Favoriete make-up en verzorgingsproducten

Discussie in 'De lounge' gestart door Pink Peony, 21 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pink Peony

Pink Peony Niet meer actief

#1 Pink Peony, 21 mei 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 mei 2014
    Ik heb zelf niet echt favoriete producten en neem eigenlijk steeds op de gok een nieuw product mee (en wissel dus heel vaak af). Geen idee eigenlijk waarop ik het product selecteer. Enkel bij deodorant, shampoo en douchegel is er een beslissende factor: de geur :D.

Nemen jullie ook steeds andere producten (make-up en verzorging) of zijn er dingen waar je echt nooit wisselt van product en je enkel je favoriete producten voor gebruikt?

2. Pink Peony

Kom op dames, zo wordt mijn nieuwsgierigheid niet bevredigd :p.

3. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

8 jul 2013
    1.791
    493
    83
    Ik wissel eigenlijk met alles regelmatig, behalve mijn deo (ja de geur, maar niet merk/soort). Ook omdat ik in de winter andere producten fijner vind dan in de zomer en andersom...en ik test graag alles een keer uit :D Make up heb ik wel m'n vaste merken waar ik altijd op terug val, zoals Estee Lauder voor foundation en Bobbi Brown wenkbrauwpotlood, omdat deze dan toch altijd weer prettiger blijken dan een nieuw product ;) Oja en m'n bodylotion is altijd dezelfde, Garnier 7 days, omdat ik daar geen rare reactie op krijg.

Maar heb jij zelf dan geen enkel product waar je toch altijd weer op terug komt?? Echt geen een? :$

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Deo, altijd de originele van Dove.
    CC cream van Clinique, 3 stappenplan van Clinique.
    Shampoo, of Kerastase of N4.
    Mascara, Pupa.
    Blush, Chanel.
    Matte poeder, Chanel.
    Altijd kwasten van Bobbi Brown.

Bodylotion wissel ik vaak. De ene keer Rituals, de andere keer 1 van de drogist.

5. Pink Peony

Soms twee keer dezelfde shampoo ofzo maar verder eigenlijk niet. Tenzij je tandpasta ook meerekent :D. Make-up draag ik nog niet zo heel lang dus da's sowieso nog uitproberen.

6. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Douchemousse, scrubcrème, bodylotion: Rituals organic rice milk & cherry blossom
    Shampoo en Conditioner: Andrelon Oil&Care
    Deo: Dove
    Dagcrème: Shiseido Ibuki
    Foundation: Dior Nude
    Concealer: Dior Sculpt (mijn wondermiddel!)
    Oogpotlood: Rimmel
    Mascara: MAC
    lipgloss: Chanel

7. MamaEva86

MamaEva86 Bekend lid

9 apr 2014
    588
    26
    28
    Leiden
    Het heeft me lang geduurd maar weet nu eindelijk welke make up voor mij het beste is!

-Foundation van de hema, zo'n zwarte tube. Voelt fijn aan op de huid, niet te dik, en dekt prima.
    -Mascara van Catrice. Erg goedkoop maar perfect borsteltje.
    -Blush van Bourjois. Zo'n mooi potje, met spiegeltje er in en super fijn borsteltje. Mooie kleur en hij ruikt ook nog eens heel erg lekker.
    -Liquid eyeliner van Rimmel. Klein potje maar kan er super lang mee doen. Fijn kwastje wat hard is zodat ik de perfecte winged eyeliner aan kan brengen.
    -Lipstick van Sephora (rouge cream). Gewoon super kwaliteit en heb een prachtige kleur gevonden die First Night heet. Perfect.

Verder kan ik absoluut niet zonder Labello. Eerst nam ik altijd de Fruity Shine Guave maar die hebben ze vervangen met Watermelon. Lijkt niet zo veel verschil maar ik moet er echt aan wennen. Ben ook compleet verslaaf aan lippenbalsem. Heb er heel veel in mijn tas zitten en rondslingeren in huis.
    Ook kan ik niet zonder droogshampoo van andrelon, verassend volume. Zo hoeft ik minder vaak mijn haar te wassen (deed dit eerder om de dag) en zit mijn haar heel erg mooi.

