Hoi dames, Wij zijn net verhuisd naar Assendelft, en nou vroeg ik me af wat hier in de omgeving leuk is voor kinderen. Het liefst buitenspeeltuin voor een peuter. Ik heb gegoogeld maar ik krijg alleen maar in Zaandam en omgeving. Het zal toch niet zo zijn dat hier geen speeltuintjes zitten? weet iemand dit die hier woont of heeft gewoond. Ik woon trouwens in de buurt van de lidl.
Oh gezellig, je woont hier in de buurt In Assendelft heb je zeker wel veel speeltuintjes! Ga anders eens een middagje fietsen, want ik ben er nu 4x doorheen gegaan op de fiets en heb er zeker zo'n 6 gezien. Vooral in het nieuwbouw-gedeelte heb je echt duidelijk tussen de huizenblokken in speeltuinen. Anders weet ik trouwens nog wel wat speeltuinen in Krommenie en wanneer je daar bent uitgespeeld, dan weet ik er kapot veel in Wormerveer. Die redelijk naast het marktplein in Wormerveer is de leukste die ik tot nu toe heb ontdekt Wij gaan op het marktplein shoppen en lopen via de speeltuin terug naar huis en dan kan Tjoepie even schommelen/glijden of wat ook. Ook geschikt voor baby's namelijk
Ja van de nieuwe gedeelte heb ik idd gezien. Maar ik dacht meer hier in de buurt. Ik heb namelijk wel een fiets gekocht alleen heb ik al jaren niet meer gefietst. Ik moet dus flink oefenen en met een kleine achterop ook. Ik durf nog niet zo goed op de weg te fietsen doodsbang (slap heh ) haha. We hebben 1 auto man werkt overdag dus ik moet veel lopend doen.
Welke straat woon je (ongeveer)? Dan kan ik je wat gerichter helpen... Dat mag je ook via pb zeggen hoor, als je het niet prettig vind om dat zo op het forum te gooien
Hier woon ik in de nieuwbouw Assendelft, dus hier speeltuintjes zat! Ik heb even voor je gekeken in Assendelft, met google maps, maar ik zie er weinig tot geen! Verder zou ik op de fiets een rondje gaan rijden, kan je gelijk oefenen! Verder idd krommenie of uitgeestermeer, lekker aan het water en zand!
Dat was ook mijn conclusie. TS, ik bied mij vrijwillig aan om de buurt met je te gaan verkennen op de fiets. Even wachten tot de tentamenperiode voorbij is en dan ben ik vrij voor een aantal weken. Krommenie, Assendelft-nieuwbouw, Wormerveer en Uitgeest etc. hebben echt volop. Maar op loopafstand niet...
Ik ga vanavond als die kleine op bed ligt en manlief thuis is even fietsen. ik ga dan richting de nieuw bouw wijk. Spannend! en dan bedoel k het fietsen haha
Vind het zo stom dat hier niks is. terwijl er meer dan zat kinderen wonen. Zijn de bovengenoemde plaatsen makkelijk fietsen?
Ja die bij het park is leuk, maar wel een stuk fietsen vanaf centrum assendelft! Overigens kan je bij het Wapen, linksaf en dan heb je aan het einde van het witte dorp ook een leuk speeltuintje, ook goed te bereiken achterlangs via de polder, bij jou vandaan!
Ik ben vanuit Wormerveer (het Marktplein ongeveer) binnen vijftien minuten aan de rand Krommenie/Assendelft. Bij het treinstation ongeveer. Van mijn huis naar Assendelft-nieuwbouw is het dus pak em beet vijftien minuten - naar jouw huis/straat is het denk ik twintig tot vijfentwintig minuten. Dat vind ik niet zo heel erg ver. Van Krommenie naar Assendelft is het afhankelijk van waar je staat vijf minuten. Ik denk dat het vanaf het Agathepark naar jouw huis ongeveer vijftien minuten fietsen is.
Er zit trouwens wel een kinderboerderij (een redelijk nieuwe) op de Vaartdijk, langs de N246. Dat is wel heel erg dichtbij jou en dat kun je makkelijk op de fiets doen. Daar ben je binnen tien minuten en dat is een redelijk rustige fietsroute De Bonte Belevenis | Pony en Kinderboerderij – Theehuis
Ja die zag ik staan ja! Vorige week heel druk gehad. Man heeft een aanrijding gehad en die persoon is gewoon doorgereden. Maar mijn voornemen is volgende week op de fiets even gaan kijken.
Ja erg geschrokken nog steeds, met hem lichamelijk niets aan de hand. Maar de auto in de prak. Ik snap gewoon niet dat mensen doorrijden. De tegenligger haalde iemand in waardoor hij op mijn man is ingereden.
Oh wat een narigheid. Gelukkig heeft je man niks! Dat lijkt me wel het belangrijkste... Wat een ultra-insert-hier-naar-woord-tegenligger. Nee, doorrijden doe je sowieso niet. Iedereen is als het goed is verzekerd en als je een fout maakt, dan herstel je dat bij de ander. Dan kost het je maar wat meer premie (en ja, ik weet hoeveel het verschil is, dat heb ik gisteren toevallig nog uitgezocht; je betaald dan ongeveer gemiddeld 12 euro per maand meer premie). Wat een flauwekul om dan door te rijden! Nou ja, ik hoop dat je iets kunt regelen met het waarborgfonds of zoiets, daar zijn zij voor toch? Jammer van de auto.
Ja we hebben de verzekering al ingeschakeld en de politie. Nu afwachten natuurlijk. Jaa balen echt heel erg, we hadden net een nieuwe.