iPhone 4 of Samsung galaxy s2

Discussie in 'De lounge' gestart door mamavoorde2x, 29 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavoorde2x

mamavoorde2x Bekend lid

25 jul 2010
    602
    79
    28
    Mijn Abbo bij vodafoneloopt bijna af en wil graag een andere telefoon.

Heb op dit moment de galaxy (de eerste) maar werkt nog goed maar merk dat hij heel lang nodig heeft om bijv Facebook op te starten . Moet ook regelmatig iets geforceerd sluiten.

Nu heb ik sinds kort een ipad en leek mij de iPhone wel handig. Wel de gewone 4 want de s en de 5 liggen een beetje buiten het budget.

Ook wil ik nu graag een witte. Vind ik wel heel mooi. Nu heb ik een goede deal gezien op student mobiel maar daar staat hij als in bestelling en kunnen ze mij nog geen zekerheid qua levertje geven.

Nu zie ik ook de witte galaxy 2 daar en die is wel direct leverbaar en zo een 80 euro goedkoper in wat ik bij moet betalen.
    Maar vind het jammer dat volgens mij behalve de kleur dan de telefoon bijn à hetzelfde is als mijn huidige.

Welke zouden jullie kiezen en waarom.

Gelijk nog een vraagje.

Mijn oude had ik op mp gezet en daar had ik binnen 1 uur al 4 biedingen waarvan de hoogste 60 euro.
    Nou had ik er bijgezet dat hij in keurige staat is .is ie ook en totaal krasvrij.maarje merkt dus wel dat hij na bijna 2 jaar wat langzamer is . En af en toe een kleine vastlopen die je heel makkelijk oplost.

Snappen mensen dan dat het garantie tot de deur is? Ben bang dat als er iets niet bevalt ze voor de deur staan . Terwijl ik er echt verder geen mankementen aan kan ontdekken.
    Wat zouden jullie ervoor vragen?

Alvast bedankt

2. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

je kan je mob inleveren bij een inleverpunt bij mediamartk kreeg voor de mijne nog 78 euro ik weet even niet meer hoe het heet.. je zou mediamarkt ff kunnen bellen.

ik heb een s3.. super blij mee ik hoefde niet bij te betalen. lease nu. aan het einde van de rit kan ik ervoor kiezen of mob in te leveren of 15% van de dan geldende nieuwwaarde betalen en ik mag hem houden.

3. mamavoorde2x

mamavoorde2x Bekend lid

25 jul 2010
    602
    79
    28
    mrs nuke heb je een 1 of 2 jarig abbo.
    ik wil eigenlijk een 1 jarig omdat vorig jaar raakte man en ik allebei buiten onze schuld om onze baan kwijt en ja toen voelde het wel benauwd om nog lange tijnd aan een flinke verplichting vast te zitten.
    Allemaal goed gekomen met werk maar wil niet meer zolang ergens aan vast zitten.

de s3 vind ik ook erg mooi maar daar moet ik voor een 1jarig abbo iets te veel voor bijbetalen.

4. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Je kunt bij vodafone wel korting krijgen op je bijbetaalbedrag als je verlengt. Moet je even naar vragen! Kan best schelen.

Is de S2 niet dualcore en de S1 niet? Dat kan in snelheid wel schelen. Verder kun je de S2 waarschijnlijk updaten naar ICS, kan met de S1 ook niet. Ik zou voor de S2 gaan :) Maar goed, ik heb niets met apple-producten.

5. papa gekko

9 feb 2010
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    de s2 is zeker wat anders als de normale s een stuk sneller een stuk meer ruimte groter scherm gorilla glass(breekt niet zo snel en krast minder snel. iphone is leuk maar een s2 heb je meer opties en meer vrijheid iphone is meer een ding om er mooi uit te zien voor de buitenwereld

6. LittleMonsters

ik heb 2 jarig contract idd

7. ladygaga

ladygaga Niet meer actief

Ik heb de s2 maar hij is nu al kapot en ik moet er nog meer dan een jaar mee ik zal hem niet nemen als ik jou was

8. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Ik heb de S2 en ben er heel tevreden over, maak ook veel gebruik van Apps, FB en What's App. Nooit geen problemen mee. Ook is hij al een paar x gestuiterd en er zit werkelijk geen krasje op. De Iphone schijnt minder goed tegen vallen etc. te kunnen. Daarnaast heb ik een hekel aan de verplichtingen die met de Iphone software komen maar dat is persoonlijk ;)

9. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

En na 2 jaar x het maandelijkse leasebedrag heb je een aardig bedrag bij elkaar. Het is gewoon een telefoon op afbetaling kopen. Handig als je het nieuwste wil en het geld niet hebt maar financieel niet echt gunstig..

10. LittleMonsters

Betaal voor 2 jaar 900 euro inclusief belminuten en internet.

11. mgeul84

mgeul84 Bekend lid

17 aug 2012
    790
    116
    43
    Heb de s2 op zich heel fijn (hou van android ;)) maar hij loopt regelmatig vast (schijnt n bekend probleem te zijn :() iphone is ook heel mooi maar idd gevoeliger voor beschadigingen schijnt..

Deel Deze Pagina