Afvallen met Cambridge?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Delina, 21 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Ik heb het ook 2x gevolgd en veel mee afgevallen. Ideale is dat je bijna geen honger hebt en snel ermee afvalt. Je mag totaal niks erbij nemen.
    Ik heb beide keren verkeerd afgebouwd waardoor het erna weer erop kwam.
    Goed afbouwen is wel erg belangrijk! Je moet jezelf erna ook nieuwe gezonde eetgewoonten aanleren. Als je weer eet als ervoor dan kom je ook weer veel aan.

2. Imrw

Imrw Bekend lid

1 jul 2012
    810
    20
    18
    NULL
    NULL
    Moeten jullie niet enorm vaak plassen doordat je zoveel water moet drinken?

3. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.812
    689
    113
    Vrouw
    Ik wil me graag toevoegen hier! Ik ben sinds afgelopen dinsdag bezig met cb. Eerst begonnen met de 500 maar toen ik donderdagavond getest had voor de ketose waar ik dus wel in zat ging het vrijdag ineens goed slecht met mij. Hele erge honger terwijl de eerste drie dagen zo goed waren had toen helemaal geen honger. Gisteren toen ik opstond meteen shake genomen, en ben bijna flauwgevallen van duizeligheid en honger! Toen per direct samen met partner besloten om over te stappen naar 800. Ik wou 500 doen omdat je daar sneller mee afvalt maar nu heb ik zoiets al doe ik er zes maanden over maakt niet uit.

Ik weeg mezelf thuis wel en toen ik vier dagen 500 gevolgd had was ik al 2 kilo kwijt. Vanavond maar weer even wegen :)
    800 is bij mij thuis ook fijner want als ik niet eet gaat dochterlief ook ontzettend moeilijk doen, nu kan ik lekker samen met haar eten en ik voel mij enorm beter, ik was mezelf niet tijdens 500 snel boos chagrijnig en heel erg lusteloos.
    Ik ben aan de prikpil en ben ook ineens voor het eerst sinds vier jaar ongesteld vermoed door Cambridge dus.

Maandag ga ik naar mijn consulente om even mijn 500 shakes te ruilen voor 800 en ga vragen of we dan kunnen wegen ipv dinsdag anders moet ik twee dagen achter elkaar er heen.

Ik wil minimaal 21 kilo afvallen. Woog toen ik begon 91,3 en wil minimaal 70 wegen liefst 65 maar eerst de 70 behalen dan zien we wel weer verder...

4. lievemommy10

lievemommy10 Fanatiek lid

13 mei 2013
    1.009
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier gaat het nog goed! Nog een kleine 2 weken en dan begin ik met afbouwen. Ben nu 30kg kwijt, en hoop over 2 weken nog een kleine 3 a 5 kwijt te zijn.
    Met de afbouwweken val je ook nog iets af.

Ben er nu ook wel aardig klaar mee en krijg steeds meer trek om iets te eten, maar kan me aardig beheersen (ok, paar kleine stukjes kipfilet van dochter lief, maar gebakken volgens eetweek principe haha dus niet zo heerl erg)

Nu van belang dat ik het afbouwen goed ga volhouden en daarna ook verantwoordt blijf eten...

5. Imrw

Imrw Bekend lid

1 jul 2012
    810
    20
    18
    NULL
    NULL
    Wauw 30 kilo wat goed!

Xsndy19x ik doe ook de 800, vandaag begonnen!
    Misschien leuk om recepten van de maaltijd te delen?
    Hier Max 400 calorieën per maaltijd. Vandaag begonnen met spinazie met pangafilet pijnboompitten en beetje pasta

6. PinkButterfly

PinkButterfly Actief lid

9 sep 2012
    441
    0
    16
  7. Imrw

Imrw Bekend lid

1 jul 2012
    810
    20
    18
    NULL
    NULL
    Heb je verhaal gelezen! Hoe gaat het nu?

