Hihi, heel slecht bezig hier, maar de laatste dagen dat ik nog gewoon mag eten, eten we dus onze/mijn favo gerechten Maandagavond nog lekker lasagne als galgenmaal! Heb er inmiddels echt zin in om dinsdag te starten, zit ook wat rond te neuzen op het CB forum, en als ik daar de resultaten en foto's zie, heb ik echt iets van, dat wil ik ook!! Ik weet nu al dat ik de soepen niet neem, die vond ik de vorige keer al niet te pruimen. De porridge lijkt me ook maar niks, dus die ga ik gewoon niet proberen . Ben wel erg benieuwd hoe 't straks zal gaan hoor, vind 't wel spannend.
ik heb te horen gekregen dat ik 30 a 35 kilo kwijt moet. Pff dat is heel wat......ik wil heeeeeeeeeeel graag Cambridge gaan doen heb al verscheidene in me omgeving die het ook doen en ook echt super werkt, kan het alleen helaas niet betalen! Hoop echt binnenkort eens een baan te vinden zodat ik ook eindelijk kan gaan beginnen, want ik MOET nu gewoon echt afvallen voor me gezondheid maar het lukt me maar niet....... Meiden heeeeel veel succes zet hem op!! en de kilo's die je al kwijt bent zijn al mooi meegenomen!
Saz, ik snap het helemaal hoor! Vooral doen, want dadelijk is het alleen nog maar shakes! Jong moedertje, ik hoop dat je een andere manier vindt om af te vallen die goedkoper is. Hier 4de dag cb 500 erop zitten en ik voel me echt klote! k mag alleen maar die ellendige shakes. Ik krijg ze bijna niet meer weg, terwijl ze niet vies zijn hoor. Maar ik wil normaal eten!! Gewoon me mijn gezinnetje mee-eten, gezellig. Gggrrr wt mis ik dat. Zojuist stonden lekkere chips en toastjes op tafel en wijn. Nou dan voel ik me zo superk*t dat ik niks mag hebben. Ben enorm chagrijnig hierdoor. Sorry meiden, heb echte een baaldag. Dinsdag zie ik pas mijn consulent weer. Misschien dat ik toch aan ga kaarten om eerder al te starten met de repen of over te stappen naar de 800, waarbij je gewone maaltijden mag eten..... xx
van de consult hier in de buurt mag je de 2e week al met de repen beginnen. Even volhouden meis het is ff zwaar maar je bent nu al 4 dagen bezig kom op!!! Het lukt je wel niet opgeven, straks ben je mooi wat kilo's kwijt en denk yessssss ik heb het toch maar even mooi geflikt!!
Nikkie, kom op meis, volhouden! De eerste dagen zijn echt rampzalig (en al helemaal als je omgeving wel gewoon lekker aan het eten is), maar we helpen elkaar er doorheen! Gewoon hier je hart komen luchten als je 't even niet meer ziet zitten! Jongmoedertje, da's knap balen dat je er geen geld voor hebt! Misschien alvast wat afvallen door minder te snoepen (weet niet of je dat uberhaupt doet) en gezonder te eten? Misschien spaar je op die manier ook geld uit, wat je dan nog voor CB zou kunnen gebruiken? Ik ben hier trouwens wel van plan om foto's te maken, als extra stimulans om door te zetten . En het idee dat ik er mooi uit wil zien in een trouwjurk volgend jaar helpt natuurlijk ook wel mee! Mijn coach is zelf 70kg afgevallen in 8,5 maand, dus ik hoop echt dat ze me kan helpen om toch zeker 60kg af te vallen!
Ik ga toch proberen om vanaf maandag met sonja bakker weer te beginnen. Ben er al eerder 20 kilo in 3 maanden mee afgevallen hoop het weer te halen. Ik heb het alleen wel een beetje gehad met de groentes die je moet eten maar goed ik moet me er denk ik maar even overheen zetten. Ik MOET echt afvallen dus er moet gewoon echt wat gebeuren. K moet maar even zien hoe ik wat kan gaan sparen voor het dieet. Aangezien dat ik nog heel wat kilo's kwijt moet heb ik nog wel ff te gaan! Nikkie ist gelukt gister nog? heb je je niet laten verleiden? ik hoop het niet. Mooi volhouden meis je bent al zo goed op weg! Doorbijten meid!! Je hebt een mooie stok achter de deur uit meis om af te vallen! Die 60 kilo gaat jou ook lukken meid. Je hebt nu al een goede instelling dus gaat helemaal goed komen!!
