Ik denk (of hoop) dat dat wel meevalt. Wij zijn bezig voor ons eerste kindje (nu wel pauze tijdens CB!). En ik denk dat het voor het zwanger worden wel gezonder is als je afvalt als je te zwaar bent. Ook wordt je hele lichaam ontdaan van afvalstoffen en wordt je lichaam gereset. Ook je baarmoeder wordt gereinigd volgens mij. Dus wellicht ook meer kans om sneller zwanger te worden. Kunst is sowieso na CB je eetpatroon aanpassen en dit kan tijdens een zwangerschap natuurlijk ook. Gezond en gevarieerd eten en niet teveel en slechte producten. Het lijkt me niet dat je na het volgen van CB sowieso extra aankomt tijdens een zwangerschap. Het ligt er maar net aan hoe je om je eten denkt.
Welkom Titus, Je hebt het over herstart, heb je al eens eerder CB gedaan of was je op een andere manier aan het afvallen. @ Marjolijn..ik denk ook wel dat als je normaal en gezond eet, je de kilo's tijdens de zwangerschap wel binnen de perken kunt houden. Ik ben tijdens mijn zwangerschap helemaal los gegaan. Resultaat was +19 kilo, hahha..Ach..ben nu al goed op weg om er weer een heleboel van af te halen.
Ik heb net al even gezocht naar recepten voor tijdens de eetweek haha. (Je moet toch ergens naar uitkijken he ) Heb er al 10 gevonden: makkelijk en naar eigen smaak wel wat te veranderen. Verheug me er nu al op hahaha. Misschien geef ik ze nog wel even aan m'n schoonmoeder voor de zekerheid. We gaan met kerst daar eten, maar ik heb geen idee wat ze van plan is te maken. M'n vriend heeft wel gezegd dat ik dit dieet volg, en dat ik niet alles mag... maar ja, dat zegt nog niet zoveel he Zou lullig zijn als ze speciaal iets voor mij fabriceert en dat ik het toch niet mag.
Ik ga met kerst het rustig aan doen kwa eten. Ik maak wel het kerstdinee dit jaar ( iets Minder) Maar krijg hulp van mijn schoonmoeder. Ik maak voor mezelf gewoon een maaltijdsalade. Vind ik ook super lekker. Ik heb er trouwens voor gekozen om geen eetweek te houden want dan had ik die eigenlijk nu. Maar door mijn ziek zijn vorige week en eten toen doe ik het zo hahaha @ Titus Welkom gezellig, hoe meer zielen hoe meer vreugd . Ik las iet over een herstart. Ben je al een keer afgevallen door CB of een andere manier...
ik ben al sinds aug bezig maar nu sinds 3 weken en andere problemen waardoor het afvallen niet ging. dus eigenlijk ben ik nooit echt gestop maar ga het vanaf maandag weer strikt doen had even 3 weken 800 gedaan maar ga weer verder met 500, ik denk niet dat het hoeft te betekenen dat je na je zwanger schap of tijdens veel aankomt ik heb daarom ook voor cb gekozen omdat je daarin juist begeleid word hoe je kan opbouwen enz. je leerd weer gezond te eten. en het licht ook een beetje aan je zelf.
Ben ik met je eens titus. dat aankomen ligt aan jezelf en ook aan hoeveel je bereid bent om te gaan sporten gezonder te gaan leven. Anders heeft heel het afvallen ook totaal geen zin, toch? Lees hier het een en ander over een babywens (tuurlijk op zp) Ik zelf ben nu al 2 weken over tijd Niet zwanger hoor. Heb voor de zekerheid al getest Wil ik nu ook ff niet door het afvallen. Hoop wel dat het nu snel komt maar dit kan wel door CB komen zei mijn consulente.
ja klopt. Ik ben nu ook op de cambridge site aan het lezen lol Ik moet mezelf even bezig houden. Heb het moeilijk Alleen thuis mannetje heeft een middagdiest tot 23.00... Vind ik moeilijke avonden...
