Hoi Dames, Ik wil graag afvallen, 'n kilo of 10 mag er wel vanaf, ik drink veel water, eet goed, wel wat minder als dat ik deed en gezonder, beweeg wat meer, denk aan fietsen, lopen met mij dochtertje.. Nu heb ik op internet Reduxine gevonden, dat moet schijnbaar heel goed werken, verminderd eetlust, meer energie.. Wie heeft er ervaring mee? En is dit aan te raden? Alvast bedankt!
Heerlijk! Je krijgt er wel een bepaalde happy buzz van waar je tegen moet kunnen. Ik ben er trouwens niet echt mee afgevallen..
Oh ok, heb een potje besteld, best wel prijzig, maar vrij goede recensies van mensen die er van afvielen... Dus ik dacht misschien hier ook dames die er ervaring mee hebben, ik ben iig benieuwd..
Ben erg benieuwd wat je er van vindt. Als je trouwens erbij sport schijn je wel echt af te vallen. Veel water drinken is belangrijk!
Ik heb ooit jaren geleden een soort vergelijkbaar middel gebruikt. Het heette Stackers. Hiervan was ook bekend dat het hielp voor afvallen. Volgens mij is dit ook zoiets. Je moet idd veel water drinken en je moet er tegen kunnen. Je krijgt veel energie en die moet je kwijt dus daardoor wil je veel bewegen. Ik ging een paar keer per week naar de sportschool. Het gevaarlijke is wel dat je dus zoveel energie hebt en je niet moe wordt dus lichaamlijk teveel gaat doen. Toen ik stopte met die pillen was mijn lichaam zo moe van al dat sporten dat ik bijna een week heb geslapen. Eigenlijk is het een soort van drug. Je kunt er verslaaft aan raken.
@Anice: Is dat zo? De stackers van vroegen bevatten efedrine. Tegenwoordig mag dat (hier) niet meer. Nou heb ik die ook wel gebruikt hoor, maar Reduxine heeft een veel kortere piek. Ik slaap er gewoon goed bij. Die stackers kon ik echt van wakker liggen. Bij mij heeft het in ieder geval nooit een verslavend effect gehad. Maar uiteindelijk is het natuurlijk gewoon troep, net alsof drink je ineens 5 potten koffie. Ik zou het ook zeker niet elke dag gebruiken.
Lizzy, kan me herinneren dat de stof Efedrine idd werd verboden. Ik heb toen nog gauw een stuk of 4 potjes van die Stackers ingeslagen . Ach ja ik was jong en dan wil je wel eens iets proberen. Maar bij mij had het in iedergeval wel een verslavend effect. Ik at ook niets meer omdat de eetlust totaal vedwenen was en ik voelde me superlicht of ik de hele dag aan het zweven was. Zou ze eigenlijk nu best wel weer eens willen proberen dat soort pillen aangezien ik ook wat moet afvallen en me de energie ontbreekt.
Je mag reduxine ook niet langer dan een maand gebruiken, en daarna een rustpauze inlassen van 2 weken geloof ik... Straks nog even na lezen.. ben benieuwd, water drinken doe ik heel veel, ook veel groene thee, tja en veel bewegen. Veel fietsen met Gianna en wandelen...