Ik moet ff iets kwijt... Mijn schoonbroer die 1x op visite is geweest in 2,5jaar tijd, had eindelijk bedacht om eens langs te komen met zijn vriendin. Nu spreek ik die vriendin regelmatig op msn, en hebben we daardoor ook al 2x ruzie gehad(waar ik de schuld van kreeg), omdat je op msn alles kunt oppakken zoals je wilt. Nu vroeg ze via haar vriend of we op een zondag avond konden. Ik spreek nu liever overdag af ivm mijn rug en moeheid. Nu zegt ze: ja dan kunnen we niet, want hij moet leren dus helaas. Ik zeg: kan dat niet savonds dan? Nee want dan komt er niks van, ik moet gaan doei, krijg ik terug. Nou zit ik daar dus weer mee, want ik heb echt zoiets van je maakt maar tijd en anders hoeft het van mij niet meer. Nu komt ze waarschijnlijk dadelijk weer op msn, en zal ze er weer over beginnen. Ik kook nu van woede want ik vind als je geen tijd voor je broer kan maken die een kindje verwacht(waar hij nog totaal geen interesse in heeft getoont) dat het dan na 2,5 jaar een keer ophoud van onze kant. wat vinden jullie hiervan? En wat moet ik doen? En nu hebben we zaterdag ook nog eens zijn verjaardag, waar we al helemaal een buitenbeentje zijn. groetjes
Ja vervelend is dat zeg. Herken er wel wat in heb ook zo'n leuke schoonfamilie. Maar ben het met je eens dat het een keer op houdt, het moet van twee kanten komen anders heeft het geen zin.
denk lekker aan je eigen gezinnetje. vrienden maak je en fam.krijg je. ik heb een broer waarmee ik al 25 jaar geen contact heb(alleen bij het ziektebed van mijn moeder vorig jaar) sinds kort ook niet met mijn zus ik ben blij met het contact met mijn jongste broer ook al zien we elkaar niet met regelmaat,ik kan altijd op m steunen. de mensen die dicht bij je staan zijn veel belangrijker! geniet van je zwangerschap
dit is precies wat ik ook dacht, maar het moeilijke is dat zei dit voor hem zegt, en ik weet niet of hij dit ook vind(snap je t nog) Zij praat nu voor hem ondanks dat wij steeds gezeur krijgen omdat hij alles aan ons overlaat en geen poot uitsteekt naar mij zijn broer of de toekomstige kleine. gr
kan je hem niet bellen? misschien dat je het direct aan hem moet vragen, zodat zij niet voor hem kan antwoorden?
kunnen die mensen er geen rekening mee houden dat je zwanger bent?! ik zou ook niet meer met haar op msn gaan als zij steeds ruzie met je maakt, je moet je tijdens de zwangerschap niet zo druk maken dat voeld je kindje ook! laat hun lekker hun eigen gang gaan en doen jullie dat ook(misschien makkelijker gezegd als gedaan) succes ermee. groetjes esther
Ik maak me hier dus ook heel druk om, vooral omdat we zaterdag die verjaardag hebben. Net kwam ze weer op msn met de mededeling dat ze nooit overdags konden dus ja wat moet ik dan... Ze bellen nooit, smsen nooit, etc we hebben al eens een keer persoonlijk gezegd dat we wel mat meer van ze verwachten maja als ze niet willen. misschien moeten we het nog een keer duidelijk maken dat als ze niet meer interesse tonen dat het contact op den duur weg is...wat heel jammer zou zijn. gr
tja misschien als jullie een keer helemaal niets meer van jullie laten horen dat het ze dan wel opvalt. maar dat zal wel niet want dat soort mensen hebben een plaat voor hun kop en zien het allemaal heel anders helaas.
w laten eigenlijk al niks meer van ons horen en idd volgens mij hebben ze een plaat voor hun kop... moeten we hier nog een keer op ingaan of niet? gr
tja dat is jullie eigen keus het is moeilijk omdat het familie is. ik zou het persoonlijk niet doen vooral niet omdat je zwanger bent en het even niet kunt gebruiken nu! bespreek het wel goed met je man/vriend.
hoi hoi probeer het anders in een brief te schrijven wat je precies voel, heb bij mij geholpen. Ik had ruzie met mijn broer, nou ja meer met zijn vrouw eigenlijk. Ik heb hem sinds mijn zwangerschap 1x gezien. Nu is wout 4 maanden en ze zijn 2x geweest. Ik had ook veel stress, heb het toen van mij afgeschreven. En voor mijn eigen gezinnetje gekozen. Laten rusten en toen kwamen ze zelf. iig veel succes, want het is niet lekker stress tijdens je zwangerschap.
het is je schoonbroer toch? dus de broer van je man. Nou waarom belt je man dan niet zijn broer en vraagt hoe de vork in de steel zit? want nu gaat alles via via de twee vriendinnen eigenlijk, terwijl het gaat om het contact tussen de twee broers. Laat het zelf lekker gaan... ze zijn allebei volwassen genoeg om tot een goede afspraak te komen toch?
gisteren heeft hij gebeld...zonder resultaat. Broer heeft geen tijd en ziet er weinig voor om savonds te leren. Hij vroeg zelfs dat we toch wel tot 9 uur konden afspreken ondanks haar(mijn) rug met andere woorden overdrijf niet zo. Mn vriend heeft meteen gezegt dat ik mijn rust nodig heb omdat ik zwanger ben en dat daar niet omheen te praten valt. Dusss...om een lang verhaal kort te maken: zaterdag zijn verjaardag en zodra hij een 'tijd' heeft zullen we hem wel zien...miss over de volgende 2,5 jaar gr
Als ik heel eerlijk ben , kun je toch afspreken na het eten rond koffietijd en inderdaad met een eindtijd zoals afgesproken, bv 9 uur. Dan kun je als je wilt op de bank blijven zitten en je man de koffie doen. Heb je toch ook geen last van je rug. Maar misschien als het van 2 kanten zo moeilijk gaat zou ik zeggen, laat het lekker gaan en doe allemaal je eigen ding. Wie weet komt het dan nog eens goed, en ik zou zeker niet meer op de msn gaan met haar. ps ik kon ook absoluut niet s'avonds leren hoor
dit zou idd kunnen maar daar heef hij geen zin in dus ja... ik vind persoonlijk niet dat het moeilijk gaat van 2 kanten omdat we meerder malen contact proberen te leggen waar vervolgens geen reactie op komt. Ik vind ook dat een ander niet kan beoordelen of ik wel of niet last van mijn rug etc heb(geen aanval hoor) Hij zei lettelijk dat ie savonds tv wou kijken enzo dus graag of niet zou ik dan zeggen, maar zo makkelijk zet ik het helaas niet van me af. gr
ik heb niet gezegd dat je geen last van je rug hebt hoor! En ik dacht te lezen dat ze wel tot 9 uur wilden afspreken, maar dan zal ik het wel fout hebben. Dan zou ik zeggen, doe je best het van je af te zetten
sorry hoor maar je komt een beetje lomp uit de hoek! ik ben hier niet om ruzie te maken maar om adviesen te krijgen, tenminste daar hoopte ik op. gr