Afvallen met Cambridge!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Marjolijn, 26 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liebrando

    liebrando Niet meer actief

    als t een beetje mee zit kan ik binnenkort ook gaan beginnen met het cambridge dieet. Wil het al zolang alleen nooit geld voor nu binnenkort dus wel maar..............nu begin ik ineens te twijfelen of ik het wel wil. Elke dag 3x daags een shake als ik daar aan denk vraag ik me echt af waar begin ik aan??? hadden jullie daar eerst ook last van? van twijfels?? ik MOET echt 25 tot 30 kilo afvallen en dat wil ik ook heel graag. En andere dieten helpen me niet meer, dus dit is me enige keus nog. Maar ik moet nu echt even de stimulans zoeken.....
     
  2. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.124
    2.851
    113
    Op verzoek heropend.
     
  3. petrabr

    petrabr VIP lid

    6 okt 2007
    8.000
    0
    0
    zuid holland
    ik heb dit topic laten heropenen omdat ik maandag voor het eerst een afspraak heb bij een consultant en nu bijna niet kan wachten om te beginnen.
    ik ben op zoek naar ervaringen van anderen
    ik ben 1.58 weeg nu 69 kilo en wil naar de 58
     
  4. miepie28

    miepie28 Fanatiek lid

    13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Petra: heb het dus in het verleden gedaan. Het is wel afzien vooral dat je niks mag hebben maar als je even doorzet ben je zo je kilos kwijt! Ik was toendertijd 13 kilo kwijt. Ik begin zelf volgende week zaterdag er mee. Heb donderdag intake maar aangezien ik vrijdag moet werken lijkt me dat niet heel verstandig. De 1ste drie dagen kan je er wel last van krijgen doordat je heel weinig krijgt. Een tip de soepen zijn niet echt geweldig. Had ze toen ook gehad maar zijn echt niet lekker.
    Laat maar even weten als je nog meer wilt weten.
     
  5. Tese

    Tese Niet meer actief

    Succes! Ik hoop wel dat je een doorzetter bent wat dat heb je wel nodig hierbij. Ik heb het meerdere keren gedaan en ik haakte na 4 a 5 weken af omdat ik echt moest eten.
     

Deel Deze Pagina