Dat is tiener gedrag, te lui om hele woorden te typen dus dan korten ze af. Het opstandige gedrag lijkt ook wel wat op mijn 15 jarige zoon. Verschil is dat hij tenminste wel open staat voor iemand anders zijn mening.
Maar ze weet 2 seconden later niet meer waar het voor staat - ik vermoed dat jouw 15 jarige zoon een iets langer geheugen heeft? Ik vermoed zelfs dat een knakworst een langer geheugen heeft...
Misschien heb ik ook wel borderline, wie zal het zeggen. Ik zal niet meer afkorten als dat zo irritant is. Wist niet dat dat zo overkwam maar kleine moeite om de boel helemaal te typen.
Hebben jullie dat nou ook, dat nu het lekker weer wordt gewoon het verlangen naar een baby (voor de mensen die daarnaar verlangen) nog groter wordt? Heeft dat met iets in onze hersenen te maken? Ik loop hier door het huis en mijn eierstokken klapperen alle kanten op. Heel irritant. Zal de natuur wel zijn....
Maar weet je ook dat je nu uit het niets zit te brabbelen in je eigen gestarte topic over het gewicht van Linda de Mol?