Kom meiden, doorbijten! Het resultaat wat je straks hebt is het allemaal waard geweest! Ik ga morgen mn laatste opbouw week in en dan ben ik helemaal klaar en dan ga ik over 2 weken naar curacao op vakantie!! Ik kan niet wachten! De bevallingskilo's zijn eraf en ik ben zoooooo happy!! Vanmiddag wegen en kijken hoeveel het nu is, ben zo benieuwd!
Nou ik was zaterdag en gisteren zo chagrijng, ik trok die shakes echt niet meer. Dus ik heb meegedaan met avoneten, en chips. Echt heel erg. Ik heb besloten om de CB800 te gaan doen waarbij ik gewoon mag mee-eten in de avond. Voelt veel beter! Gelukkig niet aangekomen van gisteren!! Vanavnd zie ik mijn consulent. Ze had het over de versnelde afbouwweek ofiets?? Zegt me niet zo veel. Ook wil ik alleen nog maar de choc en vanillie shakes, die vind ik echt het lekkerst! Jongmoedertje, goed hoor dat je begint met SB! Lukt het een beetje of valt het zwaar? Corine; lekker over 2 weken vakantie! Saz, dat is een goede stimulans! Zeker foto's maken, dat werkt goed! xx
Hoppakeeeee en weer een halve kilo eraf terwijl ik weer gewoon eet! Deze week mn laatste opbouw week en dan mag ik alles weer.
Corina, wauw wat goed van je! En dadelijk mag je alles weer eten, wat fijn! Ik ben dus maar 0,4 kg afgevallen in de eerste week. Niet zo raar, want heb maar 4 dagen aan CB 500 gehouden! Vanaf morgen CB 800!! Met repen en avondeten, heerlijk! Ik ben weer helemaal gemotiveerd! xx Nikkie
Nou, hier mijn intake gehad Mijn consulente is zelf gehalveerd met CB (70kg afgevallen!!), heb voor en na foto's gezien. Heb m'n shakes mee, dus morgen beginnen! Heb er gewoon zin in, ze was ontzettend enthousiast, en erg vriendelijk. Heb geen soepies genomen, en 1 zakje appel-kaneel porridge, om te proberen. Dus, morgen begint m'n nieuwe leven, heb de afgelopen dagen afscheid genomen van m'n lievelingsgerechten .
Saz, zet hem op meis! Ik ben vanaf vandaag ook weer aan de CB800! Heb net een lekkere halve chocolade pudding op..mmjammie die is echt lekker! Welke heb jij, 500 of 800? Heb je de pap al geprobeerd? xx
Heel veel succes meiden! Dit is mijn laatste week opbouw en dan zit het erop. Als ik na de vakantie nog wat kilo's kwijt wil ga ik naar de CB800.
@Nikkie; zoals ik er nu over denk ga ik voor 500 Wat heb jij gedaan? @Saz; goed zeg! Jij hebt de intake dus achter de rug! Nou heel veel succes de komende dagen!! Ik heb er ook zin in, ben er echt aan toe. Wat zijn jullie ervaringen met sporten naast het dieet? Ik ben namelijk een aantal weken geleden (9 weken geleden) begonnen met hardlopen en ik zit daarvan volop in de opbouw. Ik wil dit wel graag door blijven doen. Helemaal omdat ik 9 oktober ga meedoen aan de 4 mijl van Groningen.. Kan je er gewoon naast blijven hardlopen??
