wie heeft er een bankstel van Seats And Sofast

Discussie in 'De lounge' gestart door citta, 27 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. citta

citta Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.023
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    rotterdam
    Hallo Dames

Ik wil graag een nieuwe bankstel kopen
    Ik koop altijd om de 5 jaar een nieuwe bankstel
    bij een Turk voor 350 euro 2+3 zits
    ik wil niet te duur kopen 500 euro is max
    ik heb nu nog 1 hond die op de bank zit /lig
    had eerst 3 honden
    en mijn man ligt dag en nacht op de bank
    dus de leuning gaat nu scheuren
    maar ik wil nu een keer wat anders dan elke keer de zelfde model en kleur bank
    nu krijg ik vaak een blaadje van Seats and Sofast
    maar is het te vertrouwen ?
    wie heeft er ervaring ermee?
    hoe zit de bankstel?
    hoe is de service?

liefs Citta

2. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Zoveel verschillende ervaringen en verhalen!
    Heb er zelf een bank van gehad, en die vervolgens gegeven aan familie die er nu nog plezier van hebben, na 4 jaar, dus hier niet echt te klagen, maar was ook een dure bank 1000 euro.

Denk wel dat je geluk moet hebben bij dit soort zaken hoor! Derop of deronder haha. Misschien ikea een leuk idee? Heb je ook hoezen die je kunt kopen en dus kunt verwisselen, wassen etc?

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier niet zo tevreden over Seats and Sofas, hadden ook echt niet de goedkoopste bank. Maar hij ging al vrij snel stuk, is gerepareerd binnen de garantie maar niet perfect.
    Verder zakte hij al vrij snel door en ging de bekleding stuk. Na 3 jaar zaten we voor aap.

4. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    ik ben ook niet tevreden over ze, best dure bank gekocht, maar zakte ook snel door, ik vind de prijs /kwaliteit verhouding niet ok. heb daar 1x een bank gekocht nooit meer

5. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Wij hebben een bankstel gehad van Seats & Sofa's meen dat ik toen iets van €500 kwijt was, en hebben er 5 jaar met veel plezier op gezeten. Totaal geen klachten erover gehad

6. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Wij hebben ook al bijna 6 jaar een bank van seats en sofa's, het was wel een dure bank(voor seats en sofa's begrippen dan heh) , ik dacht 1300/1400 euro... Ligt ook een beetje aan de bekleding die je er op wil. Hij zit nog perfect, ik ben er wel tevreden mee. ( het is een hoekbank trouwens)

7. xxessiexx

xxessiexx Actief lid

2 jun 2010
    427
    12
    18
    Wij hebben daar ook een 3 en een 2 zits stoffenbank vandaan.
    We hebben hem nu 2 jaar, maar er is niks mee aan de hand.
    Oké we hebben wel laaaaang moeten wachten voordat we hem kregen, maar dan heb je wel wat. Geloof 14 weken ofzo wat nog verlengd werd met nog 6? weken. Weet het niet meer precies.

8. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    1x maar nooit weer. Prijs/kwaliteit klopte totaal niet. Ook zo'n 1400 betaald voor 2 en 3 zits die al heel snel vreemd vuil werd. Soort van watervlekken erop. Die dus met geen mogelijkheid te verwijderen waren. Ja, ooit een bedrijf gevraagd die de banken zouden stomen in een aparte ruimte wat ook zo'n 1000 zou gaan kosten. Hg ed werkte niet, trok er alleen nog maar meer in. Ook zakte ze beide snel door..

9. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

22 dec 2011
    514
    0
    16
    begeleidster gehandicaptenzorg/psychiatrie
    Mooi huisje
    vrienden van ons hebben al 8 jaar 2 seats en sofas banken, 3 kids en niks mee aan de hand. familie met 1 kindje na anderhalf jaar al klachten van doorzakken!
    Je kan het treffen, maar ook pech hebben!

10. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Rotzooi. Onze bank was 1000 euro met flink wat korting en inleveren van het huishoudpakket. Na nog geen 1 jaar was een bank al ingezakt en is gemaakt. nu is hij overal zeer slecht. Max 2 jaar en dan hebben ze hun beste tijd wel gehad. Wij nemen geen bank meer van hun. Hij wad eigenlijk 1600 euro. Toen ik zei dat ik nog even hij de buren ging kijken kreeg ik steeds meer korting en uiteindelijk dus net iets meer dan 1000 betaald. Heb zon spijt dat ik niet verder ben gaan kijken. Had daarvoor een 2 en 3 zits via mp voor 75 euro en super mooi en stevig terwijl die mensen hem ook al een paar jaar hadden. Heb nog nooit zulke hoede banken gehad. Helaas moest er een weg omdat de kat er op geplast had van ins en de lucht ging er niet uit.

11. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Wij hebben daar onze 2 en 3 zits bank vandaan. Je kunt er sowieso altijd een paar 100 van de prijs afpraten, dus dat sowieso niet vergeten te doen.
    We hebben de banken nu 6,5 jaar en er mankeert nog niets aan. De hoezen kunnen in de wasmachine, behalve de losse kussen op de bank maar we zien ook nog steeds geen kleurverschil.
    Hartstikke tevreden dus!

12. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    ik vind het een rotzaak, wij hebben ook banken ervan maar ondanks dat ze redelijk aan de prijs waren 1300 euro vind ik ze nu na 2 jaar al lelijk worden!
    Ook waren ze al kapot toen we ze kregen was er al 1 stuk toen zeiden ze dat ze dat pas na 7 weken konden maken, na flink wat dreigen kon het ineens de volgende dag!

13. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Hier goede ervaring, onze bank was 1250 euro en geen problemen mee tot nu toe. Ook was de service prima. Al heb ik ook heel veel slechte ervaringen gehoord, dus denk dat we mazzel gehad hebben.

14. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Pff geen goede ervaring hier maar ja toen was ik net 18... haha veel te veel betaald voor een belachelijk slechte kwaliteit bank... baalde heel erg achteraf hij ging ook heel snel stuk en de service is echt om te huilen :S maar ja das mijn ervaring...

15. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    #15 Manuela79, 27 okt 2012
    Laatst bewerkt: 27 okt 2012
    Ons bankstelsel staat al 12 jaar maar is nu echt op. Goede ervaringen hier dus en pas daar een nieuwe bank gekocht die in januari wordt geleverd, ben benieuwd of het dan weer allemaal zo goed gaat, maar tot nu toe positief dus.

16. MHMW

MHMW Niet meer actief

Hier al ruim 4 jaar een hoekbank van Seats and Sofa's. Nooit problemen mee gehad!

17. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Mijn vader heeft al jaren banken dat bedrijf. Meestal vrij normalen leren banken banken. In het zwart.
    Het leer wordt 1 keer per 3 maanden behandeld.

en hij heeft altijd 5 tot 7 jaar en dan gaan ze er uit.
    Hij betaald meestal rond de 500 euro

18. MHMW

MHMW Niet meer actief

Zie dat we bij elkaar in de buurt wonen. Ook in Uden je bank gekocht? wij wel, en geen problemen!

19. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Wij hebben ons bankstel van Seats en Sofas nu 5 jaar, en doet het nog prima. Wil wel een andere omdat hij erg groot is voor onze woonkamer, maar volgens mij kan ie nog met gemak nog eens 5 jaar mee!

20. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    wij hebben ons eerste bankstel er weg en gene problemen mee. geen idee hoe duur die toen was is 12 jaar trug. we hebben hem denk ik 4 of 5 jaar gehad en het is dat onze hond hem er lekker vond en dus heeft "uitgegraven" maar anders hadden we hem vast langer gehad..

nu halen we onze bank uit dld veel goedkoper en mooie kwaliteit

Deel Deze Pagina