Ja lastig zijn die momenten he?! Af en toe heb ik ook zooooo'n zin in wat lekkers. Al was het maar een boterham met kaas... haha. Maar begin al resultaat te zien, dus doe het lekker niet 8)
Oh die boterham met kaas zou ik ook wel lusten, haha. Pff ik vind de avonden echt killing hoor. Ik blijf gewoon maar honger houden, nu ook weer een knorrende en klotsende maag, wanneer wordt dat nou toch eens minder, haha. Ach ik houd me voor om dit max 12 weken streng te doen, dus drie maaltijden vervangen en dan vind ik het wel weer tijd om af te bouwen, haha..Dat zou betekenen nog 8 weken te gaan. @ Lizzie..ja door CB kan je cyclus in de war geschopt worden. Sommige meiden zijn het zo'n beetje om de week. Als ik dan mag kiezen, laat me dan maar elke keer twee weken overtijd zijn, haha. Ik ben trouwens aan de pil dus hoop dat de regelmaat er wel in blijft. @ Titus..nu gaat het je gewoon lukken, we slepen elkaar er wel doorheen.
@ sabina Ik drink altijd 2 glazen water als ik honger heb en dan is het honger gevoel eigelijk wel weer weg. Misschien werkt het voor jou ook? @ Marjolijn. Ik kan nu wel een moord doen voor een boterham met kaas hahahaha! Ik eet eigenlijk altijd kaas op mijn brood een eet liever brood dan warm eten.. Maar heb bijna niet in huis dus kan ik ook niet pakken... wel pakken vol met chocolade. Maar doe het niet. grote meid ben ik hahahahha
dank je wel. ik hoop dat bij mij de duivels ook door zetten en dat ik daarna mijn buik rug klachten kwijt ben. wil niet gaan testen omdat ik nog gewoon een spiraal heb dus zou eigenlijk niet zwanger kunnen worden ja tuurlijk uitzonderingen daar gelaten maar goed. zit me hier een beetje te vervelen heb openhuizen maar vorige keer zijn er ook helemaal geen mensen gekomen. ben er een beetje klaar mee met het huis word me nu echt een blok aan het been. nog even en ik denk dat ik maar zelf er in moet blijven wonen. kan niet zo goed tegen dit soort dingen. wij zijn gewoon toe aan een groter huis en dat kan niet als we dit huis nog hebben kunnen wij echt niet opbrengen :x
@Titus: Heb je nog kijkers gehad? Hoop voor je dat jullie je huis gauw verkopen. Is lastig he in deze tijd. Ik heb net m'n laatste shake gehad van vandaag. Was blij dat ik er nog 1 had, want had me toch een (lekkere) trek! Hoop dat het de rest vd avond goed gevuld blijft voelen haha. M'n vriend ziet al duidelijk dat m'n omtrek smaller is geworden. M'n buik is al zichtbaar minder. Daar doen we het voor!
@ titus: Hoe was het gegaan? Nog mensen geweest? Hoop voor je dat je je huisje snel kwijt bent! @ marjolijn: Ik ga nu lekker mijn laatste shake pakken! wordt nog laat vandaag Wat goed! Daar doe je het voor toch! Steeds wat smaller
@ Lizzie..wat goed dat je al die lekkere dingen laat staan. Hier ook een huis vol met lekkers. Mijn neefje en nichtje komen drie keer in de week hier, dus die eten alle kasten leeg, heerlijk, hahaha... @ Marjolijn...een kik geeft dat he, als je jezelf smaller ziet worden en je broeken beginnen te hangen. Mijn grote broeken zijn eigenlijk al te groot, maar ik heb net geen tussenmaat en ga er ook geen kopen. Heb een heleboel broeken nog een maatje kleiner, maar daar pas ik nog net niet in, dus we shaken nog lekker door. @ Titus..heb je nog kijkers gehad vandaag??
@ sabrina. Ach ja het is soms wel heel moeilijk maar ik doe het voor het goede doel. Het moet er gewoon van af! Dat is wat ik dan maar denk.
hoi nee heb geen een kijker gehad word er echt moedeloos van huis staat al 7 mnd te koop en tis een mooie massionette alleen met een gezin word het gewoon te klein. morgen er weer flink tegen aan met cb hoop dat ik woensdag al wat kwijt ben. hoe vergaat jullie het weekiend bij mij is dat altijd de moeilijkste dag.
ik dacht doe even zo een ticker maken. ik heb steeds kleine doeltje en dit eerst mijn eerste met jullie ik moet daarna nog wel meer afvallen maar over zie het beter als ik kleine doeltjes maak.
wil ook een ticker maar uit eindelijk maak ik er nooit 1 hahahaha. Maar wat vervelend.. Misschien iets meer de laten zien in je huis dat een een prima starters huisje is???? Weet het ook niet hoor Maar hoop dat je ersnel van af bent