Ik doe de 500, straks m'n 3e shake, chocolade . Vanmorgen de aardbei gehad en vanmiddag de toffee walnoot, vond ze beide goed smaken (vooral die van vanmiddag). Er tot nu toe geen moeite mee gehad, maar dat komt straks wel denk ik, ben namelijk gek op warm eten, dus vriendlief moet straks voor zichzelf koken. Dochter eet bij opa en oma . @Johanna, geen ervaring met sporten naast het dieet, ben sowieso geen sporter, en ben nu al bekaf als ik een keer de trap op en af ben gelopen.. Wil eerst redelijk wat kiloos kwijt voor ik ook maar ga denken aan sport, niet zoveel zin om m'n lichaam te overbelasten.. Maar als ik weer enigzins energie en conditie krijg, ga ik waarschijnlijk een paar keer per week bij m'n ouders op de crosstrainer. Enige wat me wel moeite kost is de hoeveelheid water.. Schijnt dat je 2,5 liter water moet drinken, en dat thee dus niet meetelt... Liters thee drinken is hier geen probleem, maar liters water dus wat meer.. Terwijl in Engeland thee en koffie dus wel meetelt voor die 2,5 liter (aldus mijn consulente). Ach, straks lekker een kan thee zetten, en bij m'n 3e shake nog een pint water drinken (altijd handig, pintglazen in huis hebben!) Jullie ook heel veel succes!!
hoi hoi, Ik ben weer terug. Ik ben al met succes afgevallen met CB500. ONgeveer 40 kilo. Ik ben toen gestopt omdat ik er gewoon helemaal geen zin meer in had. Maar nu vind ik het toch wel zonde dat ik niet voor de laatste kilo's ben gegaan. Dus die moeten nu gaan verdwijnen. Net mijn shakes weer binnen en ga morgen vroeg met de eerste beginnen. heb er weer zin in! Succes voor jullie!! Houd vol en je haalt het wel!
Ohh en sporten tijdens CB500 mag niet. In iedeer geval vond mijn consulente dat niet goed. Moet wel gaan wandelen en zo maar niet echt in tensief sporten. Is ook wel logisch denk ik met zo weinig calorien.
Super resultaat Lizzie met de vorige keer! Ik zit nu nog 4kg boven mn streefgewicht maar wilde af en opgebouwd zijn voor ik op vakantie ging. Zit nu in mijn laatste opbouw week en de week erna gaan we op vakantie naar curacao. Als ik daarna aangekomen ben kijk ik wel of ik dan weer ga beginnen.
Lizzie, volgens mij mag je idd niet sporten met cb 500. Omdat je energie level al zo laag is. Corna, lekker zeg curacao!! Wel genieten op vakantie hoor! Daarna kn je altijd nog even cb doen voor de laatste mogelijke kilootjes. Johanna, ik heb 4 dagen cb 500 gedaan, maar dat trok ik niet. DUs nu de cb 800. Hoe gaat het? Saz; telt thee niet mee?? Ik dacht van wel, alleen het water wat je voor de shakes gebruikt niet...toch? Net alweer een lekkere vanillie puddig op (de helft) en straks de andere helft. Dan als lunch een reep en avondeten ook een shake. Dit doe ik en 2 dagen, want heb me gisteren weeeer helemaal laten gaan met eten, echt erg! Maarniks aangekomen gelukkig en een wonder! xx
@ Nikkie, mijn consulente vertelde dat thee niet meetelt, maar ik tel het wel mee, anders kom ik echt nooit aan die 2,5 liter water! Bovendien: als je 2,5 liter water drinkt, en daarnaast ook nog koffie/thee, lijkt me ook niet erg gezond. Teveel water kun je namelijk ook doodziek van worden, al is het in combinatie met die shakes enzo natuurlijk om de voedingsstoffen te verdunnen.. @ Corina, lekker hoor, curacao! Ben er nog nooit geweest, maar ken de plaatjes van internet enzo . @ Lizzie, wauw! Al 40 kilo kwijt, hoeveel wil je er nu nog af dan? Echt onwijs goed dat je dat al is gelukt! En hoe lang heb je er over gedaan als ik mag vragen? Hier m'n tweede dag, heb gister vrij weinig moeite gehad met het hele niet-eten gebeuren . Alleen toen vriendlief z'n gehaktbal uit de magnetron haalde begon ik wel te watertanden (tja, ben een onwijze vleeseter.. ), en toen ik gisteravond om een uur of 10 de katten naar binnen wilde lokken... met een stukje leverworst... Toen had ik even iets van "damn, dat ben ik de afgelopen dagen vergeten te eten!". Ach ja, komt wel weer - als ik een gezond BMI heb Hier iig gelukkig geen hongergevoel gehad tot nu toe, maar tis meer de habit van even iets lekkers te pakken als je trek hebt..