Oh! Ik heb ook onlangs een hele fijne bodylotion ontdekt. Deze kreeg ik gratis bij Kruidvat bij 2 andrelon producten. Zit in een spuitbus, lekker makkelijk aanbrengen dus, is niet vettig en trekt snel in. Heb er 1 met een lekker geurtje, dus erg blij mee. Aanrader!!

8. cvwillegen

cvwillegen Nieuw lid

21 mei 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herkenbaar! Zelf kies ik ook (vaak) op geur, en ik ben zelfs eens meegenomen naar een winkel voor een 'geur-test' (zo van: Als jij er naast moet lopen, dan wil ik wel dat je er geen last van hebt). Een winkel als 'De Tuinen' of een parfumerie krijg je me niet snel in. Het gebeurt me zelfs wel eens dat ik op straat (of vergelijkbare plek) 'tegen' een muur van parfum oid. oploop. Bah... Zoëven nog meegemaakt bij een collega die langsliep.

Och, ik zal het maar op mezelf betrekken allemaal!

9. Boommm

Boommm Niet meer actief

Oh ik ben echt heel merkentrouw.

Shampoo, conditioner en haarmasker van Aussie
    Andere doucheproducten van lush
    Mascara van Lancôme
    Foundation van Clincique
    Blush, poeder en bronzer van Mac
    Lippenstift van Mac
    Wenkbrauwproducten van Bobbi Brown
    Dagcreme van Dior, capture xp
    Deo van Dove (wel wisselende geurtjes)

10. Pink Peony

Een muur van parfum hou ik ook niet van. Maar parfumwinkels + het kruidvat en consorten zijn toch heel gevaarlijk voor mijn portemonnee. Ik wil alles testen :p:D!

11. Pink Peony

Klinkt interessant! Welke bodylotion is dit?

12. Pink Peony

Iedereen die merkentrouw is: zijn jullie dan nooit geneigd om nieuwe producten te testen die weer iets nieuws kunnen/hebben/...?

13. Linana

Linana Niet meer actief

Highlighter: ELF studio bronzer in golden en ELF tone correcting concealer (ik gebruik dit als highlighter)
    Concealer: catrice camouflage cream
    Mascara: beauty tubes van loreal
    Foundation: catrice photo finish en loreal lumi magique
    Dagcreme: skin perfection van loreal
    Tandpasta: Colgate luminous white (geloof dat die zo heet...)
    Blush: Nars orgasm, ELF tickled pink of de orgasm dupe van ELF

Alles wat niet genoemd is, heb ik geen vast merk van ;)
    En ik probeer wel andere producten uit, maar ik kom altijd weer terug op bovengenoemde en ik koop bovengenoemde ook altijd opnieuw als het op is

14. Username

Username Niet meer actief

#14 Username, 21 mei 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 mei 2014
    Dior Capture Total evt samen met tube getinte dagcreme van Mac.
    Dagcreme en oogcreme vaak van Nivea of anders Etos eigen merk.
    Chanel inimitable mascara
    Bronzingpowder van ici paris xl.
    Nagellak en oogschaduw van Hema of Chanel.
    Deo van Nivea (die met groene letters)
    Shampoo en conditioner Argan Oil van dr. Organic.
    Fortune Oil voor onder de douche. Van Rituals.
    Moroccanoil voor mijn haar.
    Amandelolie voor mijn lichaam. Evt Nivea Soft.
    Sensodyne tandpasta.

Als iets goed bevalt ben ik heel trouw. Ik probeer wel nieuwe producten maar alleen als iets me niet meer bevalt. Parfums idem dito.

15. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Het enige waar ik trouw aan ben is mijn mascara, van de Hema en mijn shampoo van rituals, de rest krijg ik jeuk van :p

Ik heb nu de tattoo liner van kat von D besteld en ben erg benieuwd!

16. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik gebruik dagcreme en reinigingsproducten van Maria Galland.
    Qua make up vind ik het altijd leuk om nieuwe producten uit te proberen :).

17. MamaEva86

MamaEva86 Bekend lid

9 apr 2014
    588
    26
    28
    Leiden
    Oh joh wat dom, niet er bij gezet. Is van Vaseline, Spray and Go heet het. Sorry ;)

18. Pink Peony

Ga ik eens naar op zoek :).

19. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

8 jul 2013
    1.791
    493
    83
    Je krijgt de Vaseline spray and go nu gratis bij de Kruidvat als je twee producten koopt van actie :D

Deel Deze Pagina