn. Maar neem gewoon paracetamolletjes en dan is die ff weg. Heb wel alleen vanmorgen twee krackers gehad. En vanmiddag en vanavond gewoon weer mijn shakes. Hoop voor je dat je consulente meer info heeft. Zitten jullie trouwens ook op de cambridge forum? Ikke zelf niet maa zit er wel over te denken...
@ Lizzie, je hebt gelijk hoor dat je wat crackers hebt genomen. Als je net alles eruit gegooid hebt, lijkt alleen vloeibaar me ook niet echt fijn. Hopelijk knap je snel weer op. Ik zit wel op het cambridge forum, maar vind het daar wel erg druk en kan het niet zo goed bijhouden. Wat ik daar doe is dus voornamelijk lezen. Oh wat had ik gisteren een rotdag zeg, had de hele dag honger, bleh..Sta ook al drie dagen stil met mijn gewicht en ben juist net ongesteld geweest. Moet ook niet iedere dag wegen, maar ja doe het toch en dan krijg je dit dus. Hopen dat ik woensdag (dus weer na een week CB) gewoon wel weer lekker ben afgevallen. Vieren jullie nog Sint? Wij vieren het vanavond. Mijn zus en zwager komen met hun twee kinderen, gezellig hoor.
Zo'n dag heb ik vandaag Verveel me nogal en heb weinig afleiding. Wat heb ik zin in wat te eten haha. M'n ouders gaan vandaag fonduen met m'n broertje en zusje voor sinterklaas. Maar omdat ik niet mag eten, doen wij het een andere keer.... echt balen hoor! Ik weeg me ook iedere dag. En gister was ik 0,1 zwaarder geworden... das niet fijn!
Oh ja, nog even een vies vraagje... Is jullie ontlasting hard en zwart? Dat lees ik nl. overal. Bij mij is het dun en licht van kleur...
@ Marjolijn, vreselijk he die honger. En dan lees ik heel veel dat mensen helemaal geen honger hebben, ik kan dat gewoon niet geloven, haha. Bij mij is het wel hard ja, pff jeetje mina lijkt af en toe wel een bevalling. Maar zwart is het niet. Mijn man heeft ook last van dunne ontlasting. Lekker praatje trouwens, haha..
Haha ja idd lekker praatje. Ach ja, ik let nu even extra goed op i.v.m. die rode vlekken. M'n consulente dacht dat het misch van ontgiften komt of galbultjes omdat er maar 7 gram vet per dag in de shake's zit. Ze raadde aan voor de zekerheid even langs de HA te gaan en het haar te laten weten als ik meer 'vreemde' dingen opmerkte.
Verder heb je toch geen last van die vlekjes?? Misschien heb je iets onder de leden wat er net toevallig uitkomt sinds je met Cambridge begonnen bent. Nou ja even langs de dokter kan geen kwaad toch?
Hoe gaat het bij jullie meiden? Geen moeite met sinterklaasvieren met de hapjes en snapjes? Hier gaat het vandaag weer erg goed gelukkig. Ga zometeen zelfs lekker eten koken voor m'n mannetje haha.
ik heb vandaag gewoon mee gedaan lekkergegoutmet.. Had dat tegen mijn consulente gezegt. Dan maar een keer wat minder kilo's maar wil ook nog kunnen genieten van de decmeberdagen! Is ook niet gezellig als ik niks mee kan doen....
Groot gelijk eigenlijk Lizzie. Was het lekker? Extra lekker wel denk ik? Had het net met m'n vriend over kerst. Dan gaan we eten bij m'n schoonouders. Lijkt me toch ook te gek als ik daar alleen maar schijfjes komkommer mag ofzo... Heb jij nog gelet op wat je hebt gegeten? Of heb je lekker even niet nagedacht en lekker genomen waar je zin in had? Ben benieuwd of je het merkt met wegen de komende dagen. Laat je dat nog weten?