Afvallen met Slimex?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamabram, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Je moet wel echt 30-60 minuten aan één stuk intensief bewegen, hoor. Dus niet een eindje fietsen of eventjes een kwartiertje Wii Fit. Vol tempo en op de Wii Fit wel de cardio-conditieoefeningen zoals steps, joggen en boksen. Want anders komt je lichaam niet in de verbrandings-stand. Als je dat elke dag doet, dan moet je toch echt afvallen in combinatie met een dieet.

Als ik naar je menu kijk, dan valt me op dat je behoorlijk veel brood eet. Brood bestaat uit heel veel koolhydraten. Van koolhydraten kom je aan, omdat je lichaam die pas als allerlaatste verbrandt. Het kan dus zijn dat je teveel koolhydraten binnen krijgt en ze ondanks het bewegen dus niet verbrandt, waardoor je niet of weinig afvalt.

2. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

Wat zou dan een goeie optie zijn voor mij ipv brood? Salades?

3. Imensa

Imensa Niet meer actief

Toch echt meer cardio dan. Na een half uur intensief bewegen begin je pas te verbranden.

4. Mamabram

Ok! Morgen beginnen!

5. Trees

Trees Niet meer actief

Een tijdje geleden vertelde een sportadviseur mij dat dit de grootste fabel ooit is. Je kan beter dagelijks een half uur intensief sporten dan 2x per week anderhalf uur.

Ts let er wel op dat je niet geheel koolhydraatarm gaat eten icm intensief sporten. Als er geen koolhydraten zijn om te verbranden worden er lichaamseigen eiwitten verbrand en dat is gif voor je hersenen en kan uiteindelijk leiden tot blijvende schade. Ook word je stofwisseling trager en dat is vooral een probleem als je weer begint met het eten van koolhydraten, want dan kom je snel aan.

Je kan natuurlijk wel minderen met koolhydraten en alleen nog maar de gezonde koolhydraten eten (zit o.a. in volkorenproducten).

6. Imensa

Imensa Niet meer actief

]
    Je lichaam zal de eerste 20/30 min de opgeslagen koolhydraten verbranden.
    Pas daarna vetten. Maar dat blijft zon eeuwige discussie. Ik zit genoeg in het wereldje om te zien dat er geweldige resultaten worden behaald.

7. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    MamaBram In plaats van brood inderdaad salades eten, meer eieren, meer kaas, meer vlees, vezelrijke crackers. Ik heb Grip op koolhydraten gedaan van Yvonne Lemmers. Ze heeft een site, waar je van alles kunt lezen.

8. Deliana

Deliana Niet meer actief

Ikdenk dat je inmiddels zelf ook welsnapt dat pillen die in Europe uit de handel genomen zijn nemen, niet zo'n goed idee zijn.

Verder eens met Imensa, meer Cardio gaan doen. Als het moeilijk is om een paat keer in de week naar de sportschool te gaan, kan je misschien thuis aan de slag? Misschien is 30 day Shred iets van Jillian Michaels....

Succes!

9. Trees

Trees Niet meer actief

Dit is exact hetzelfde wat ik zei en dit klopt natuurlijk ook. De grote MAAR heeft te maken met het naverbrandingseffect. Ook met een half uur hardlopen is er al een afterburn, waardoor je vetten gaat verbranden in de uren na het sporten. Hierdoor verbrand je netto meer als je dagelijks een half uur sport dan twee keer per week lang. Nog beter is natuurlijk om bijv. 4 á 5 keer per week langdurig te sporten, want dan verbrand je zowel tijdens als na het sporten vetten. Alleen houden veel mensen dit niet vol.

Dit ging trouwens wel specifiek over hardlopen. Aangezien hardlopen zeer intensief is met een zeer lange afterburn, kan ik me voorstellen dat dit voor andere sporten misschien anders is?

Goed ik wilde in ieder geval aangeven dat het wat genuanceerder is dan je moet altijd minimaal 30-60 minuten sporten om te kunnen afvallen :).

10. Imensa

Imensa Niet meer actief

dat klopt idd alleen zal je dus voor en na cardio dus geen kh moeten eten. Doe je dit wel gaat effect van afterburn verloren :) en dat hou je idd geen dagen vol :)

Beter gewoon lekker kracht training gaan doen plus cardio je weegschaal weg te gooien en in de spiegel te gaan kijken.

11. Mamabram

Haha ik heb gelukkig niet eens een weegschaal...

Ik merk het erg aan mijn broeken.

Die pillen ga ik dus inderdaad niet doen. Was een beetje te makkelijk gedacht.!

Bedankt voor alle adviezen!

12. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Koolhydraatarm eten, uurtje per dag intensief cardio en shakes van Whey proteine geven het allerbeste resultaat.
    Ik zweer bij die shakes van M Double You.

Ik zou die Slimex pillen ècht niet gebruiken omdat ze nep zijn.
    Sibutramine is een verboden middel geworden.
    Je wil toch niet dat het misgaat in je hersenen? Sibutramine is een serieuze neurtotransmitter

13. Trees

Trees Niet meer actief

Helemaal mee eens. Vooral genieten van het sporten en niet teveel bezig zijn met de cijfers!

Deel Deze Pagina