Hoe gaat het met de rest?
    Hier morgen eerste weegmoment, ben benieuwd

8. lievemommy10

13 mei 2013
    1.009
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier gaat het goed! Morgen ook weer wegen sinds 2 weken en dan nog 1 week en dan begin ik met afbouwen. 2 weken geleden zat ik op 72,3 kg, dus hoop nu goed onder de 70...

9. Imrw

Imrw Bekend lid

1 jul 2012
    810
    20
    18
    NULL
    NULL

Woow knap hoor! Afbouwen lijkt me ook wel fijn, einde is in zicht!
    Wanneer heb je weer een weegafspraak?

10. lievemommy10

13 mei 2013
    1.009
    1
    0
    NULL
    NULL
    Vanmiddag ga ik weer wegen. Ook wel weer benieuwd.

Ik kijk er wel echt naar uit om af te bouwen. Heb het wel beetje gehad. Al is het ook wel weer eng om weer te gaan eten. Maar het juist afbouwen is daarom extra belangrijk.

11. Imrw

Imrw Bekend lid

1 jul 2012
    810
    20
    18
    NULL
    NULL
    Ja idd dat zegt m'n consulent ook dat goed afbouwen zo belangrijk is.
    En hoeveel woog je?

12. lievemommy10

13 mei 2013
    1.009
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zat nu op 68,9... in 2 weken 3,4 eraf. Moet er wel bijzeggen dat ik 1,5 week geleden heb gezondigd. Nam een salade die niet volgens cambridge was klaar gemaakt. Had ik dat niet gedaan had ik minimaal de 4 eraf gehaald... maar goed. ..

13. Riannevh

Riannevh Lid

30 jul 2012
    19
    1
    0
    Ik ben 2 jaar geleden 45,9 kilo ermee afgevallen.. Compleet ander mens en nu zwanger van onze tweede!
    Mocht ik na een half jaar niet de nodige kilo's zijn afgevallen dan ga ik zeker weer Cambridge volgen!

Toi toi toi meiden en onthoud
    Waar een wil is is een weg!!

14. Imrw

Imrw Bekend lid

1 jul 2012
    810
    20
    18
    NULL
    NULL
    Dat is toch prima lievemommy! ik heb net mijn eerste weegmoment gehad. 1.8, viel me wel een beetje tegen. mijn vriend is 3.9 kwijt in 1 week. we hebben wel beide een gezond bmi nu.. willen er graag nog een paar kilo af.

dankje Rianne, super zeg dat je zo´n succeservaring hebt en het ook vast hebt kunnen houden! Geniet van je zwangerschap!

15. Delina

Delina Lid

11 nov 2012
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Wat leuk om al jullie ervaringen te lezen!
    Ik was deze topic helemaal vergeten door drukte, wel leuk dat jullie ondertussen door zijn gegaan met reageren.

Hier ook nog aan de Cambridge. Vorige week mijn tussenweek en deze week weer begonnen met CB500. Ik merk dat mn lichaam steeds langzamer af valt. Nu 8 kg kwijt.... maar voor mijn gevoel is dat niet veel in 5 weken. Ik denk dat ik gewoon te snel wil. Ook omdat ik nog heel wat kilo's kwijt wil (nog 20 het liefst).

Wie van de dames die momenteel bezig zijn zou het leuk vinden om een groepsapp te starten? Zo kunnen we elkaar dagelijks motiveren en op de hoogte houden.

Allemaal heel veel succes!

Groeten,
    Delina

16. lievemommy10

13 mei 2013
    1.009
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dat gaat inderdaad niet heel snel, maar 8 kg is toch weer 8 kg moet je maar denken.
    Drink je wel veel water verspreid over de dag? Ik drink 3 liter water per dag. Thee telt bijvoorbeeld niet mee met je waterinname.
    En je laatste shake nooit later dan 20:00 a 20.30 uur nemen.

Ik wil wel meedoen met een groepsapp via pb wil ik wel mijn nr sturen.

17. Blond88

Blond88 Actief lid

16 feb 2011
    481
    27
    28
    Ik heb maandag m'n intake gesprek! Wil er zo snel mogelijk mee beginnen.. Weg met die kilo's ;)

Deel Deze Pagina