Wil je het echt weten? Ik weet het namelijk wel . Of heb je liever dat Lanananana antwoordt, weet alleen niet hoe lang je dan moet wachten
Denk ik ook, want die denkt niet meer aan afvallen, want ze heeft het nu opeens over rammelende eierstokken.😀
Ze dacht al niet eens aan afvallen toen ze dit topic maakte maar aan " aanvallen " Haar mening door je strot duwen en iedereen laten zien hoe maf ze is. Dat is gelukt
Ik vermoed dat als ik op Lana moet wachten ik uiteindelijk een ons zal wegen (wat dan wel weer leuk inhaakt op het topic zelf), dus ja vertel maar
Ik wil je ook best laten wachten, wilde je niet wat kilo's kwijt? Maar met pcs bedoelt ze 'precies'. Werkgerelateerd denk ik trouwens eerder aan pieces
Haha, ja ik wil wel wat kwijt maar evengoed bedankt! Ik dacht dat het iets interessants wasin de trant van van piece of shit ofzo, maar blijkbaar niet dus.
De enige reden dat ik wist wat het betekende kwam doordat mijn zoon en zijn vriendjes van 10 jaar dit soort taal gebruiken anders had ik het ook niet geweten hoor. Dus interessant is het wel alleen dan wel voor beginnende tieners. Zegt voor mij dus weer genoeg wat het niveau van TS is
Zou toch wat zijn. Nee die is ziek thuis vandaag en ligt al de hele dag meer te slapen op de bank dan dat er fut in zit
Fijn zo'n topic waarin je alles kwijt kunt. Dan wil ik hier graag even de groetjes doen aan mijn moeder: Hoi mam!
Niet dooooooen . Dat is zooo slecht voor je. Schiet je BMI straks de lucht in ( om even OT te blijven )
Haha onder een deken zeker? Ik heb als kind ook wat keertjes stiekem liggen lezen onder de dekens. Ik hing dan een handdoek ofzo over mijn bedleeslampje heen dan scheen het licht niet onder de deur door. Een keer een poppenjasje gebruikt. Ik weet nog steeds niet hoe daar toch opeens zon rare zwarte vlek in kwam🙊 Nee zonder gekheid, beterschap voor hem! Neem wat gezondere als popcorn. Lekker komkommer ofzo.
Ja, ik heb nog altijd mijn bedenkingen... Lanalanalana was ineens opvallend stil toen zij/hij ontmaskerd was... Ik zou toch eens je zoontje's telefoon checken Debaky...